0 1 0 0 0 23.06.2009Konferencja „Retail GigaCon – rozwiązania i technologie wspomagające handel detaliczny”Rusza kolejna edycja bezpłatnej konferencji "Retail GigaCon rozwiązania i technologie wspomagające handel detaliczny". Konferencja poświęcona będzie aktualnym perspektywom i trendom w sieciowym handlu detalicznym w Polsce.
0 1 0 0 0 23.06.2009Nowa identyfikacja wizualna Freak StudioAgencja interaktywna Freak Studio odświeżyła swój wizerunek. W związku z dynamicznym rozwojem agencja zdecydowała się na kompleksową zmianę identyfikacji wizualnej oraz rozszerzenie oferowanych usług o nowe rozwiązania z zakresu nowoczesnych technologii informatycznych.
0 1 0 0 0 23.06.2009Agape wydaje miesięcznik „DPD News”Agencja doradcza i wydawnicza Agape rozpoczęła współpracę z firmą logistyczno-transportową DPD Polska, wydając dla jej pracowników miesięcznik „DPD News”.
3 1 0 0 0 23.06.2009Rusza kampania promocyjna Świętokrzyskiego23 czerwca 2009 roku w telewizji TVN, po głównym wydaniu Faktówm zostanie po raz pierwszy wyemitowany specjalnie przygotowany spot reklamujący Województwo Świętokrzyskie.
0 1 0 0 0 23.06.2009PerformanceMedia dla NorwegianAgencja marketingu w wyszukiwarkach PerformanceMedia podjęła się realizacji działań SEM dla norweskich linii lotniczych w Polsce. Głównym celem kampanii była intensyfikacja odwiedzin strony przewoźnika oraz zwiększenie sprzedaży biletów przez internet.
0 1 0 0 0 23.06.2009PGE Polska Grupa Energetyczna wybrała agencję public relationsPGE Polska Grupa Energetyczna SA zakończyła proces przetargowy i wybrała do stałej współpracy agencję Euro RSCG Sensors.
0 1 0 0 0 23.06.2009Internet – przyszłość marketingu bezpośredniegoInternet od wielu lat stanowi nieocenioną pomoc w kampaniach marketingu bezpośredniego. Ostatnio zaczął wręcz wypierać na tym polu tradycyjne działania i sukcesywnie przejmować ich zadania. Tezę tę potwierdza doświadczenie wielu firm na polskim rynku. Skarbnica Narodowa, IMP, Prografix, Świat Książki, Acxiom Polska czy Yves Rocher to tylko nieliczni przedstawiciele tej grupy. Jak wykorzystali oni możliwości Internetu?
0 1 0 0 3 23.06.2009Wirusowy weekend w KrakowieW niedzielę 21 czerwca zakończył się I Ogólnopolski Festiwal Filmów Wirusowych VirNick 2009. Pierwsza edycja imprezy zakończyła się wczoraj w krakowskim kinie Kijów wręczeniem nagród. Jury miało twardy orzech do zgryzienia. Do ostatniego momentu trwały burzliwe dyskusje.
0 1 0 0 0 23.06.2009FuturePR dla AWR „Wprost”Wraz z początkiem czerwca agencja FuturePR należąca do grupy marketingowej BrainJuice Group nawiązała współpracę z Agencją Wydawniczo-Reklamową „Wprost”. FuturePR odpowiada za obsługę public i media relations tygodników „Wprost” oraz „Wprost Light”.