Espresso

7 maja 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2009

Kanapkowa rewolucja

Polski sektor sprzedaży gotowych kanapek jest nie tylko duży, ale i dynamiczny. Kolejnym, pozornie najmniej oczywistym, ale realnym rynkiem ich sprzedaży, jak pokazują ostatnie trendy, będą bary kawowe. I to niezależnie od faktu, że tradycyjnym „towarzyszem” filiżanki kawy pozostanie słodkie ciasteczko. Jednak konieczność zwiększania przychodów generowanych przez klientów, szczególnie w czasie lunchu, zmusi sieci coffee-barów do wprowadzenia menu kanapkowego - w jakości i cenie premium.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2009

Polscy turyści w Internecie

Google opublikowało raport dotyczący roli internetu w procesie wyboru i zakupu usług turystycznych przez polskich internautów. Wyniki badań potwierdzają, że przyszli klienci poszukują zarówno usług, jak i informacji o nich w internecie, niezależnie od tego czy finalnie transakcji dokonają poprzez internet, czy osobiście u przedstawiciela firmy. Badania podkreślają dużą rolę internetu w procesie docierania do klientów z nowymi ofertami i usługami wprowadzanymi przez firmy z branży turystycznej, zarówno te działające wyłącznie online, jak i tradycyjnie.

Poprzednie Następne