0 1 0 0 0 19.03.2009Pysio w walce z Von CukremRuszyła kampania reklamowa wspierająca Pysia bez dodatku cukru (Agros Nova). 30-sekundowy spot przybliża dzieciom problematykę sztucznego dosładzania soków, napojów i nektarów owocowych.
0 1 0 0 0 19.03.2009IQ Marketing dla ScoolAgencja IQ Marketing przygotowała kampanię BTL, wspierającą wprowadzenie na rynek nowego produktu z portfolio firmy Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) - Kubuś Scool.
0 1 0 0 2 19.03.2009W sieci wiary, czyli Kościół on-lineKościół od wieków głosi dobrą nowinę. Niegdyś poprzez apostołów i misjonarzy, dziś również wirtualnie – otwierając się na zdobycze cywilizacji, szukając w nich wciąż nowych kanałów komunikacji. Wszystko po to, aby lepiej docierać do wiernych. Cztery lata po śmierci Jana Pawła II kardynał Stanisław Dziwisz otwiera portal społecznościowy Franciszkanska3.pl, którego wirtualny adres pokrywa się z istniejącym w Krakowie Oknem Papieskim.
0 1 0 0 0 19.03.2009„Przeżyć raka” – kampania społeczna „Wprost”Tygodnik „Wprost” rozpoczął kampanię społeczną pod hasłem „Przeżyć raka”. Kampania ma na celu przełamywanie tabu związanych z chorobą nowotworową.
0 1 0 0 0 19.03.2009YellowGroup dla InvictaAgencja reklamowa i marketingowa YellowGroup z Gdyni opracowała nowy logotyp dla Kliniki Zdrowia Kobiety Invicta.
0 1 0 0 0 19.03.2009Za czym tęsknią polscy emigranci?Eksperci z PBI zaprezentowali wyniki drugiej edycji raportu „Emigranci”, podczas konferencji prasowej, która odbyła się 17 marca 2009.
0 1 0 0 0 19.03.2009LookSoft – Media Monitor dla AGB NielsenFirma LookSoft, na zlecenie firmy badawczej AGB Nielsen, przygotowała aplikację działającą na telefonach komórkowych, pozwalającą jej klientom na dostęp do danych dotyczących oglądalności poszczególnych programów telewizyjnych, w dowolnym miejscu i czasie.
0 1 0 0 0 19.03.2009Reklamowe porządki w BydgoszczyW czwartek 12 marca odbyła się w Bydgoszczy dziesiąta debata z cyklu „Reklama jako element miejskiego pejzażu” organizowana przez Cityboard Media i Stowarzyszenie Architektów Polskich.
0 1 0 0 0 19.03.2009Kinder stawia na sportW marcu rusza II edycja ogólnopolskiej kampanii firmy Ferrero pod nazwą Kinder + Sport. Kampania organizowana jest przez agencję reklamową Communication Unlimited.
0 1 0 0 0 18.03.2009Bezpłatne kursy komputerowe dla klientów INGRozpoczęły się zajęcia Internetowej Akademii ING, w ramach której klienci banku mogą wziąć udział w bezpłatnym kursie z podstaw obsługi komputera oraz zagadnień internetowych. Zajęcia odbywają się Katowicach i w Warszawie.