0 1 0 0 0 24.03.2009Grupa Euro RSCG Poland dla Pekao SARuszyła kolejna kampania zrealizowana przez agencje Euro RSCG Warsaw oraz Euro RSCG 4D dla Pekao S.A. Jest to kolejna kampania dla Pożyczki Ekspresowej oferowanej przez bank.
0 1 0 0 0 24.03.2009Nowe szkolenia w ofercie MaxROY.comMaxROY.com od 24 marca 2009 będzie prowadzić warsztaty z Google AdWords na poziomie zaawansowanym w ramach wdrożonego przez Google programu AdWords Seminar Leader.
0 1 0 0 0 24.03.2009SARE – więcej usług i nowy wizerunekSpecjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE poszerza zakres świadczonych usług. Poza udostępnianiem zaawansowanych narzędzi do obsługi komunikacji newsletterowej i wysyłek mailingów proponuje klientom także realizację działań obliczonych na tworzenie i rozbudowę ich baz adresowych. Zmianom towarzyszy uruchomienie nowego serwisu i kampania wizerunkowa.
0 1 0 0 0 24.03.2009Edukacja ramię w ramię z biznesem17 marca 2009 r. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej podpisano porozumienie w kwestii współpracy w zakresie m in. badań, wymiany wiedzy i doświadczeń oraz wzajemnej promocji. Jego sygnatariuszami zostali: ze strony Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej: rektor prof. dr hab. Andrzej Eliasz i Dyrektor Instytutu Psychologii Ekonomicznej prof. dr hab. Andrzej Falkowski, zaś ze strony Cityboard Media - członek zarządu, Marcin Stan.
0 1 0 0 0 24.03.2009Top Impact i nowa edycja X – Trade Forex CupRuszyła kampania mediowa IV edycji gry inwestycyjnej X – Trade Forex Cup organizowanej przez dom maklerski X – Trade Brokers. Twarzą kampanii po raz kolejny został Szymon Bobrowski.
0 1 0 0 0 24.03.2009Insignia wspiera WWFPonad 930 miast w 80 krajach, przez 25 stref czasowych zgaśnie w akcji „Godzina dla Ziemi” 2009 (Earth Hour). Jest to ogólnoświatowa inicjatywa zorganizowana przez międzynarodową organizacje ekologiczną WWF po to, by przeciwstawić się największemu zagrożeniu dla naszej planety: zmianom klimatu. Insignia jest partnerem internetowym akcji Earth Hour w Polsce.
0 1 0 0 0 24.03.2009VanguardPR biega z KrakowemAgencja VanguardPR – Grupa Adweb wraz z miastem Kraków zadba o promocję Cracovia Maraton.
0 1 0 0 0 24.03.2009Adwertajzing dla marki DuracellZ początkiem 2009 w krajach regionu CEEMEA wystartowała przygotowana przez agencję reklamową Adwertajzing kampania reklamowa "New Horizons" marki Duracell.
0 1 0 0 0 24.03.2009Agencja Martis Consulting wesprze Międzynarodowy Kongres Energii Odnawialnej Green Power 2009W dniu 19 marca br. została podpisana umowa o współpracy w zakresie obsługi Public relations Międzynarodowego Kongresu Energii Odnawialnej Green Power 2009, pomiędzy Polską Izbą Energii Odnawialnej (PIGEO) a Martis Consulting. Kongres odbędzie się w dniach 19-20 maja 2009 r. w Poznaniu.
0 1 0 0 0 24.03.2009Gala Biznesu Grupy TP z Jet Events6 marca 2009, w Instytucie Energetyki, odbyła się Gala Pionu Klientów Biznesowych, Pionu Kluczowych Klientów oraz Pionu Obsługi Klientów Biznesowych Grupy TP.