0 1 0 0 0 21.07.2009Podsumowanie rajdu Warszawa – Manufaktura w Łodzi „Droga Wolna! od absurdów”To był bardzo nietypowy rajd. Pomimo, że zawodnicy chcieli jak najszybciej pokonać 130 kilometrową trasę z Ministerstwa Infrastruktury do Manufaktury, zajęło im to ponad 3 godziny. Dlaczego? Dlatego, że jechali zgodnie z przepisami.
0 1 0 0 0 20.07.2009Świętowali lądowanie na KsiężycuJuż po raz czwarty w Jaśle dniach 16-19 lipca odbył się happening „Dogonić Kosmos”. W tym roku okazją do spotkania wszystkich sympatyków astronomii i astronautyki była 40 rocznica lądowania człowieka na Księżycu.
0 1 0 0 0 20.07.2009MTV Networks International uruchamia Impact Productions – kompleksowy dom produkcyjnyMTV Networks International, należąca do koncernu medialnego Viacom, ogłosiła dziś uruchomienie Impact Productions – kompleksowego, niezależnego domu produkcyjnego.
0 1 0 0 0 20.07.2009Lipton Ice Tea sięgnął po złotoJuż po raz drugi Lipton Ice Tea została wyróżniona w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta. W tym roku marka zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Napoje Ice Tea”. W roku 2008 marka podbiła rynek nowością Lipton Ice Tea White, za którą otrzymała srebrny laur i tytuł „Odkrycie roku 2008”.
0 1 0 0 0 20.07.2009Polska na pierwszym miejscu w EuropiePolska znalazła się na samym szczycie rankingu przeprowadzonego przez Komisję Europejską, która zmonitorowała zainteresowanie akcją „HELP – Dla życia bez tytoniu” w całej Europie. Jak się okazało, Kampania ta cieszy się ogromnym poparciem wśród Polaków, którzy szukają porad jak skutecznie walczyć z nałogiem. Odnotowano rekordową - ponad 9 milionową liczbę odsłon strony www.help-eu.com przez pierwszy miesiąc jej funkcjonowania.
0 1 0 0 0 20.07.2009Crunchips zachęca do szukania wirtualnej imprezy w serwisie Fotka.plAgencja interaktywna Next przygotowała dla marki Crunchips, należącej do firmy Lorenz Snack-World, wakacyjny konkurs. Co tydzień na interaktywnej mapie Polski, w specjalnej sekcji serwisu społecznościowego Fotka.pl (www.fotka.pl/crunchips), ukrywana jest wirtualna impreza. Zadaniem internautów biorących udział w zabawie jest odgadnięcie, w którym mieście odbywa się impreza Crunchips. Uczestnicy mogą w tym celu wytypować trzy miejsca. Jeśli wśród ich propozycji znajduje się również prawidłowa odpowiedź zdobywają punkty, w konkursie nazywane chipsami. Dla ułatwienia można skorzystać z jednej podpowiedzi.
1 1 0 0 0 20.07.2009„Znajdź swój ideał” – nowa kampania reklamowa SympatiiHasło „Znajdź swój ideał” jest motywem przewodnim nowej kampanii reklamowej Sympatia.pl – największej w Polsce platformy randkowej. Kampania startuje 20 lipca i potrwa do połowy sierpnia. Prowadzona jest w telewizji, radiu, prasie oraz w kinie.
0 1 0 0 0 20.07.2009Insignia tańczy z RexonąW marcu b.r. agencja interaktywna Insignia wygrała przetarg organizowany przez koncern Unilever S.A. na realizację strony produktowej nowej linii antyperspirantów Rexona Fine Fragrance Collection.
0 1 0 0 0 20.07.2009Bacardi rozpoczyna letnią akcję Bacardi Mix-tourW ponad dwudziestu nadmorskich miejscowościach jednocześnie rusza specjalna akcja samplingowa Bacardi & Coca Cola.
0 1 0 0 0 20.07.2009Nowa Scena z Festiwalem Piękna w PłockuOd 29 sierpnia do 6 września 2009 w Płocku odbędzie się Festiwal Piękna. Jego idea patronować będzie wszystkim odbywającym się w tym czasie imprezom. Ukoronowaniem pięknego tygodnia będą wybory Miss Polski, międzynarodowe wybory Miss Supranational oraz Miss Polski Nastolatek. Pomysłodawcą imprezy jest firma Nowa Scena, która organizuje ją wraz z Urzędem Miejskim Miasta Płocka. Wybory Miss Polski będą transmitowane na żywo przez Polsat, zaś pozostałe konkursy będzie można obejrzeć w TV4.