0 1 0 0 0 13.03.2009Kibo PR przedłuża umowę z GN NetcomKibo PR przedłużyło umowę o współpracy w zakresie public relations z duńską firmą GN Netcom, oferującą swoje produkty pod marką Jabra.
0 1 0 0 0 13.03.2009SAS w Kwadrancie Liderów w raporcie dotyczącym Platform Business IntelligenceSAS Institute został sklasyfikowany w Kwadrancie Liderów raportu "Magic Quadrant for Business Intelligence Platforms”.
0 1 0 0 0 13.03.2009Kinomani z dużych miast – raport specjalny Acxiom PolskaAcxiom przedstawił profil osób z większych aglomeracji , które wybierają kino jako sposób spędzania wolnego czasu. Dane do raportu pochodzą od respondentów, którzy wypełnili elektroniczną wersję Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług (OKPiU). Profil opisuje grupę 3256 osób (tj. 13,3% wszystkich zarejestrowanych w bazie do końca lutego 2009r. internautów).
0 1 0 0 0 13.03.2009Orzechy Snickers latają autobusamiPrzez cały marzec w największych miastach Polski jeżdżą brązowe pojazdy z batonikiem, orzechem i hasłami „Snickers. I jedziesz dalej” oraz „Ten orzech leci pod prąd”.
0 1 0 0 0 13.03.2009Green Tank w U-boocieBrainshop U-boot utworzył na początku 2008 roku dział ekomarketingu, który oferował ekologiczne narzędzia reklamowe. Wraz ze zmianą rynku i coraz większym zapotrzebowaniem na tego typu reklamę, Brainshop U-boot rozszerzył swoją ofertą przekształcając jednocześnie dział ekomarketingu w osobny departament firmy – Green Tank.
0 1 0 0 0 12.03.2009Trójwymiarowa reklama od New Age MediaW związku z wprowadzeniem do kin projektorów cyfrowych oraz zmianami, jakie niesie ze sobą digitalizacja rynku reklamy kinowej, New Age Media opracował ofertę produkcji reklam 3D.
0 1 0 0 0 12.03.2009„Życie miodem słodzone” – druga odsłona kampanii promującej miódWystartował drugi etap kampanii popularyzującej miód, organizowanej przez Stowarzyszenie Pszczelarzy Zawodowych. Kampanię finansowaną przy wsparciu Unii Europejskiej oraz Rzeczpospolitej Polskiej koordynuje Marketing & Communications Consultants.
0 1 0 0 0 12.03.2009Studio Kreatywne Synergia – nowa agencja na rynku poznańskimStudio Kreatywne Synergia to nowa, poznańska agencja interaktywna. Główne działania agencji skupiają się wokół kompleksowej obsługi w zakresie komunikacji internetowej.
0 1 0 0 0 12.03.2009Directors wspiera Deutsche BankGabinet reklamy Directors jest autorem najnowszej kampanii Deutsche Bank reklamującej kredyty dla firm o nazwie db Mocna Firma.
0 1 0 0 0 12.03.2009Trendy konsumenckie w świecie turbulencji11 marca 2009 r. w Warszawie odbyło się seminarium z cyklu „Trendy i Prognozy 2009+…” organizowane przez Intuition Polska – firmę doradztwa strategicznego w zakresie trendów, innowacji i zarządzania marką.