0 1 0 0 0 21.04.2009Kampania promocyjna marki IndesitPod hasłem "Nowa Generacja Prania" ruszyła kampania promocyjna marki Indesit.
0 1 0 0 0 21.04.2009Piłkarski konkurs Carlsberga w sklepach CarrefourMarka Carlsberg 29 kwietnia b.r. rozpoczyna ogólnopolską akcję konkursową w wybranych sieciach sklepów Carrefour pod hasłem „Carlsberg – Carrefour Finał Pucharu UEFA”.
0 1 0 0 0 21.04.2009Brand Support dla marki AstorAgencja Brand Support opracowała wiosenną kampanię wizerunkowo-sprzedażową marki Astor. Wykorzystująca wizerunek popularnej aktorki Ani Przybylskiej, kompleksowa akcja promocyjna prowadzona jest pod hasłem „Wiosna, ach to Ty!”.
0 1 0 0 0 21.04.2009Nowa agencja PR dla „zielonych” firm, produktów i usługPR Support to nowa agencja public relations specjalizująca się w tak zwanej „zielonej” (zrównoważonej) komunikacji. Zadaniem stojącym przed nową firmą jest dostarczanie strategicznego doradztwa przedsiębiorstwom i innym organizacjom, które są zaangażowane w budowanie odpowiedzialnej społecznie gospodarki. Firma oferuje także usługi konsultingowe.
0 1 0 0 0 21.04.2009Rusza nowa promocja olejów CastrolKupując na stacji BP oleje Castrol Edge i Castrol Magnatec z promocyjną naklejką każdy ma szanse wygrać atrakcyjne nagrody.
0 1 0 0 0 21.04.2009Betlej&Partners dla Fundacji ArgosAgencja reklamowa Betlej&Partners stworzyła kampanię reklamową dla Fundacji na rzecz bezdomnych kotów Argos.
0 1 0 0 0 21.04.2009Gdańsk gospodarzem konferencji ICCA w 2011 rokuGdańsk Convention Bureau (GCB), działające przy Gdańskiej Organizacji Turystycznej (GOT), wygrało międzynarodowy konkurs na zorganizowanie konferencji „ICCA Research, Sales & Marketing Programme” w 2011r. w Gdańsku.
0 1 0 0 0 21.04.2009Opus B autorem kampanii NOMIRuszyła kampania telewizyjna sieci marketów NOMI, przygotowana przez agencję reklamową Opus B.
0 1 0 0 0 21.04.2009Nowa kampania reklamowa marki Prince PoloW dugiej połowie kwietnia rusza nowa kampania wafli Prince Polo, pod hasłem „Co dobre, to z Prince Polo”.
0 3 0 0 1 21.04.2009Polacy a recesja – umiarkowany optymizmPolacy będą ciąć wydatki domowe w obliczu kryzysu, jeśli recesja dotknie ich osobiście. W pierwszej kolejności ograniczą kupno samochodu, podróży, sprzętu audio/video, wyposażenia domu. Nie wykluczają też oszczędności na prasie, rozrywce i kulturze – to najważniejsze wyniki badania przeprowadzonego wśród polskich Internautów przez DriveR – dział badań ZenithOptimedia. Tematem badania była recesja gospodarcza i jej wpływ na konsumpcję mediów.