Espresso

18 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2009

Mimo osłabienia gospodarki, firmy nie oszczędzają na budżetach BTL

Z firm działających w Polsce - w 2008 r. więcej zwiększyło swoje budżety na działania BTL kierowane do klientów indywidualnych (B2C) i partnerów biznesowych (B2B), niż je zmniejszyło, w stosunku do roku poprzedniego. Prezentują to badania dotyczące komunikacji BTL, zlecone przez Sodexho Pass Polska i przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia. Badane firmy deklarują, że w 2009 r. nie zmniejszą wydatków na ten cel.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2009

Komisja Europejska przeznaczy 34 mln euro na nową odsłonę kampanii „HELP – dla życia bez tytoniu”

Każdego roku z powodu szkodliwości palenia tytoniu umiera niemal milion obywateli Unii Europejskiej. Komisja Europejska postanowiła przeznaczyć nowe środki na walkę z tym śmiercionośnym nałogiem. Poza działaniami legislacyjnymi, podjęła starania na rzecz edukacji społeczeństwa w zakresie szkodliwości palenia tytoniu, a zadanie to zdecydowała się powierzyć młodym ludziom. Budżet kampanii „HELP – dla życia bez tytoniu” zaplanowano na 34 mln euro

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2009

Scholz & Friends Warszawa realizuje kampanię promocyjną wyborów do Parlamentu Europejskiego w roku 2009

Pomiędzy 4 a 7 czerwca 2009 roku 375 milionów obywateli Unii Europejskiej będzie mogło oddać głos w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Po raz pierwszy, promocja wyborów odbywa się poprzez ogólnoeuropejską kampanię, której celem jest zwrócenie uwagi wyborców na wpływ, jaki wybory mają na ich życie osobiste. Opracowanie strategii i realizację kampanii we wszystkich krajach członkowskich powierzono międzynarodowej agencji sieciowej Scholz & Friends. Scholz & Friends Warszawa odpowiada za działania promocyjne prowadzone w Polsce.

Poprzednie Następne