0 1 0 0 0 21.05.2009„Pure” – magazyn poświęcony marce Finlandia VodkaNa rynku pojawił się magazyn poświęcony marce Finlandia Vodka. Według planów wydawniczych PURE będzie ukazywał się dwa razy w roku w formie luksusowego albumu prezentującego świat wartości marki, należącej do portfolio Brown Forman Polska Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 21.05.2009200.000 klientów zjednoczyło się do walki ze złą obsługąProgram Jakość Obsługi rozwija się w szybkim tempie i udostępnia coraz to nowe możliwości dla stale powiększającego się grona użytkowników.
0 1 0 0 0 21.05.2009Endorfina events dla MTV NetworksAgencja endorfina events otworzyła sezon wiosenno-letni realizując osiem imprez dla dzieci. Projekty zostały wyprodukowane na zlecenie MTV Networks.
0 1 0 0 0 21.05.2009Digital Dialogue w ofercie Euro RSCG SensorsEuro RSCG Sensors poszerza swoją ofertę usług komunikacyjnych o pakiet Digital Dialogue. Obejmuje on doradztwo komunikacyjne w mediach społecznościowych, w tym audyty komunikacyjne, tworzenie strategii relacji z liderami opinii online, zarządzanie informacją w serwisach społecznościowych, wdrażanie narzędzi opartych o nowe media, a także szkolenia oraz monitoring forów, blogów i serwisów społecznościowych.
0 1 0 0 0 21.05.2009Kamikaze dla Telefonii Dialog17 czerwca we Wrocławiu odbędzie się Wielki Finał DialNet Masters – organizowanej przez Telefonię Dialog ogólnopolskiej olimpiady wiedzy o Internecie dla uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. W finale wezmą udział 42 czteroosobowe drużyny wyłonione w trakcie rozgrywek on-line i off-line spośród prawie 4 tysięcy drużyn zakwalifikowanych do startu w Olimpiadzie. Obsługę konkursu w Internecie już po raz drugi powierzono agencji interaktywnej Kamikaze.
0 1 0 0 0 21.05.2009S4 dla Barw NaturyAgencja Reklamowa S4 przygotowała dla FFiL Śnieżka kampanię „Barwy Natury - Piękno na dłużej”. Kampania przewidziana na rynek polski, rumuński oraz białoruski, rozpocznie się w maju obejmując telewizję, prasę, outdoor oraz materiały POS.
0 1 0 0 0 21.05.2009Druga odsłona kampanii wizerunkowej firmy Sanofi-AventisSanofi-Aventis rozpoczyna drugi etap, zainaugurowanej w ubiegłym roku, kampanii wizerunkowej. Celem przygotowanego przez Agencję Publicis projektu, jest umacnianie wśród lekarzy i farmaceutów wizerunku firmy w poszczególnych obszarach terapeutycznych – kardiologii, onkologii, neurologii oraz psychiatrii.
0 1 0 0 0 21.05.2009Konkurs na plakat promujący znaczenie badań naukowych dla gospodarki5tys. złotych czeka na zwycięzcę konkursu na plakat promujący znaczenie badań naukowych dla gospodarki, organizowany przez Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Uniwersytetu, przy współpracy z Centrum Innowacji i Zaawansowanych Technologii Politechniki Lubelskiej.
0 1 0 0 0 21.05.2009Epoka opracowała nową wersję gazetki promocyjnej „Alma”Odświeżenia wizerunkowego gazetki promocyjnej "Alma" i poprawienia jej pozycji na rynku, dokonała Agencja Reklamowa epoka, która od sierpnia 2008 systematycznie prowadzi prace związane z jej składem i produkcją.
0 1 0 0 0 21.05.2009Krakowskie Noce z AdverticaKrakowskie Noce to cykl wydarzeń organizowanych corocznie przez Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego Urzędu Miasta Krakowa. Oprawę kreatywną i mediową całego cyklu przygotowała Agencja Reklamowa Advertica.