Espresso

2 czerwca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.06.2009

Akcje pilotażowe marketingu bezpośredniego

Według badań Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (DMA), wydatki na marketing bezpośredni już w 2007 przekroczyły połowę marketingowych budżetów amerykańskich firm i w najbliższych latach będą systematycznie rosnąć. Polscy menadżerowie nadal nie są przekonani co do skuteczności działań opartych na komunikacji bezpośredniej. Wciąż brakuje wiedzy na temat możliwości i zalet telemarketingu. Aby się o nich przekonać wystarczy zdecydować się na realizację tzw. akcji pilotażowej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.06.2009

Google testuje linki sponsorowane w pasku wyszukiwania

Linki sponsorowane zwane potocznie Google Adwords stanowią jedną z najmniej inwazyjnych form reklamy w sieci. Korzysta z niej już kilka milionów użytkowników aktywnie promując swoje witryny. O skuteczności tego narzędzia przekonało się już tysiące reklamodawców, a setki Internautów zakupiło produkt dzięki szybkiemu dotarciu do oferty. Analizując te dane Google rozpoczęło sukcesywnie wprowadzać nowe miejsca dla tej formy reklamy.

1 czerwca 2009

Poprzednie Następne