0 1 0 0 0 18.03.2009Event narzędziem PRDruga z cyklu konferencji „Obierz kierunek na event”, zorganizowana przez Event Managers Club we współpracy z portalem Gazeta.pl, zgromadziła ponad 170 uczestników. Wśród nich byli zarówno organizatorzy jak i zleceniodawcy eventów. Tym razem konferencja poświęcona była roli eventu jako narzędzia public relations.
0 1 0 0 0 18.03.2009Warsztaty „Tworzenie i realizacja skutecznej kampanii reklamowej marki”Akademia Marki zaprasza na kolejne warsztaty szkoleniowe "Tworzenie i realizacja skutecznej kampanii reklamowej marki". Szkolenie odbędzie się w Warszawie w dniach: 16 – 17 kwietnia 2009 roku.
0 1 0 0 0 18.03.2009GTO dla firmy ZbyszkoAgencja GTO wygrała przetarg na przygotowanie nowej kampanii reklamowej w TV dla marek Polo Cola oraz Zbyszko 3 cytryny wchodzących w skład portfolio firmy Zbyszko.
0 1 0 0 0 18.03.2009Agito.pl zdobywcą tytułu Dotcom Roku 2009Agito.pl zdobyło tytuł Dotcom Roku 2009 przyznawany przez tygodnik Madia & Marketing. Tytuł przyznano Agito.pl za konsekwencję w działaniu i strategię marketingową, która pozwoliła Agito.pl na zdobycie pozycji lidera wśród sklepów internetowych na polskim rynku.
0 1 0 0 0 18.03.2009„Kierunek Volvo” – nowy magazyn w portfolio P&PP&P poszerza swoje portfolio. Do czytelników trafi wkrótce magazyn „Kierunek Volvo”, jeden z dwóch tytułów produkowanych przez agencję dla Volvo Polska, Oddział Samochody Ciężarowe.
0 1 0 0 0 18.03.2009Ideacto dla Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze”Ideacto rozpoczyna współpracę z Przedsiębiorstwem Państwowym “Porty Lotnicze”.
0 1 0 0 0 18.03.2009ProLogis kolejny rok z agencją ConTrustProLogis przedłużył umowę o współpracy, w zakresie realizacji działań public relations, z agencją ConTrust.
0 1 0 0 0 18.03.2009Nowy dział w Locco EventW lutym 2009 r., agencja Locco Event specjalizująca się w marketingu bezpośrednim rozszerzyła swoją ofertę o usługi z zakresu outsourcingu sił sprzedaży, w ramach którego zajmuje się outsourcingiem m.in. przedstawicieli handlowych.
0 1 0 0 0 17.03.2009Paralotna dla marki KIA SoulAgencja Paralotna przygotowała działania promocyjne nowego modelu KIA Soul dla KIA Motors Polska. Kampania, która rusza w marcu w całej Polsce w sieci kin: Multikino i Silverscreen związana jest z premierą filmu pt. „Kochaj i tańcz”.
0 1 0 0 0 17.03.2009Broker reklamowy Ad Concept poszerza działalnośćSpecjalizujący się do tej pory w sprzedaży powierzchni prasowej, broker reklamowy Ad Concept rozpoczął sprzedaż reklam on-line.