0 1 0 0 0 10.07.2009Cumulus dla Grupy Handlowej EmperiaAgencja Reklamowa Cumulus przygotowała na zlecenie Grupy Handlowej Emperia system wizualnej prezentacji Emperii jako pracodawcy.
1 1 0 0 0 10.07.2009Nowa kampania wizerunkowa McDonald’s10 lipca br. firma McDonald’s Polska rozpoczyna emisję nowej kampanii wizerunkowej. Przygotowana przez agencje reklamową DDB Warszawa seria 15 i 30-sekundowych spotów „podgląda” typowe scenki w restauracjach McDonald's.
0 1 0 0 0 10.07.2009Bezpłatne seminaria internetowe Google AdWordsGoogle zachęca do efektywnego wykorzystania sezonu letniego i zaprasza wszystkich zainteresowanych do wzięcia udziału w bezpłatnych seminariach internetowych na temat reklamy AdWords.
0 1 0 0 0 10.07.2009Letnia Scena z layoutem od Communication Unlimited15 czerwca ruszyła Letnia Scena w Złotych Tarasach. Autorem kreacji layoutu jest agencja reklamowa Communication Unlimited.
0 1 0 0 0 10.07.2009Clear Channel wspiera kampanię informacyjno-edukacyjną programu „Wiem, co wybieram”Kampania edukacyjno-informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych „Wiem, co wybieram” po raz kolejny zyskała wsparcie Clear Channel Poland. Dzięki partnerskiemu zaangażowaniu firmy w lipcu i sierpniu w 8 największych miastach Polski pojawi się w sumie 600 nośników typu Citylight promujących logo programu i jego znaczenie (400 w lipcu i 200 w sierpniu).
0 1 0 0 0 10.07.2009DEMO Effective Launching rozpoczyna prace nad strategią marki miasta RadomUrząd Miejski w Radomiu ogłosił dziś oficjalnie wyniki przetargu na opracowanie strategii marki miasta Radom. Na zwołanej w Radomiu konferencji prasowej przedstawiono szczegóły procedury przetargowej, a także harmonogram i etapy prac nad strategią marki miasta Radom, które właśnie się rozpoczęły i mają zostać zakończone w listopadzie 2009 roku.
0 1 0 0 0 10.07.2009Nowa odsłona kampanii marki Fresz przygotowanej przez Euro RSCG Warsaw6 lipca wystartowała kolejna odsłona nowej kampanii reklamowej napojów marki Fresz pod hasłem "Fresz. Zaskakująco orzeźwiający", której autorem jest agencja Euro RSCG Warsaw.
0 1 0 0 0 10.07.2009Apple Tree PRoductions dla NaSpolke.plWrocławska agencja Apple Tree PRoductions rozpoczyna współpracę z serwisem społecznościowym NaSpolke.pl. Obsługa obejmie kompleksowe działania Public Relations. Umowa podpisana została do końca roku 2009, z możliwością przedłużenia współpracy.
0 1 0 0 0 10.07.2009Mindflow Multimedia dla TMToys"Uśmiech w ogrodzie" jest hasłem przewodnim zintegrowanej kampanii zabawek ogrodowych dla dzieci od firmy TMToys. Wraz z rozpoczęciem sezonu letniego ruszyła akcja promocyjna z wykorzystaniem między innymi telewizji oraz Internetu.
0 1 0 0 0 10.07.2009Agencja Allegro dla firmy RoamerAgencja Allegro nawiązała współpracę ze szwajcarską firmą Roamer, w zakresie działań media relations przy promocji limitowanej edycji zegarka, z którego dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na rzecz Fundacji Krewniacy.