0 1 0 0 0 25.06.2009Q&A Consulting wspiera relaunch marki AbsolwentAgencja Q&A Consulting wygrała przetarg na obsługę PR relaunchu marki Absolwent. Q&A Consulting będzie prowadziła działania komunikacyjne i koordynowała wykonanie zaplanowanej przez nią strategii komunikacji dla lidera rynku wśród wódek czystych.
0 1 0 0 0 25.06.2009Jak spędzają urlop polscy internauci?W badaniu przeprowadzonym przez Acxiom zbadano, gdzie internauci z Polski spędzali urlopy w ciągu ostatnich trzech lat.
0 1 0 0 0 24.06.2009Rusza kampania Pucharu MiastPod koniec maja br. ruszył Puchar Miast - wydarzenie sponsorowane przez Specjal, markę należącą do Grupy Żywiec.
0 1 0 0 0 24.06.2009„O zachowaniu się w pierwszej pracy” (Forbes)T. Weiss, How To Behave At Your First Job, „Forbes”, 17.06.2009(+ In Pictures: How To Behave At Your First Job)Po zakończonym sukcesem trudnym procesie zdobywania posady - czas na znalezienie swojego miejsca w zespole. Oczywiste więc, że warto cokolwiek wiedzieć na temat aktualnych problemów i zadań stojących przed firmą, by mieć tematy do rozmów zawodowych zarówno ze współpracownikami, jak i przełożonymi. To jednak wciąż tylko początek. Prezentowane w artykule porady mogą pomóc nie tylko w zdobyciu odpowiedniej pozycji, ale także jej utrzymaniu.
0 1 0 0 0 24.06.2009„Dzieciństwo bez przemocy” – drugi etap ogólnopolskiej kampanii społecznej23 czerwca 2009 r. ruszył drugi etap ogólnopolskiej kampanii społecznej „Dzieciństwo bez przemocy”, której celem jest przeciwdziałanie stosowaniu kar fizycznych wobec dzieci. Organizatorami akcji pod hasłem „Bite dzieci widzą świat inaczej” są Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej oraz Fundacja Dzieci Niczyje. Partnerem kampanii jest Pogotowie dla Ofiar Przemocy „Niebieska Linia” IPZ, a patronuje jej PARPA, która osiem lat temu zainicjowała pierwszy etap „Dzieciństwa bez przemocy”.
0 1 0 0 0 24.06.2009Zespół sprzedaży Discovery „Zespołem Sprzedaży Roku 2008” w konkursie Polish National Sales AwardZespół sprzedaży reklamowej Discovery Networks Central Europe został wybrany „Zespołem Sprzedaży Roku 2008” w pierwszej edycji konkursu Polish National Sales Awards – Profesjonalny Sprzedawca Roku 2008.
0 1 0 0 0 24.06.2009Fabryka Komunikacji Społecznej dla Państwowej Inspekcji PracyFabryka Komunikacji Społecznej zrealizowała kolejną kampanię. Na zlecenie Państwowej Inspekcji Pracy powstała kampania medialna dotycząca bezpieczeństwa pracy na wysokościach, w ramach programu „Bezpieczeństwo pracy w budownictwie – upadki, poślizgnięcia”.
0 1 0 0 0 24.06.2009Jupik Aqua powraca do telewizjiKampania telewizyjna Jupik Aqua, pierwszej wody smakowej dla dzieci, powraca do stacji telewizyjnych TVP, Polsat, TVN i kanałów dziecięcych. Kampania potrwa od 22 czerwca do 12 lipca 2009.
0 1 0 0 0 24.06.2009!Buzz PR ma nowego klientaAgencja !Buzz Public Relations wygrała konkurs na obsługę wchodzącej na rynek firmy Ego&Eco.
0 1 0 0 0 24.06.2009Red Bull Ad Contest roztrzygniętyRed Bull wyłonił zwycięskie pomysły w ramach polskiej edycji globalnego konkursu Red Bull Ad Contest na stworzenie najbardziej kreatywnej reklamy.