Espresso

3 lutego 2022

2 lutego 2022

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.02.2022

„Każde teraz ma znaczenie w miłości” – startuje walentynkowa odsłona kampanii T-Mobile

Piosenka napisana dla najbliższej osoby, prosty gest czułości podczas wideorozmowy czy rocznica pozwalająca celebrować lata szczęśliwej relacji... Każde „teraz” ma znaczenie, gdy możemy dzielić tę chwilę z kimś, kogo naprawdę kochamy – podkreśla T-Mobile. Marka ruszyła z walentynkową odsłoną kampanii „Teraz ma znacznie”, promującą ofertę z Internetem bez ograniczeń. Obok spotu wizerunkowego powstał też spot produktowy promujący ofertę na urządzenia marki Oppo.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
2.02.2022

Polacy o sponsoringu sportu. Badanie ARC Rynek i Opinia

74% Polaków jest zdania, że sponsoring ma korzystny wpływ na kondycję polskiego sportu, a 49% badanych korzystniej ocenia firmy zaangażowane w taką działalność. Nieco mniej (40%) deklaruje, że chętniej kupowałoby produkty i usługi firm sponsorujących sport. Najbardziej znanymi sponsorami sportu są: PKN Orlen, Adidas i Nike – wynika z raportu „Sponsoring monitor” za 2021 r. przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.

1 lutego 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
1.02.2022

Jak koronawirus zmienił zwyczaje i postawy młodzieży w Polsce? Badanie Mindshare Polska

Koronawirus wywarł ogromny wpływ na młodych ludzi, którzy musieli przystosować się do życia w nowych warunkach. Wprowadzane restrykcje, izolacja, system nauki zdalnej oraz strach o zdrowie bliskich doprowadziły do zmiany ich dotychczasowych zwyczajów i postaw. Jak wynika z badania Mindshare Polska, co trzeci nastolatek zmienił osobistą hierarchię wartości w wyniku pandemii, doceniając zdrowie, relacje rodzinne i przyjacielskie oraz wolność. Co istotne, 50% młodych osób z tej grupy było przekonanych, że zmiana ta ma trwały charakter.

Poprzednie Następne