Espresso

24 czerwca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
24.06.2009

Sponsoring społeczny wzmacnia swoją pozycję

Mimo że na pierwszych stronach gazet mówi się głównie o najpopularniejszych dyscyplinach i wydarzeniach sportowych, sponsoring społeczny nie gaśnie. W branży wartej 9 miliardów euro przeważająca część inwestycji dotyczy sponsoringu na najwyższym szczeblu, ale korzyści ze sponsoringu społecznego są coraz bardziej widoczne. Według opinii Europejskiego Stowarzyszenia Sponsoringu (European Sponsorship Association) poziom inwestycji w tym obszarze nie tylko się utrzyma, ale i zwiększy w najbliższej przyszłości.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.06.2009

Marketing w czasach Facebooka (Marketingweb)

D. Gunter, 10 Steps to finding your target market in Facebook, "Marketingweb", 18.06.2009

Jak wiadomo nie od dziś, portale społecznościowe stanowią doskonałe źródło potencjalnych konsumentów. Lub przynajmniej mogą stanowić (pozostając w sferze marzeń niedoświadczonych marketerów), jeśli nie ma się pomysłu na "ugryzienie" problemu. Tymczasem działanie w tym obszarze jest naprawdę proste (i - dodatkowo - oszczędne) - trzeba tylko w sposób niemal wyrachowany zastosować się do prezentowanych porad.
No i niejako przy okazji warto sobie przypomnieć choćby podstawowe zasady "netykiety"...

23 czerwca 2009

Poprzednie Następne