0 1 0 0 0 23.03.2009Baba Jaga czy Czarownica? – jak komunikować o świętokrzyskim?26-27 marca w Wojewódzkim Domu Kultury w Kielcach spotkają się samorządowcy i specjaliści od komunikacji z regionu świętokrzyskiego. W trakcie dwudniowego seminarium uczestnicy dowiedzą się jak i za pomocą jakich narzędzi komunikować o małych ojczyznach.
0 1 0 0 0 23.03.2009Team One dla marki SimplusAgencja Team One przygotowała najnowszą kampanię marki Simplus.
1 1 0 0 0 23.03.2009Kampania promocyjna KFC – Hot Wings CollectionTrwa najnowsza promocja restauracji KFC – Hot Wings Collection. Nową ofertę wspiera kampania telewizyjna, której towarzyszy konkurs internetowy „Nawet nie wiesz, że jesteś kolekcjonerem!”.
0 1 0 0 0 23.03.2009Chipita Poland wykorzystuje serwisy społecznościowe w komunikacji marki 7daysAgencja mobijoy! opracowała strategię obecności marki 7days w sieciach społecznościowych. Wirtualne profile rogalików 7days zostały utworzone na najpopularniejszych portalach, m.in. fotka.pl, nasza-klasa.pl, grono.net.
0 1 0 0 0 23.03.2009Okocim Premium Pils znów na rynkuMarka Okocim z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową. Wspiera ona powrót na ogólnopolski rynek tradycyjnego smaku piwa Okocim Premium Pils, w nowym opakowaniu.
1 1 0 0 0 23.03.2009Rusza kampania Samsung Ultra Touch20 marca rozpoczęła się kampania wprowadzająca najnowszy model marki Samsung - Ultra Touch.
0 1 0 0 0 23.03.2009ProxyAd wystartowała z ogólnopolską siecią reklamy BluetoothSpółka ProxyAd uruchomiła właśnie ogólnopolską sieć reklamy Bluetooth. Nadajniki wysyłające komunikaty reklamowe na telefony komórkowe osób znajdujących się w ich pobliżu zostały rozmieszczone w lokalizacjach typu centra handlowe, lotniska, dworce kolejowe. Każdy konsument, który znajdzie się w zasięgu nadajnika sieci ProxyAd i posiada telefon z włączonym Bluetooth, otrzyma spersonalizowany przekaz reklamowy.
0 1 0 0 0 21.03.2009Festiwal Reklamy Kreatywnej „Wizualia”W dniach 24-26 marca na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego i Kina Warszawa we Wrocławiu odbędzie się kolejna edycja Festiwalu Reklamy Kreatywnej „Wizualia”.
0 1 0 0 0 20.03.2009IX Kongres „Programy lojalnościowe”W dniach 23-24 kwietnia 2009 roku, już po raz dziewiąty, odbędzie się spotkanie stanowiące okazję do wymiany doświadczeń w dziedzinie budowania lojalności klienta zarówno w Polsce, jak i za granicą. IX Kongres „Programy Lojalnościowe” będzie miał miejsce w Hotelu Qubus w Krakowie.
0 1 0 0 0 20.03.2009Fundacja Ewy Błaszczyk „Akogo?” dodaje 1 proc. szansy dzieciom w śpiączceNad ranem we wtorek 17 marca 2009 r., w hali głównej warszawskiego Dworca Centralnego, stanął tajemniczy biały sześcian o podstawie 2 metrów. W środku, w dziwnej mlecznobiałej przestrzeni można zobaczyć uwięzioną dziewczynkę. Dziewczynka szuka wyjścia, chodząc od ściany do ściany, próbuje nawiązać kontakt z przechodzącymi ludźmi. Co jakiś czas nad dziewczynką pojawia się napis „Dodaj 1% szansy dzieciom w śpiączce“. Kubik jest częścią kampanii społecznej na rzecz fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?“. A jej celem jest zebranie funduszy (1proc. podatków ofiarodawców) na budowę kliniki „Budzik“ przy Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie.