0 1 0 0 0 15.10.2021Ekstraklasa z 328,4 mln zł przychodów w sezonie 2020/21Ekstraklasa podczas walnego zgromadzenia akcjonariuszy posumowała sezon 2020/21. Zakończyła go najwyższymi w historii skonsolidowanymi przychodami w wysokości 328,4 mln zł. Złożyły się na nie przychody osiągnięte przez Ekstraklasę o wartości 294,5 mln zł oraz jej spółkę zależną – Ekstraklasa Live Park, która w minionym sezonie wypracowała 33,9 mln zł.
0 4 0 0 0 15.10.2021Blockchain potwierdzi jakość polskiej żywności. Carrefour rusza z projektem paszportyzacji produktów spożywczychW październiku w sklepach Carrefour pojawią się polskie ziemniaki marki własnej objęte technologią blockchain, która pozwala na prześledzenie procesów ich uprawy oraz pakowania. Sieć wprowadza takie rozwiązanie jako pierwsza firma z sektora spożywczego w Polsce, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i rządowemu projektowi paszportyzacji polskiej żywności.
0 1 0 0 0 15.10.2021Influencerzy sprzedają doświadczenia na platformie FansiFansi, agencja wspierająca internetowych twórców w sprzedaży własnych produktów, wprowadza nową kategorię. Fansi Experience daje fanom możliwość wykupu dostępu do doświadczenia i przeżycia wyjątkowych chwil z influencerami. W ofercie m.in. kulinarne spotkanie z Justyną Żyłą czy wizyta za kulisami „Tańca z gwiazdami” na zaproszenie Krzysztofa Ibisza.
0 1 0 0 0 14.10.202133% budżetów marketingowych może być marnowanych przez kiepskie briefy. Rusza projekt „Better Briefs”15 października podczas konferencji IPA EffWorks Global 2021 twórcy inicjatywy „Better Briefs Project” przedstawią wyniki globalnego badania dotyczącego niedociągnięć w briefach marketingowych. Ze wstępnych informacji wynika, że nawet 1/3 budżetów marketingowych może być marnowana z powodu źle przygotowanych briefów.
0 4 0 0 0 14.10.2021„Zostajemy w UE” – każdy dorosły Polak mógł spotkać się z tym przekazem. Analiza IMMTrybunał Konstytucyjny uznał, że przepisy europejskie w zakresie, w jakim organy Unii Europejskiej działają poza granicami kompetencji przekazanych przez Polskę, są niezgodne z Konstytucją RP. We wszystkich mediach niemalże od razu pojawiło się na ten temat ponad 800 materiałów. Kiedy na Twitterze Donald Tusk wezwał Polaków do manifestacji, w ciągu kolejnej doby wzmianek w mediach było już ponad 7 tys. Łącznie w ciągu pięciu dni liczba wszystkich publikacji wyniosła prawie 28 tys., z dotarciem* 161 mln potencjalnych kontaktów z przekazem. Statystycznie każdy obywatel Polski w wieku powyżej 15 lat mógł spotkać się z tymi informacjami minimum 5 razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów.
0 1 0 0 0 14.10.2021Powstała agencja Silver Content Hub specjalizująca się w tworzeniu treści dla odbiorów 50+Powstała Silver Content Hub. To trzecia, po Silver Agency i Silver Models, spółka w strukturach spółek grupy kapitałowej One House. Nowa agencja specjalizuje się w tworzeniu treści dla odbiorów 50+. Jej sztandarowym projektem jest portal Wolniodmetryki.pl, który wniosła do spółki Aleksandra Laudańska – prezes zarządu.
0 1 0 0 0 14.10.2021Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wybrała Euvic Media do obsługi kampanii na temat przeciwdziałania pandemiiKancelaria Prezesa Rady Ministrów rozstrzygnęła przetarg na przygotowanie kampanii społeczno-informacyjnej dla Skarbu Państwa na temat Covid-19. Wygrała go agencja Euvic Media (dawniej ClickAd Interactive).
0 1 0 0 0 14.10.2021Niejasne zasady sprzedaży na Vinted.pl – zarzuty prezesa UOKiKPrezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie wobec litewskiej spółki Vinted prowadzącej serwis, który umożliwia sprzedaż ubrań online. Zarzuty dotyczą braku ważnych informacji dla konsumentów, dzięki którym mogliby oni uniknąć niekorzystnych dla siebie finansowo decyzji. Przedsiębiorcy grozi kara do 10 proc. rocznego obrotu.
0 3 0 0 0 13.10.2021Sieci sklepów specjalistycznych – ranking opinii o jakości YouGov BrandIndexAgencja Inquiry sprawdziła w badaniu YouGov BrandIndex, jak konsumenci oceniają czołowe marki sklepów specjalistycznych pod względem jakości oferty. Poniżej przedstawiono rankingi dotyczące sklepów z elektroniką oraz sprzętem RTV i AGD, sklepów sportowych, a także sieci DIY na podstawie danych z III kwartału 2021 w porównaniu do ubiegłego roku.
0 4 0 0 0 13.10.2021Jak pandemia Covid-19 zmieniła sposób spędzania wolnego czasu? Raport z badańPodczas II Forum Marki Miejsca Specifica odbyła się premierowa prezentacja ogólnopolskich badań na temat spędzania wolnego czasu u schyłku pandemii. Otrzymane wyniki zestawiono z rezultatami podobnych badań przeprowadzonych w ubiegłym roku – w środku pandemii. Co się zmieniło?