0 1 0 0 0 20.03.2009Unima 2000 partnerem VocalComUnima 2000 poszerzyła swoje portfolio, nawiązując współpracę z firmą VocalCom. Nowy partner biznesowy Unima 2000 obsługuje ponad 3000 klientów w 39 krajach, w Polsce nie był do tej pory obecny.
0 1 0 0 0 20.03.2009Konferencja i targi reklamy „Brand It Up”Brand It Up to projekt organizowany przez członków międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC przy Szkole Głównej Handlowej. Jego celem jest stworzenie możliwości poznania rynku reklamy i zasad tworzenia kampanii reklamowej.
0 1 0 0 0 20.03.2009Q&A Consulting zadba o wizerunek prawnikówAgencja Public Relations Q&AConsulting rozpoczęła współpracę z kancelarią radców prawnych Babiaczyk, Skrocki i Wspólnicy.
0 1 0 0 0 20.03.2009Wybrano najlepsze młode startupy Europy Środkowej i WschodniejPolskie Skrybot.pl i Humanway.pl, węgierski Joobili.com i litewski MyPolitIQ.eu to najlepiej zapowiadające się pomysły na internetowy biznes w Europie Środkowej i Wschodniej. Właśnie zwyciężyły w konkursie Mini Seedcamp w Warszawie i zostaną zaprezentowane we wrześniu br. w Wielkiej Brytanii w głównej edycji imprezy, w której do wygrania jest 50 tyś euro oraz bezcenne, kwartalne wsparcie specjalistów z całego świata. Prócz tego już teraz mają szansę zainteresować inwestorów i zdobyć niezbędne do rozwoju swoich projektów środki.
0 1 0 0 0 20.03.2009PHD dla Nokia Siemens NetworksZ początkiem marca ruszyła kampania Nokia Siemens Networks zaplanowana przez dom mediowy PHD.
0 1 0 0 0 20.03.2009Nowe trendy w badaniu Radio TrackKBR w lutym zrealizował testy na telefonach komórkowych przy wykorzystaniu nowej wersji kwestionariusza badań audytorium radia.
0 1 0 0 0 20.03.2009„Taka konferencja rze muwie WOMM” – Jak to jest z tym marketingiem szeptanym?27 marca w sali konferencyjnej Ośrodka Sportu i Rekreacji „Polna” odbędzie się konferencja poświęcona marketingowi szeptanemu, organizowana przez mediafun.
0 1 0 0 0 20.03.2009Focus Advertisng i Grey Matters łączą siły pod szyldem Air AgencyW marcu br. Agencja Focus Advertising połączyła się agencją Grey Matters. Prezesem Zarządu Air Agency został Daniel Gadomski, który dotychczas kierował Focus Advertising a Wiceprezesem Adam Stańczak szef Grey Matters.
0 1 0 0 0 20.03.2009Adseo w kontekścieAdseo – marka wchodząca w skład Grupy Adweb, zajmująca się pozycjonowaniem i reklamą w wyszukiwarkach – postanowiła poszerzyć swoją ofertę, dołączając do niej reklamę kontekstową.
0 1 0 0 0 19.03.2009Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesuNajnowsza książka Malcolma Gladwella to podróż w świat ludzi najlepszych, najwspanialszych, odnoszących największe sukcesy i najbardziej sławnych. Jacy oni są? Czym różnią się od nas - przeciętniaków? Co sprawia, że są tacy niezwykli? Gladwell daje niekonwencjonalną odpowiedź: aby poznać ich sekret, powinniśmy przyglądać się nie temu, jacy są, ale temu, skąd do nas przychodzą. Powinniśmy przyjrzeć się ich rodzinom, kulturze, miejscu pochodzenia, pokoleniu... Dzięki temu dowiemy się, co uczyniło The Beatles najsłynniejszym zespołem w dziejach, skąd się wzięli milionerzy, tacy jak Bill Gates, czy najlepsi piłkarze świata.