0 1 0 0 0 15.02.2022Ambient Days na początku marcaAmbient Days to trzydniowa konferencja marketingowa dla społeczności akademickiej SGH. Poświęcona jest poszerzaniu wiedzy o marketingu niestandardowym. Będzie odbywała się zdalnie od 1 do 3 marca 2022 r. Udział w niej jest otwarty dla wszystkich i bezpłatny.
1 1 0 0 0 15.02.2022Joanna Jędrzejczyk promuje inwestowanie z XTBDom maklerski XTB rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, w której promuje oferowane przez siebie rozwiązania inwestycyjne. W spotach wystąpiła Joanna Jędrzejczyk, zawodniczka sztuk walki, pierwsza Polka w UFC oraz trzykrotna mistrzyni świata w boksie tajskim.
0 1 0 0 0 14.02.2022PZU rozstrzygnęło przetarg na stałą obsługę w zakresie identyfikacji wizualnejWygrała go agencja Czteryczwarte. Przedmiotem umowy jest szeroko pojęty branding. Firma będzie odpowiedzialna za wszystkie projekty z tego obszaru.
0 1 0 0 0 14.02.2022Grupa Lotos wybrała MediaHub do obsługi mediowejJesienny przetarg na kompleksową obsługę mediową Grupy Lotos wygrała agencja MediaHub. Umowa obejmuje strategiczne planowanie oraz zakup mediów on- i offline.
0 1 0 0 0 14.02.2022Wzrost zatrudnienia w marketingu w 2022 r. Badanie Global Marketing Index Warc DataZespoły marketingowe rozwijają się, a trend ten przyspieszył do nowego maksimum w styczniu 2022 r. – wynika z danych z Global Marketing Index Warc Data. Globalny poziom zatrudnienia odnotował wartość indeksu 65,9.
1 4 0 0 0 14.02.2022„Każdy biegacz ma swój powód” – kampania biegowa New BalanceNew Balance wystartował z kampanią „Każdy biegacz ma swój powód”. Jej celem ma być obalenie mitów dotyczących postrzegania siebie i innych jako biegaczy. Marka udowadnia, że każdy ma w sobie pierwiastek biegacza, choć nie każdy jeszcze o tym wie.
1 2 0 0 0 14.02.2022Hubert Urbański w spocie marki Rankomat.pl promującym ubezpieczenia komunikacyjnePorównywarka Rankomat.pl wystartowała z kampanią promującą ubezpieczenia komunikacyjne. W reklamie po raz kolejny występuje Hubert Urbański, ambasador marki.
0 7 0 0 0 14.02.2022Golden Bow Solutions w kampanii na Pornhubie zachęca do nawiązywania relacjiMarka kawy Golden Bow Solutions rozpoczęła kampanię w serwisie pornograficznym Pornhub. Zachęca w niej do nawiązywania relacji międzyludzkich.
0 1 0 0 0 11.02.2022Drużyny NBA zatrudniają chief experience officerówCoraz więcej drużyn NBA zatrudnia chief experience officerów. Ostatnio do tego grona dołączyła Minnesota Timberwolves. Takiego pracownika ma też m.in. Utah Jazz oraz BSE Global, macierzysta spółka Brooklyn Nets.
0 1 0 0 0 11.02.2022IAB Europe zaskarży decyzję Belgijskiego Urzędu Ochrony Danych w sprawie TCF2 lutego 2022 r. Belgijski Urząd Ochrony Danych (APD) wydał decyzję w sprawie narzędzia Transparency & Consent Framework (TCF) zarządzanego przez IAB Europe. Jest to wynik prowadzonego postępowania mającego na celu zbadanie zgodności funkcjonowania TCF z przepisami ochrony danych osobowych. IAB Europe zaskarży decyzję APD.