0 1 0 0 0 9.04.2009Troll i Rossmann razemTroll i Rossmann zainicjowały wspólną, wiosenną akcję promocyjną.
0 1 0 0 0 9.04.2009Cohn & Wolfe dla Sealed AirCohn & Wolfe koordynuje regionalne działania PR dla Sealed Air.
0 1 0 0 0 9.04.2009Odpowiedzialny biznes – niewykorzystany potencjał polskich firm8 kwietnia 2009 roku opublikowane zostały wyniki rankingu „CSR 24/7” przeprowadzonego przez międzynarodową firmę doradczą Braun & Partners oraz Polską Konfederacje Pracodawców Prywatnych Lewiatan. Badanie dotyczyło wiarygodności działań odpowiedzialnego biznesu (CSR – Corporate Social Responsibility) prowadzonych przez największe firmy w Polsce reprezentujące 13 sektorów gospodarki. W sumie przeanalizowano 39 firm w siedmiu głównych obszarach odpowiedzialności społecznej.
0 1 0 0 0 9.04.2009Gołe strony Internetu9 kwietnia, odbędzie się kolejna polska edycja międzynarodowego CSS Naked Day - czyli CSS Goły Dzień.
0 1 0 0 0 9.04.2009Komisja Europejska i MTV Networks International zachęcają młodych ludzi do głosowaniaKomisja Europejska oraz MTV Networks International ogłosiły start ogólnoeuropejskiej kampanii frekwencyjnej pod hasłem „Can you hear me Europe?”, która ma na celu zachęcenie młodych Europejczyków do udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego, które odbędą się między 4 a 7 czerwca 2009.
0 1 0 0 0 8.04.2009Q&A Consulting zajmie się obsługą Brown Spirits dla BolsaAgencja Q&A Consulting wygrała przetarg na obsługę PR marek z kategorii Brown Spirits dla firmy Bols Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 8.04.2009Rusza kampania Men’s DayTuż przed świętami ruszy kampania promująca Men's Day, plenerową imprezę dla mężczyzn, która odbędzie się w dniach 6-7 czerwca na warszawskim Lotnisku Bemowo.
0 1 0 0 0 8.04.2009Oskar Wegner uruchamia program lojalnościowy dla KoelneraW marcu 2009 r. ruszył program lojalnościowy „Las Vegas” – stworzony przez agencję Oskar Wegner dla firmy Koelner SA, oferującej produkty i narzędzia dla budownictwa.
0 1 0 0 0 8.04.2009Elżbieta Pełka Creative Services dla Hasbro Poland i Hortino ZPOW LeżajskAgencja Elżbieta Pełka Creative Services także w tym roku zajmie się przygotowaniem i wdrażaniem kampanii Public Relations dla brandów MB i Parker firmy Hasbro Poland oraz Hortino ZPOW Leżajsk Sp. z o.o. – producenta mrożonek Poltino.
0 1 0 0 0 8.04.2009Pleon wspólnie z Nokia Siemens NetworksAgencja Pleon rozpoczęła współpracę z firmą Nokia Siemens Networks.