0 1 0 0 0 12.03.2009Gwiazdy FOXlife na autobusachGwiazdy seriali „Chirurdzy”, „Gotowe na wszystko”, „Prywatna praktyka” pojawiły się na autobusach w całej Polsce.
0 1 0 0 0 12.03.2009Warszawskie Ciepło na targach mieszkaniowych MuratorPodczas marcowej edycji targów mieszkaniowych Murator Expo, goście targów mogli odwiedzić stoisko Warszawskiego Ciepła oraz uczestniczyć w konferencji dla deweloperów. Tegoroczne targi odwiedziło 10 tys. mieszkańców Warszawy.
0 1 0 0 0 12.03.2009Sympozjum komunikacji marketingowej skierowanej do kobietW ostatni tygodniu lutego w Warszawie odbyło się sympozjum komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet – dokobiet.pl.
0 1 0 0 0 12.03.2009Primum Public Relations wspiera projekt „Odchudzamy Polaków!”Primum Public Relations realizuje kolejny projekt w zakresie edukacji zdrowotnej. Agencja będzie odpowiedzialna za całościową koordynację ogólnopolskiej kampanii społecznej „Odchudzamy Polaków!”.
0 1 0 0 0 12.03.2009Piątkowy wieczór z PR we WrocławiuDzisiaj, w Hotelu Diament we Wrocławiu, odbędzie się spotkanie integracyjne dolnośląskich specjalistów z zakresu komunikacji. Gościem specjalnym, który opowie o Custom Publishingu, będzie Krzysztof Małecki, rzecznik prasowy Introbanku (wcześniej między innymi Getin Banku). Organizatorem spotkania jest dolnośląski oddział Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
0 1 0 0 0 12.03.2009Hallmark Channel we współpracy z nasza-klasa.pl promuje kryminalne wieczoryOd 12 marca kanał Hallmark Channel rozpoczyna działania promujące cykl wieczorów kryminalnych pod hasłem: "Mamy Punkt krytyczny. To czego potrzebujemy to Ty!". Celem kampanii jest promocja kryminalnych hitów serialowych, takich jak CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas (sezon 2), Punkt krytyczny (premiera w Polsce) oraz Prawo i porządek: Sekcja specjalna (sezon 2).
0 1 0 0 0 11.03.2009Kryzysowe public relationsKryzys to współcześnie jeden z najczęściej przywoływanych terminów. Dotyczy to nie tylko wszechobecnego kryzysu ekonomicznego, ale również sytuacji, z jakimi muszą mierzyć się przedsiębiorcy. Sukces zarządzania w takiej sytuacji tkwi nie tylko w umiejętnym rozpoznawaniu symptomów, przygotowaniu, ale również w pozyskiwaniu niezbędnego doświadczenia i wiedzy. I temu ostatniemu aspektowi poświęcona została książka Urszuli Podrazy.
0 1 0 0 0 11.03.2009Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usługW publikacji przedstawiono procedury zarządzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarządzania relacjami oraz proponuje konstrukcję wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzależnionych m.in. od wzorów i stylów zachowań nabywców.
0 1 0 0 0 11.03.2009Google testuje nowy system dostarczania reklamFirma Google poinformowała, że uruchamia wersję beta programu dostarczania reklam odpowiadających zainteresowaniom (Interest-based Advertising). Pozwoli on reklamodawcom trafiać do internautów z właściwym, lepiej ukierunkowanym przekazem reklamowym w Sieci partnerskiej Google i w YouTube, poprzez dostarczanie reklam w zależności od zainteresowań użytkowników oraz witryn, które odwiedzają.
0 1 0 0 0 11.03.2009Gatta i S4 zachęcają do modnego powitania wiosnyAgencja Reklamowa S4 przygotowała dla marki Gatta cykl filmów z poradami modowymi stylistki – Joanny Horodyńskiej.