0 1 0 0 0 24.06.2009Essentiel – nowa agencja na rynkuNa rynek wchodzi nowa agencja eventowa Essentiel.
0 1 0 0 1 24.06.2009Sponsoring społeczny wzmacnia swoją pozycjęMimo że na pierwszych stronach gazet mówi się głównie o najpopularniejszych dyscyplinach i wydarzeniach sportowych, sponsoring społeczny nie gaśnie. W branży wartej 9 miliardów euro przeważająca część inwestycji dotyczy sponsoringu na najwyższym szczeblu, ale korzyści ze sponsoringu społecznego są coraz bardziej widoczne. Według opinii Europejskiego Stowarzyszenia Sponsoringu (European Sponsorship Association) poziom inwestycji w tym obszarze nie tylko się utrzyma, ale i zwiększy w najbliższej przyszłości.
0 1 0 0 0 24.06.2009Emma dla Instytutu Francuskiego15 czerwca br. agencja Emma rozpoczęła kampanię reklamową dla Instytutu Francuskiego.
0 1 0 0 0 24.06.2009Ruszyła kampania prasowa marki Poolspa„…I życie nabiera blasku” – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania prasowa marki Poolspa.
0 1 0 0 0 24.06.2009Cezex ogłosił listę laureatów konkursu Obsesja Papieru i Tworzyw 2009Jak co roku w czerwcu, organizator konkursu kreatywnego Obsesja Papieru i Tworzyw, firma Cezex ogłosiła listę laureatów. Otwarcie wystawy wraz z ogłoszeniem wyników odbyło się 16 czerwca br. w siedzibie firmy w Warszawie przy ulicy Modlińskiej 6.
0 1 0 0 0 24.06.2009Propressive PR dla OP ArchitektenWiedeńskie biuro architektoniczne OP Architekten, autor projektu Andel’s Hotel w Łodzi czy Atelier Residence w Warszawie, rozpoczęło współpracę z Propressive Public Relations.
0 1 0 0 0 24.06.2009Marketing w czasach Facebooka (Marketingweb)D. Gunter, 10 Steps to finding your target market in Facebook, "Marketingweb", 18.06.2009Jak wiadomo nie od dziś, portale społecznościowe stanowią doskonałe źródło potencjalnych konsumentów. Lub przynajmniej mogą stanowić (pozostając w sferze marzeń niedoświadczonych marketerów), jeśli nie ma się pomysłu na "ugryzienie" problemu. Tymczasem działanie w tym obszarze jest naprawdę proste (i - dodatkowo - oszczędne) - trzeba tylko w sposób niemal wyrachowany zastosować się do prezentowanych porad.No i niejako przy okazji warto sobie przypomnieć choćby podstawowe zasady "netykiety"...
0 1 0 0 0 23.06.2009Ipsos Marketing wprowadza PerceptorPlusIpsos Marketing, specjalizujący się w badaniach innowacji, marek i produktów, wprowadził PerceptorPlus, nowe narzędzie badawcze służące do budowania efektywnych strategii dla marek.
0 1 0 0 0 23.06.2009Konferencja „Retail GigaCon – rozwiązania i technologie wspomagające handel detaliczny”Rusza kolejna edycja bezpłatnej konferencji "Retail GigaCon rozwiązania i technologie wspomagające handel detaliczny". Konferencja poświęcona będzie aktualnym perspektywom i trendom w sieciowym handlu detalicznym w Polsce.
0 1 0 0 0 23.06.2009Nowa identyfikacja wizualna Freak StudioAgencja interaktywna Freak Studio odświeżyła swój wizerunek. W związku z dynamicznym rozwojem agencja zdecydowała się na kompleksową zmianę identyfikacji wizualnej oraz rozszerzenie oferowanych usług o nowe rozwiązania z zakresu nowoczesnych technologii informatycznych.