0 1 0 0 0 7.05.2009Świńska grypa zakaziła polskie serwisy – raport NewsPointNewsPoint przeprowadził analizę przebiegu zakażeń tematem świńskiej grypy w polskich mediach online.
0 1 0 0 0 7.05.2009Widzew Łódź z DeanteKS Widzew Łódź SA podpisał kontrakt reklamowy z firmą Deante. Umowa została zawarta w oparciu o wprowadzony ostatnio przez Widzew „Sportowy Pakiet Reklamowy”, którego istotnym elementem – obok reklam – są świadczenia typu hospitality.
0 1 0 0 0 7.05.2009Kanapkowa rewolucjaPolski sektor sprzedaży gotowych kanapek jest nie tylko duży, ale i dynamiczny. Kolejnym, pozornie najmniej oczywistym, ale realnym rynkiem ich sprzedaży, jak pokazują ostatnie trendy, będą bary kawowe. I to niezależnie od faktu, że tradycyjnym „towarzyszem” filiżanki kawy pozostanie słodkie ciasteczko. Jednak konieczność zwiększania przychodów generowanych przez klientów, szczególnie w czasie lunchu, zmusi sieci coffee-barów do wprowadzenia menu kanapkowego - w jakości i cenie premium.
0 1 0 0 0 7.05.2009Avon promuje szminki 24K Ultra Colour RichW maju ruszyła kampania reklamowa dla nowej szminki 24K Ultra Colour Rich firmy Avon.
0 1 0 0 0 7.05.2009Nowy wizerunek warszawskiego deweloperaMT Development rozpoczął proces zmiany wizerunku. Wprowadzone zostało nowe, bardziej przyjazne logo, a strona internetowa zyskała nowy wygląd.
0 1 0 0 1 7.05.2009Dobra Nasza dla TaoTao4 maja 2009 roku, pod hasłem „TaoTao – Harmonia Smaków”, ruszyła kampania telewizyjna promująca markę i produkty TaoTao.
0 1 0 0 0 7.05.2009Polscy turyści w InternecieGoogle opublikowało raport dotyczący roli internetu w procesie wyboru i zakupu usług turystycznych przez polskich internautów. Wyniki badań potwierdzają, że przyszli klienci poszukują zarówno usług, jak i informacji o nich w internecie, niezależnie od tego czy finalnie transakcji dokonają poprzez internet, czy osobiście u przedstawiciela firmy. Badania podkreślają dużą rolę internetu w procesie docierania do klientów z nowymi ofertami i usługami wprowadzanymi przez firmy z branży turystycznej, zarówno te działające wyłącznie online, jak i tradycyjnie.
0 1 0 0 0 7.05.2009Rusza kampania promująca lokatę „Po prostu”Pod hasłem „innych haczyków nie mamy...” rusza kampania promująca lokatę „Po prostu”, skierowana do klientów Fortis Banku i Dominet Banku.
0 1 0 0 0 7.05.2009Ponad 500 sklepów w PromoRingPromoRing to program partnerski, którego celem jest wymiana ruchu pomiędzy niekonkurencyjnymi sklepami internetowymi celem zwiększenia sprzedaży w każdym z nich.
0 1 0 0 0 7.05.2009„Tu znajdziesz wszystko” – kampania reklamowa pkt.pl Polskie Książki Telefonicznepkt.pl Polskie Książki Telefoniczne – wydawca książek telefonicznych i właściciel internetowych wyszukiwarek firm i instytucji – rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową promującą nowe książki telefoniczne pkt.pl adresowane do użytkowników indywidualnych. Działania reklamowe obejmują prasę, outdoor i radio. Kampania jest realizowana od 1 maja.