0 1 0 0 0 14.07.2009Momentum Worldwide dla DanfossAgencja Momentum Worldwide przygotowała materiały reklamowe na potrzeby promocji nowych termostatow grzejnikowych Danfoss.
0 1 0 0 0 14.07.2009Jak wygrać zaangażowanie?Jak podaje AdAge w artykule “Game Advertising Goes Mainstream”, nadszedł koniec dominacji fast foodów, napojów czy wytwórni filmowych w reklamach w grach komputerowych. Marketerzy odkryli, kto tak naprawdę oddaje się w szpony hazardu elektronicznego…
0 1 0 0 0 14.07.2009Euro RSCG Sensors na pierwszym miejscu Klienckiego Rankingu Agencji PR magazynu Home&MarketW najnowszym Rankingu Agencji PR magazynu Home&Market, pośród 47 ocenianych firm, za najlepsze na rynku klienci uznali ex aequo Euro RSCG Sensors i Partner of Promotion.
1 1 0 0 0 14.07.2009„To je pivo, České pivo” – Budweiser w telewizji i nie tylko13 lipca br. rusza letnia kampania wizerunkowa czeskiej marki piwa Budweiser Budvar pod hasłem „To je pivo, České pivo”. Akcja promocyjna obejmie kampanię telewizyjną, działania BTL oraz public relations.
0 1 0 0 0 13.07.2009„Sztuka Nowa” z Kostrzewa PRStowarzyszenie Upowszechniania Inicjatyw Kulturalnych „Sztuka Nowa” rozpoczęło współpracę z Kostrzewa PR. Agencji powierzono zadania z zakresu działań public relations oraz promocji międzynarodowego projektu „Farinella & Chopin Internetional Project”.
0 1 0 0 0 13.07.2009Communication Unlimited dla Super-PharmW lipcu ruszyła kampania wyprzedażowa „Summer Sale” w sieci Super-Pharm Poland. Kreacja kampanii przygotowana została przez agencję reklamową Communication Unlimited.
0 1 0 0 0 13.07.2009Debaty eksperckie NEC Venue InnovationAgencja Ciszewski Marketing Sportowy wraz z NEC Ltd. Europe oddział Polska zorganizowała w minionym miesiącu cykl debat w miastach realnie myślących o prawdziwym zarządzaniu obiektami sportowymi. Te miasta to: Lublin, Zgorzelec, Częstochowa.
0 1 0 0 0 13.07.2009Legia Warszawa w serwisie mikroblogowym Blip.plKibice wicemistrza Polski na bieżąco mogą obserwować teraz swoją ulubioną drużynę. W trakcie meczu, ale i po nim, gdy gasną światła reflektorów. Legia Warszawa jako pierwszy klub piłkarskiej ekstraklasy pojawiła się na Blipie.
0 1 0 0 0 13.07.2009Cyfrowe menuboardy w kawiarni GranellFirma DDS Poland we współpracy z BBD Cafe Service wdrożyła zarządzaną przez internet platformę cyfrowych menuboardów dedykowaną kawiarni Granell.
0 1 0 0 0 13.07.2009Powstała Inicjatywa na Rzecz Badania Radia w InternecieBranża dojrzała do wprowadzenia standardu pomiaru radia w internecie – ocenili podczas spotkania przedstawiciele rynku radiowego powołując do życia Inicjatywę na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI).