0 1 0 0 0 13.07.2009Szkolenie dla pracowników DanoneW ramach programu Podziel się Posiłkiem, 16 czerwca Danone przygotował dla swoich pracowników szkolenie edukacyjne.
0 1 0 0 0 13.07.2009Agencja Zero,2 przygotowała kampanię prasową marki AudiZ początkiem lipca Kulczyk Tradex, wyłączny importer marki Audi, wprowadził promocyjną ofertę finansowania zakupu trzech modeli Audi z segmentu średniego premium: A4, A4 Avant i A4 allroad quattro. Wsparcie komunikacyjne stanowi kampania prasowa w dziennikach ogólnopolskich oraz tygodnikach opiniotwórczych. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Zero,2 Inżynieria Marki.
0 1 0 0 0 13.07.2009Trzeci europejski oddział V2MediaSieć internetowej reklamy video V2Media otworzyła biuro w Bukareszcie. Po polskim i rosyjskim, jest to trzeci europejski oddział firmy.
0 1 0 0 0 13.07.2009Czego pragną e-przedsiębiorcy?Pozyskiwanie środków finansowych na prowadzenie e-biznesu oraz przygotowywanie biznes planu to tematy szkoleń, w których najchętniej wzięliby udział e-przedsiębiorcy. Takie są wyniki interaktywnej ankiety przeprowadzonej na portalu www.web.gov.pl przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.
0 1 0 0 0 13.07.2009Firma Call2Action podpisała umowę z KolporteremW drodze na NewConnect Call2Action realizuje kolejne etapy strategii rozwoju. Firma podpisała umowę z Kolporter - Sieci Handlowe, spółką z Grupy Kolporter.
0 1 0 0 0 13.07.2009Nipplex nowym klientem Cruso PRW lipcu 2009 roku agencja Cruso Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Nipplex.
0 1 0 0 0 13.07.2009Multi Communications dla Ceramiki ParadyżGrupa Paradyż podpisała umowę z Multi Communications na realizację wybranych działań Public Relations w internecie, a także doradztwo strategiczne w zakresie PR korporacyjnego.
0 1 0 0 0 10.07.2009Casting na twarz kampanii reklamowej Cyfry+Cyfra+ rozpoczęła letnie tour promocyjne „Technologia + emocje”, podczas którego organizuje m.in. casting na rolę w swoim spocie telewizyjnym, a także interaktywne show „Robot dance”. Akcja prowadzona jest w ramach cyklu imprez „Lato przebojów Radia Zet i tygodnika Gala”.
0 1 0 0 0 10.07.2009Cumulus dla Grupy Handlowej EmperiaAgencja Reklamowa Cumulus przygotowała na zlecenie Grupy Handlowej Emperia system wizualnej prezentacji Emperii jako pracodawcy.
1 1 0 0 0 10.07.2009Nowa kampania wizerunkowa McDonald’s10 lipca br. firma McDonald’s Polska rozpoczyna emisję nowej kampanii wizerunkowej. Przygotowana przez agencje reklamową DDB Warszawa seria 15 i 30-sekundowych spotów „podgląda” typowe scenki w restauracjach McDonald's.