0 1 0 6.10.2022Polpharma wybrała w przetargu agencję V&PZakłady Farmaceutyczne Polpharma rozstrzygnęły przetarg na obsługę kampanii digital. Wygrała agencja V&P.
2 6 0 6.10.2022Ikea z kampanią nawiązującą do seriali z lat 80.Kampania „Ikea?! Nie uwierzysz, jak pasuje!” jest inspirowana cechami charakterystycznymi dla seriali telewizyjnych późnych lat 80. Scenografia spotów została wykreowana w całości z wykorzystaniem współczesnego asortymentu marki.
1 1 0 5.10.2022Druga odsłona kampanii sklepów Komfort „Urządzamy dom od A do Z”Z początkiem października ruszyła druga odsłona kampanii wizerunkowej marki Komfort. Tym razem kampania rozgrywa się w kuchni. Kampanię wspierają komunikaty reklamowe emitowane w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, na platformach wideo oraz w social mediach. Celem jest zwiększenie świadomości oferty sklepów Komfort w kontekście remontu i urządzania domu od A do Z.
3 2 0 5.10.2022„Dziewczynki mogą wszystko” – druga odsłona kampanii LegoŻeglarka, kuratorka, astronautka? A może surferka, rolniczka albo dżokejka? Dla dziewczynek nie ma rzeczy niemożliwych ani planów, których nie mogłyby realizować. „Dziewczynki mogą wszystko!” – to hasło drugiej odsłony kampanii, w której Lego zachęca do porzucenia stereotypów na temat możliwości zależnych od płci. Wierząc, że potencjał wszystkich dzieci jest nieograniczony, marka inspiruje dziewczynki oraz ich rodziców do rozwijania wyobraźni, poszerzania zainteresowań i przeżywania niezwykłych przygód w zabawie różnymi zestawami klocków.
1 3 0 5.10.2022Kampania reklamowa MediaMarkt pod hasłem „Let’s Go!”Ruszyła kampania MediaMarkt. Strategiczna orientacja na doświadczenia klienta i doradztwo wyraża się poprzez hasło kampanii „Let’s Go!”, napędzające do działania. Kampania jest realizowana we wszystkich kanałach komunikacji.
0 1 0 5.10.2022Empik powiększa ofertę reklamowąUsługa Empik Ads obejmuje prowadzenie samodzielnych kampanii reklamowych na stronie internetowej sieci. Opłata jest pobierana w modelu CPC (cost per click), a reklamodawca może ustawiać kampanie pod określone parametry budżetowe.
0 3 0 4.10.2022Akcja „Kochane, Przebadane!” marki YesMarka biżuteryjna Yes dołącza do akcji profilaktyki raka piersi. W czasie Różowego Października firma zadba o swoje pracownice oraz włączy się w promowanie samobadania piersi.
1 2 0 4.10.2022„Otomoto. Prowadzi do satysfakcji” – nowe pozycjonowanie i kampania serwisuAby przyciągnąć nowych użytkowników, kampania zwraca uwagę na rozmaite zalety kupowania samochodu przez serwis. Takie, z których często nie da się skorzystać, kiedy szuka się auta w kręgu bliższych lub dalszych znajomych.
0 4 0 4.10.2022„Broad Peak” – mural w Zakopanem, przygotowany w ramach promocji filmu NetflixaMural namalowany w Zakopanem ukazuje reprodukcje dwóch prac Ewy Dyakowskiej-Berbeki z cyklu „W drodze”. Obrazy przedstawione na muralu zostały wybrane przez synów Ewy i Macieja Berbeków.
1 2 0 4.10.2022Finał akcji „Poznanianki” promującej odważne, ambitne i przedsiębiorcze mieszkanki stolicy WielkopolskiOto działaczki, aktywistki, które swoimi postawami wspierają nie tylko inne kobiety, lecz także inicjują miejskie i lokalne działania. Poznanianki inspirują, zaskakują, są przedsiębiorcze, odważne i osiągają sukcesy. Są aktywne w bardzo wielu obszarach. Od troski o środowisko, poprzez działania równościowe oraz te, które sprzyjają zdrowiu, po wspieranie innych kobiet i dbanie o ich równy status. Pięć bohaterek wyłoniono w ramach akcji, która była prowadzona na ulicach Poznania.