1 6 0 0 0 2.07.2020Blaski i cienie posiadania macicy w reklamie marki BodyformMarka podpasek i środków higienicznych Bodyform (w Polsce znana jako Libresse) zaprezentowała spot „Wombstories”. Ukazuje w nim liczne sposoby doświadczania ciała przez kobiety – od miesiączki, przez ciążę, poród, menopauzę, a nawet poronienie.
2 4 0 0 0 1.07.2020„Liczy się dobry skład” – nowa platforma komunikacyjna marki OkocimMarka Okocim ruszyła z nową kampanią marketingową pod hasłem „Liczy się dobry skład”. Od 1 lipca emitowane będą dwa spoty w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Towarzyszy im kampania online, współpraca z jednym ze sportowych kanałów YouTube oraz aktywności w miejscach sprzedaży.
0 1 0 0 0 1.07.2020Ponad 1/5 użytkowników mobilnego Internetu to dzieci i młodzież. Analiza SelectivvNa podstawie danych z okresu od grudnia 2019 do kwietnia 2020 r. oraz z marca 2019 r. firma Selectivv zbadała, jak zmieniła się aktywność dzieci i młodzieży na urządzeniach mobilnych. Dzieci i młodzież to profil behawioralny w bazie firmy określony na podstawie korzystania z danych aplikacji lub grup aplikacji. Analizowana próba wyniosła 1 915 596 użytkowników (urządzeń mobilnych) oraz 14 693 020 uruchomień aplikacji z wybranych kategorii.
0 1 0 0 0 1.07.2020Oświadczenie zarządu ZFPR i delegatów do REPR z ZFPR dotyczące wycofania przedstawicieli PSPR z REPRPolskie Stowarzyszenie Public Relations poinformowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Zarząd Związku Firm Public Relations wystosował w tej sprawie oświadczenie.
0 2 0 0 0 1.07.2020Allegro Prize – nagroda dla artystów sztuk wizualnychPlatforma e-commerce Allegro i „Contemporary Lynx” – międzynarodowy, niezależny magazyn o sztuce łączą siły i ustanawiają nagrodę Allegro Prize. Jury, w którego składzie znajdują się m.in. Anda Rottenberg, Monika Brodka i Jakub Julian Ziółkowski, wyłoni i wesprze finansowo nowe talenty oraz da twórcom możliwość zaprezentowania prac na niespotykaną dotąd skalę. Łączna pula nagród wynosi 50 tys. zł.
1 1 0 0 0 1.07.2020Marcin Dorociński w spocie Santander Banku PolskaRusza kampania reklamowa Santander Banku Polska z Marcinem Dorocińskim. Aktor wciela się we wszystkich bohaterów reklamy, skrajnie różniących się wiekiem, charakterem czy wykonywanym zawodem. Marka chce w ten sposób pokazać, że jej Konto jakie chcę dopasowuje się do każdego.
0 1 0 0 0 1.07.2020Marka Band-Aid wprowadza plastry pasujące do różnych kolorów skóryMarka środków opatrunkowych Band-Aid należąca do koncernu Johnson & Johnson wprowadziła do oferty nową pozycję. To plastry w pięciu odcieniach, które mają pasować do różnych kolorów skóry.
0 1 0 0 0 1.07.2020Raport „E-commerce w Polsce 2020”73% internautów robi zakupy online. Tak wynika z tegorocznego raportu „E-commerce w Polsce. Gemius dla E-commerce Polska”. Gemius i Izba Gospodarki Elektronicznej prezentują w nim wyniki najnowszej fali badania zrealizowanego wśród internautów, którzy są e-konsumentami, a także tych, którzy nie kupują w Sieci.
1 1 0 0 0 1.07.2020Peja rapuje o krasnoludkach. Startuje „Rap Show” – muzyczny projekt marki Pizza HutMarka Pizza Hut podkreśla swój związek z muzyką. Stworzyła projekt „Rap Show”. W internetowym formacie w role prowadzących wcielają się zaskakujące postaci, a zaproszeni artyści wykonują nieoczywiste muzyczne zadania. W pierwszym odcinku wystąpił Peja.
0 1 0 0 0 30.06.2020Branża internetowa wielkim wygranym 2019 r. Raport strategiczny Internet 2019/2020 IAB PolskaRok 2019 był dla polskiej branży reklamy cyfrowej przełomowy. Internet, tak jak na rozwiniętych rynkach zachodnich, przegonił pod względem nakładów reklamowych telewizję. Dwucyfrowe tempo rozwojowe reklamy online zostało utrzymane, a jej wartość osiągnęła prawie 5 mld zł. W Europie pierwszy raz w historii wydatki na digital były wyższe od sumy wydatków na pozostałe segmenty mediów (64,8 mld euro vs 63,7 mld euro). Eksperci przewidują, że branża internetowa jako jedna z nielicznych wyjdzie z nadchodzącego zastoju gospodarczego obronną ręką – wynika z raportu strategicznego Internet 2019/2020 IAB Polska.