0 1 0 0 0 3.04.2009USA: Internet kontra gazetyW 2008 roku w USA więcej osób poszukiwało informacji na serwisach internetowych niż w prasie drukowanej. W ciągu ostatnich kilkunastu lat liczba osób czytających regularnie przynajmniej jedną gazetę spadła do 25%.
0 1 0 0 0 3.04.2009Rusza kampania informacyjna Programu Operacyjnego Kapitał LudzkiZ początkiem kwietnia rusza w województwie lubelskim kampania informacyjno-promocyjna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), umożliwiającego wykorzystanie środków z Europejskiego Funduszu Społecznego.
0 1 0 0 0 3.04.2009VI edycja Kampanii Parkingowej 2009 w centrach handlowych CEFICPrzez cały kwiecień, w dwunastu centrach handlowych zarządzanych przez Cefic – w Warszawie, Krakowie, Szczecinie, Katowicach i innych miastach Polski – plakaty, ulotki i komunikaty w radiowęzłach będą wspierały Kampanię Parkingową „Czy chciałbyś być na naszym miejscu”.
0 1 0 0 0 3.04.2009Agencja reklamowa Martis zrealizowała kampanię dla marki MilandiaPierwszego kwietnia 2009 wystartowała miesięczna kampania regionalna marki Milandia, której właścicielem jest Spółdzielnia Mleczarska Ostrołęka.
0 1 0 0 0 3.04.2009Braun&Partners wchodzi do PolskiBraun&Partners Polska - oddział istniejącej od 2005 roku, międzynarodowej firmy doradztwa strategicznego w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu Braun&Partners Network - wchodzi na polski rynek.
0 1 0 0 0 3.04.2009Chocolateman zdemaskowanyZakończyła się trwająca dwa tygodnie kampania promująca Axe Dark Temptation na platformie GG. Stanowiła ona teaser dla właściwych działań promocyjnych produktu.
0 1 0 0 0 3.04.2009Practum Consulting – nowy gracz na rynku PRDziałalność na rynku zainaugurowała Practum Consulting, która będzie oferować usługi z zakresu public relations i investor relations. Firma specjalizuje się w PR korporacyjnym, finansowym, komunikacji kryzysowej, a także w PR sportowym.
0 1 0 0 0 3.04.2009Paralotna dla CH PromenadaAgencja Paralotna przygotowała wiosenną odsłonę kampanii dla CH Promenada.
0 1 0 0 0 3.04.2009Jubileuszowa Gala Polskiego Centrum MarketingowegoW piątek 27 marca b.r. w warszawskim teatrze Roma odbyła się uroczysta Gala zorganizowana przez Polskie Centrum Marketingowe, z okazji 15-lecia istnienia spółki. W spotkaniu wzięło udział ponad 900 gości, a sama Gala była okazją do ogłoszenia kontynuacji Projektu Przyjaciele Klienta.
0 1 0 0 0 3.04.2009KrakówPR i PSPR – plany na 2009 rokPierwszego kwietnia odbyło się wspólne spotkanie KrakówPR i Małopolskiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Na spotkaniu przewodniczący oddziału Wiktor W. Kammer przedstawił pomysły zarządu dotyczące planu działania w 2009 roku.