0 1 0 0 0 18.03.2009Mimo osłabienia gospodarki, firmy nie oszczędzają na budżetach BTLZ firm działających w Polsce - w 2008 r. więcej zwiększyło swoje budżety na działania BTL kierowane do klientów indywidualnych (B2C) i partnerów biznesowych (B2B), niż je zmniejszyło, w stosunku do roku poprzedniego. Prezentują to badania dotyczące komunikacji BTL, zlecone przez Sodexho Pass Polska i przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia. Badane firmy deklarują, że w 2009 r. nie zmniejszą wydatków na ten cel.
0 1 0 0 0 18.03.2009Agencja 21 rozpoczęła współpracę z PlayOperator komórkowy Play oraz Agencja 21 w marcu br. rozpoczęły współpracę w zakresie public relations.
0 1 0 0 0 18.03.2009Internet coraz mocniej konkuruje z TVInternet najczęściej wykorzystują gospodarstwa domowe, w których jednocześnie jest kamera cyfrowa, laptop lub konsola do gier. Natomiast stosunkowo rzadziej gospodarstwa domowe, w których jest zainstalowana telewizja kablowa lub satelitarna - wynika z najnowszego badania GfK Net Index.
0 1 0 0 0 18.03.2009Galeria Bali nowym klientem Agencji Royal BrandW marcu 2009 r. Agencja Royal Brand PR rozpoczęła współpracę z warszawską restauracją „Galeria Bali”. Konsultanci agencji będą odpowiadać za kompleksowe doradztwo wizerunkowe oraz prowadzenie bieżących działań media relations w prasie oraz Internecie.
0 1 0 0 0 18.03.2009Cruso Public Relations wspiera S.C. JohnsonW marcu 2009 roku agencja Cruso Public Relations rozpoczęła realizację kampanii PR dla marek Raid, Autan i OFF firmy S.C. Johnson.
0 1 0 0 0 18.03.2009Polymus Integrated Communication dla marki Plusssz UpPolymus Integrated Communication kontynuując rozpoczętą w styczniu br. współpracę z Polski Lek SA przygotował kampanię reklamową dla marki Plusssz Up.
0 1 0 0 0 18.03.2009Gala Produktu Roku w nowej oprawie5. marca w warszawskim Hotelu Sheraton odbyła się Gala wręczenia nagród Produkt Roku 2009. Organizację Gali powierzono firmie Sound of Music.
0 1 0 0 0 18.03.2009Komisja Europejska przeznaczy 34 mln euro na nową odsłonę kampanii „HELP – dla życia bez tytoniu”Każdego roku z powodu szkodliwości palenia tytoniu umiera niemal milion obywateli Unii Europejskiej. Komisja Europejska postanowiła przeznaczyć nowe środki na walkę z tym śmiercionośnym nałogiem. Poza działaniami legislacyjnymi, podjęła starania na rzecz edukacji społeczeństwa w zakresie szkodliwości palenia tytoniu, a zadanie to zdecydowała się powierzyć młodym ludziom. Budżet kampanii „HELP – dla życia bez tytoniu” zaplanowano na 34 mln euro
0 2 0 0 0 18.03.2009Scholz & Friends Warszawa realizuje kampanię promocyjną wyborów do Parlamentu Europejskiego w roku 2009Pomiędzy 4 a 7 czerwca 2009 roku 375 milionów obywateli Unii Europejskiej będzie mogło oddać głos w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Po raz pierwszy, promocja wyborów odbywa się poprzez ogólnoeuropejską kampanię, której celem jest zwrócenie uwagi wyborców na wpływ, jaki wybory mają na ich życie osobiste. Opracowanie strategii i realizację kampanii we wszystkich krajach członkowskich powierzono międzynarodowej agencji sieciowej Scholz & Friends. Scholz & Friends Warszawa odpowiada za działania promocyjne prowadzone w Polsce.
0 1 0 0 0 18.03.2009POS Media Poland dla Fundacji Dzieci Niczyje„Przywróć kolor dzieciństwu“ – pod takim hasłem Fundacja Dzieci Niczyje przy wsparciu POS Media Poland, lidera na rynku reklamy Point of Sales, oraz sieci Gymnasion prowadzi w fitness klubach kampanię zachęcającą do przekazania 1% podatku na rzecz dzieci krzywdzonych oraz zaniedbywanych.