0 1 0 11.08.2009On Board PR dla marki TorkOn Board PR, w ramach pracy na rzecz marki Tork realizuje innowacyjny projekt - raport mikrobiologiczny oparty na terenowych badaniach bakteriologicznych przygotowanych we współpracy z Instytutem Mikrobiologii Uniwersytetu Warszawskiego. Powstające opracowanie pt. „Czysta serwetka?” stanowi główną oś komunikacyjną działań prowadzonych dla marki Tork.
0 1 0 11.08.2009Gephard Group wspiera Matchpoint1 sierpnia Gephard Group Konsorcjum Public Relations rozpoczęło współpracę z Matchpoint – nowym ośrodkiem sportowo-rekreacyjnym we Wrocławiu.
0 1 0 11.08.2009MRM Worldwide i Universal McCann – nowi certyfikowani partnerzy AdkontekstW lipcu sieć reklamowa Adkontekst zacieśniła współpracę z kolejnymi firmami partnerskimi. Certyfikaty Adkontekst uzyskała agencja interaktywna MRM Worldwide oraz kolejny dom mediowy - Universal McCann.
0 1 0 11.08.2009Grupa Euro RSCG Poland organizatorem polskiej delegacji One Young WorldGrupa Euro RSCG Poland podjęła się zadania utworzenia delegacji polskiej na szczyt One Young World, który odbędzie się w lutym 2010 roku w Londynie. Wśród 1500 reprezentantów 192 krajów z całego świata Polsce przypadło 9 miejsc. Grupa Euro RSCG Poland zaprosiła do partnerstwa w inicjatywie swoich klientów, a także czołowe organizacje na polskim rynku. Partnerem merytorycznym z ramienia polskiej delegacji została Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie.
0 1 0 10.08.2009Brightness Creative Studio dla Warszawskiego Centrum EXPO XXIRozpoczęły się prace nad projektem folderu wizerunkowego oraz teczki wizerunkowej dla Warszawskiego Centrum EXPO XXI.
0 1 0 10.08.2009OSHEE – kampania reklamowa nowego izotonika8 sierpnia ruszyła kampania telewizyjna OSHEE Isotonic Sports Drink, która potrwa do końca sierpnia 2009 r. 5, 10 i 30 sekundowe spoty będą emitowane na antenie największych stacji telewizyjnych takich jak: TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TVP1, TVP2 oraz na kanałach At Media (MTV, VIVA, VH1, National Geographic, Extreme Sports).
0 1 0 10.08.2009Rusza akcja promocyjna pralki PTDE-136 Dose w kinachOd 1 sierpnia do 7 września, w 26 kinach Cinema City w Polsce, można będzie z bliska obejrzeć najnowszą pralkę PTDE-136 Dose, marki Mastercook. Szczęśliwcy mają szansę zabrać ją do domu.
0 1 0 10.08.2009Eyetracking w ofercie Infinity GroupW strukturze agencji Infinity Group powstał specjalny zespół realizujący badania eyetrackingowe. Firma dysponuje też własnym eyetrackerem i zapleczem do profesjonalnego przeprowadzania badań.
0 1 0 10.08.2009Publicis dla Garnier Color&ShineStartuje kampania reklamowa wprowadzająca na rynek farbę do włosów Garnier Color&Shine.
0 2 0 10.08.2009Raport Money.pl: 60 mln zł dadzą bilety na tegoroczne największe letnie koncertyWydawało się, że kryzys finansowy i gospodarczy na świecie zetrze z mapy letnich szaleństw wiele imprez. Tymczasem w Polsce wygląda na to, że renomowane festiwale i megakoncerty to znakomite maszynki finansowo-marketingowe. 60 mln zł przyniosą bilety tylko na cztery największe wydarzenia muzyczne tego lata – szacuje Money.pl.