0 1 0 0 0 3.07.2009Euro RSCG 4D przeprowadzi badania shopper marketingoweEuro RSCG 4D przygotowuje się do przeprowadzenia unikalnych na polskim rynku, kompleksowych badań shopper marketingowych. Autorski projekt, łączący najnowsze i najbardziej efektywne na rynku metody badawcze, ma na celu szczegółowe poznanie i analizę mechanizmów oddziaływujących na konsumenta w procesie zakupowym.
0 1 0 0 0 3.07.2009Usługi geolokalizacyjne GEOpointDla ponad 56% osób korzystających z Internetu strona internetowa firmy jest równie istotna jak jej prezentacja w świecie realnym. Odpowiedni e-wizerunek, w szczególności atrakcyjna forma serwisu, to niezwykle ważny element budowania silnej marki. Jednak czy zadbanie o ciekawą treść i funkcjonalność witryny to wszystko co możemy zrobić by przyciągnąć internautę? Czy jest jakiś sposób, aby poczuł się on na stronie wyjątkowo?
0 1 0 0 0 3.07.2009Hexa Plus wspiera „Rage Race”Lubelska agencja Hexa Plus nawiązała współpracę z organizatorem imprezy motoryzacyjnej - „Rage Race”.
0 1 0 0 0 3.07.2009Reklamofon.pl – nowa forma przekazu reklamowegoReklamofon.pl stworzył nową jakość przekazu marketingowego na rynku mediów. Reklamodawcy mają zagwarantowany czas ekspozycji swoich reklam oraz rozliczają się za efektywny kontakt konsumenta z reklamą. Dodatkowo serwis daje możliwość precyzyjnego targetowania kampanii.
0 1 0 0 0 2.07.2009Nokia klientem Wunderman PolskaAgencja Wunderman Polska wygrała przetarg na obsługę firmy Nokia.
0 1 0 0 0 2.07.2009Letnia kampania telewizyjna marki HarnaśRusza telewizyjna kampania wizerunkowa marki Harnaś, z portfela Carlsberg Polska, stanowiąca wsparcie największej tegorocznej akcji promocyjnej marki „Harnaś miliony piw rozdaje”, prowadzonej w sezonie letnim.
0 1 0 0 0 2.07.2009Świętokrzyskie z agencją Blue GrassPoznańska agencja reklamowa Blue Grass wygrała konkurs zorganizowany przez Regionalną Organizację Turystyczną Województwa Świętokrzyskiego. Zwycięskie projekty stanowią motywy przewodnie kampanii outdoorowej promującej region.
0 1 0 0 0 2.07.2009TequilaPolska buduje wizerunek Peroni w InternecieAgencja TequilaPolska przygotowała polską odsłonę nowej kampanii wizerunkowej piwa Peroni, odwołującej się do symbolu marki - błękitnej wstęgi, czyli „Nastro Azzurro”. W pierwszej fazie kampanii, działania komunikacyjne prowadzone są w oparciu o Internet.
0 1 0 0 0 2.07.2009Jet Bike’i w Strefach LechaJet Line realizuje kolejną wakacyjną akcję reklamową z wykorzystaniem JetBike‘ów. W tym roku rowery reklamowe wspierać będą cykl wakacyjnych imprez w Strefach Lecha, będących częścią Projektu Plaża telewizji TVN.
0 1 0 0 0 2.07.2009Artegence zdobywa nagrody w konkursie Golden ArrowArtegence zdobyła dwie nagrody oraz wyróżnienie w konkursie efektywnościowym Golden Arrow.