0 1 0 0 0 2.06.2008Zmiany w Radiu WrocławRadio Wrocław zmieniło główne sygnały oraz hasło przewodnie. Stacja zmieniła też logotyp oraz skróciła nazwę. Kampania promująca odświeżony format przebiega pod hasłem „Nowe brzmienie Radia Wrocław.”
0 1 0 0 0 2.06.2008Oleofarm nowym klientem GG PromotionOd 15 maja agencja reklamy GG Promotion rozpoczął współpracę z firmą Oleofarm z Wrocławia.
0 1 0 0 0 2.06.2008Pierwsza kampania telewizyjna Orange IMAXCinema City Poland, właściciel kin Orange IMAX, rusza z pierwszą w historii kampanią telewizyjną, której celem jest wsparcie promocyjne wchodzącej na ekrany najnowszej produkcji 3D – „Delfiny i wieloryby – plemiona oceanów.”
0 1 0 0 0 2.06.2008GPD Advertising dla marki VeluxSzyby 73, rolety zaciemniające i konkurs dla dekarzy - agencja reklamowa GPD Advertising z Poznania przygotowała trzy nowe kampanie dla marki Velux.
0 1 0 0 0 2.06.2008Szwejkowski dla Banku Ochrony ŚrodowiskaRuszyła kampania nowego produktu Banku Ochrony Środowiska S.A., w całości stworzona przez Agencję Szwejkowski. Tym razem przedmiotem akcji jest inwestycyjny produkt strukturyzowany „Bogacwa Natury”.
0 1 0 0 0 2.06.2008Wyniki Euro 2008 na ekranach VideoBoardPodczas tegorocznych Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej „Euro 2008” przebywając poza domem, nadal będzie można śledzić wyniki meczy. W tym roku po raz pierwszy wyniki rozgrywek będą wyświetlane na wielkoformatowych elektronicznych ekranach VideoBoard , znajdujących się w centrach większych miast Polski: w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu.
0 1 0 0 0 2.06.2008Reed Index: „Tak” dla własnej firmy! Ale nie w bankowościPonad połowa menedżerów oraz specjalistów (52 proc.) deklaruje skłonność do założenia własnej firmy. Gotowość taką najczęściej wyrażają przedstawiciele kadry zarządzającej wyższego szczebla (62 proc.) oraz ci, którzy pracują więcej niż 8 godzin dziennie (58 proc.). To wyniki Reed Index, autorskiego projektu badawczego międzynarodowej firmy doradztwa personalnego Reed.
0 1 0 0 0 2.06.2008Sport.pl na nośnikach PIAPolonia Indoor Advertising (PIA) przygotowała kampanię portalu dla Agory.
0 1 0 0 0 2.06.2008Outsourcing w sektorze horecaFirma Horeca Strategies wprowadziła usługę outsourcingu dystrybucji i sprzedaży w sektorze horeca (gastronomia) w Polsce.
0 1 0 0 1 2.06.2008Nośniki na plaży w ofercie Business ConsultingW sezonie letnim 2008 Business Consulting wprowadza do swej oferty nośniki outdoorowe na plaży. Powierzchnie reklamowe znajdować się będą na stanowiskach do masażu, które po raz pierwszy pojawią się na 10 najbardziej uczęszczanych plażach w Polsce.