0 1 0 0 0 10.03.2009Śmieciarki mBanku nagrodzonemBank otrzymał wyróżnienie za kampanię ambientową „Ile pieniędzy wyrzucasz na opłaty bankowe? - Policz i wybierz mBank".
0 1 0 0 0 10.03.2009Wirtuale.pl dla Media RodzinyZ początkiem marca 2009 r. agencja wirtuale.pl Sp. z o. o. rozpoczęła współpracę z poznańskim wydawnictwem Media Rodzina.
0 1 0 0 0 10.03.2009Nowa struktura agencji Genesis PRGenesis PR – agencja świadcząca usługi public relations oraz investor relations - rozbudowała strukturę organizacyjną.
0 1 0 0 0 10.03.2009Taurus dla Kancelarii Prezesa Rady MinistrówAgencja reklamowa Taurus Doradztwo i Reklama z Gliwic zakończyła dwa pierwsze etapy kampanii promocyjno-informacyjnej dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
0 1 0 0 0 9.03.2009Słodkie Upominki i „Dialog na winylu”Bombonierka-Casseta - wyprodukowana przez Słodkie Upominki - była słodkim gadżetem dla wszystkich gości bawiących się na imprezie „Dialog na winylu”, zorganizowanej przez firmę Telefonię Dialog.
0 1 0 0 0 9.03.2009Telma Group Communications dla Komisji EuropejskiejAgencja Telma Group Communications została wybrana do prowadzenia działań PR dla kampanii Komisji Europejskiej „Help – dla życia bez tytoniu” na terenie Polski.
0 1 0 0 0 9.03.2009„Magazyn Prestiż who is who?” zmienia tytuł na „Prestige Magazine”Wydawca kwartalnika "Magazyn Prestiż who is who?" podjął decyzję o zmianie i ujednoliceniu tytułów dla obu wersji językowych magazynu. Nowy tytuł kwartalnika brzmi Prestige Magazine i pod takim tytułem w kwietniu ukaże się na rynku kolejny numer.
0 1 0 0 0 9.03.2009Dane sprzedażowe FMCG za luty 2009 bardziej optymistyczne niż w styczniuW obecnej chwili branża FMCG wyczekuje oznak wpływu spowolnienia gospodarczego na sprzedaż produktów szybkozbywalnych, tak aby dostosować swoje plany budżetowe do zmieniających się realiów rynkowych.
0 1 0 0 0 9.03.2009Ecoauto z ecodopłatą9 marca 2009 roku Renault Polska rozpoczyna akcję promocyjną pod nazwą "Zostań Ecoistą, Kup ecoauto z ecodopłatą". W ramach akcji firma wprowadza specjalną dopłatę dla klientów, którzy zdecydują się zakupić wersję ekologiczną wybranego modelu samochodu.
0 3 0 0 0 9.03.2009Raport „Polski internet 2008/2009”Po 18 latach istnienia internetu w Polsce nie jest on jeszcze tak rozwinięty jak w bogatych, zachodnich gospodarkach. Ale z każdym rokiem liczba Polaków korzystających z tego medium jest większa i rośnie w tempie większym niż w krajach rozwiniętych. Sieć ma coraz więcej do zaoferowania, jest coraz częściej obecna w codziennym życiu Polaków i coraz bardziej ich angażuje.