Espresso

10 czerwca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.06.2009

Polska branża gastronomiczna przed Euro 2012

Euro 2012 otwiera przed Polską wielką okazję do zaprezentowania się światu, a także do rozwoju sektora turystycznego - zarówno przed, w trakcie i po mistrzostwach. Mo Mokhtar, dyrektor zarządzający Pasiony Group, firmy konsultingowej specjalizującej się w branży gastronomicznej, uważa, że do mistrzostw należy przygotować się już teraz, tak, by móc na nich odpowiednio zarobić. – Aby wykorzystać tę okazję, trzeba będzie sprostać wielu wyzwaniom w zakresie kwalifikacji, marketingu i obsługi wzmożonego ruchu gości. - dodaje.

9 czerwca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2009

Wiosenna ofensywa Xboksa z Momentum Worldwide

Agencja Momentum Worldwide na wiosnę zintensyfikowała działania promocyjne konsoli Xbox 360. Celem strategicznym prowadzonych działań jest dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców ceniących sobie rozrywkę i dobrą zabawę. W ramach tej strategii Momentum Worldwide zbudowała specjalną strefę Xbox na imprezie Monster Jam w Chorzowie, a w ostatni weekend (6-7 czerwca) powstała olbrzymia strefa Xbox na festiwalu muzyki elektronicznej Global Gathering w Poznaniu.

Poprzednie Następne