0 1 0 0 0 20.07.2009FireFly Group dla Polskiej Akcji Humanitarnej„Mała ilość wody jest torturą” - to hasło najnowszej odsłony Kampanii Wodnej Polskiej Akcji Humanitarnej przygotowanej przez FireFly Group. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem dostępu do wody pitnej w kontekście praw człowieka.
0 1 0 0 0 20.07.2009K2 Motion kręciW ciągu półtora roku funkcjonowania na rynku dział produkcji video K2 Motion zrealizował ponad 40 produkcji. Podsumowuje on swoje działania w najnowszej produkcji – showoreel’u przedstawiającym najważniejsze realizacje. Do obejrzenia na: www.k2motion.pl/.
0 1 0 0 0 20.07.2009Przemysław Niedziółka po raz kolejny dla Primavera Polish CupNIEDZIOOL, czyli Przemysław Niedziółka, kolejny raz (po raz pierwszy pod własnąmarką) przygotował kreację komunikacji ATL i BTL dla corocznej edycji regatPrimavera Polish Cup.
1 1 0 0 0 20.07.2009DeLord dla LangteamJuż po raz kolejny na zlecenie firmy Langteam – głównego organizatora prestiżowego wyścigu kolarskiego Tour de Pologne - DeLord zajął się realizacją 45-sekundowego spotu kinowego, promującego tegoroczny TdP. Spot jest emitowany od 7 lipca w sieci multipleksów Cinema City w całej Polsce. W ramach współpracy przy tym projekcie firma zrealizowała także spoty do sieci sklepów Empik i przygotowała materiały marketingowe na konferencję (wizualizacje, animacje, materiały wideo).
0 1 0 0 0 20.07.2009Mikołajki goszczą karawanę Trick Truck Plus20 lipca przy ulicy Kowalskiej 3 w Mikołajkach rozstawi się mobilne centrum rozrywki wyposażone w sprzęt komputerowy oraz stanowiska muzyczne – Trick Truck Plus. Charakterystyczna ciężarówka zapewni odwiedzającym przeżycia wirtualne oraz sportowe. Wioska żeglarska zostanie podzielona na poszczególne strefy zabaw, a każda z nich będzie oferowała liczne atrakcje, konkursy oraz turnieje, w których nie zabraknie dobrej zabawy oraz cennych nagród rzeczowych.
0 1 0 0 0 20.07.2009Kampania wyprzedażowa „Mierz wysoko” od Communication UnlimitedW lipcu wystartowała letnia kampania wyprzedażowa Galerii Mokotów. Jest to trzecia odsłona z zaproponowanej przez agencję Communication Unlimited tegorocznej linii kreatywnej – odnoszącej się do idei kosmopolityzmu, sezonowości oraz miejsc kojarzonych ze światową modą.
0 1 0 0 0 20.07.2009Bezpieczny przejazd 2009Dnia 25 czerwca b.r. spółka PKP Polskie Linie Kolejowe rozpoczęła piątą edycję kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd. Zatrzymaj się i żyj”. Inaugurację połączono z obchodami Europejskiego Dnia Bezpieczeństwa na Przejazdach Kolejowych.
0 1 0 0 0 20.07.2009Katalog VOD w telewizji nowej generacji nJuż od 1 sierpnia 2009 roku w telewizji nowej generacji n rozszerza swoją ofertę filmów VOD. Abonenci najnowocześniejszej polskiej platformy satelitarnej otrzymają dostęp do zakładki Katalogu VOD w którym – za atrakcyjną cenę – znajdzie się szereg ciekawych pozycji filmowych.
0 1 0 0 0 20.07.2009Pij mleko z NBAMarcin Gortat - polski koszykarz, jedyny Polak w historii NBA, który awansował do jej finału, zostanie twarzą nowej odsłony kampanii społecznej „Pij Mleko! będziesz Wielki”.
0 1 0 0 0 20.07.2009Sklep e-cyfrowe.pl otrzymał Złoty Laur Konsumenta 2009Sklep e-cyfrowe.pl otrzymał Złoty Laur Konsumenta 2009, zajmując pierwsze miejsce w kategorii "Sklepy internetowe - Sprzęt fotograficzny, RTV, AGD".