0 1 0 0 0 30.04.2009Ruszyły zgłoszenia do Machina Design Awards 2009Najbardziej designerskie produkty i usługi roku zostaną wyłonione w drugiej edycji plebiscytu Machina Design Awards.
0 1 0 0 0 30.04.2009Brandz Top 100 – najcenniejsze marki globalneCzwarty ranking Brandz Top 100 najcenniejszych marek świata opublikowany dziś przez Millward Brown Optimor dowodzi, że marki zachowują swoją wartość niezależnie od trudnych warunków gospodarczych.
0 1 0 0 0 30.04.2009SportBusiness Group wchodzi na polski rynekSportBusiness Group otwiera się na polski rynek marketingu sportowego. Do tego kroku brytyjską firmę zachęciła perspektywa rozwoju branży w Polsce w obliczu Euro 2012.
0 1 0 0 0 29.04.2009McCann Erickson z Fundacją Wspólna DrogaAgencja McCann Erickson przygotowała kampanię kontynuującą obecną na plakatach i tramwajach akcję „Ulica dzieci tego nie nauczy” na rzecz Fundacji Wspólna Droga. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi mieszkańców Warszawy na problem dzieci zagrożonych marginalizacją społeczną oraz zachęcenie do przekazania 1% podatku na programy pomocy dla dzieci.
0 1 0 0 0 29.04.2009Komputronik w Złotych Tarasach: ruszył proces rebrandinguKomputronik SA otworzył salon w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy. To jeden z pierwszych salonów Komputronik, który powstał w miejscu placówki Karen SA, spółki należącej do Grupy Komputronik. Otwarcie salonu Komputronik w centrum handlowym Złote Tarasy to element procesu rebrandingu, w efekcie którego wszystkie salony Karen zmienią nazwę na Komputronik. Decyzja ma na celu zwiększenie obrotów Karen SA, która nadal pozostaje operatorem salonów działających pod nowym szyldem.
0 1 0 0 0 29.04.2009Anioł promuje Kapitał Ludzki28 kwietnia 2009r podczas konferencji prasowej dotyczącej kampanii PO KL odbył się premierowy pokaz spotu „Anioł”. Konferencji przewodniczył Marszałek Województwa Lubelskiego Krzysztof Grabczuk. Główne informacje na temat wdrażania Programu na Lubelszczyźnie przekazała Dyrektor DEFS Iwona Nakielska.
0 1 0 0 0 29.04.2009Momentum z Xbox360 wspiera kampanię olejów Total QuartzMomentum Worldwide przygotowała cross kampanię wspierającą wizerunek marek Microsoft Xbox360 oraz Total Quartz, olejów firmy TOTAL.
0 1 0 0 0 28.04.2009Kampania PR książki „Seks jakiego nie znacie”Ruszyła kampania PR książki Ksawerego Knotz'a "Seks jakiego nie znacie". Książka ma za zadanie łamać stereotypy związane z seksualnością człowieka w świecie katolickim.
0 1 0 0 0 28.04.2009Internet ratunkiem dla branży mieszkaniowej?Konferencja „Skuteczne wykorzystanie internetu w branży nieruchomości” zgromadziła agencje nieruchomości, deweloperów a także osoby decyzyjne w firmach z branży nieruchomości. Było ponad 100 osób.
0 1 0 0 0 28.04.2009„Dzwoń i pytaj” – 118 118 działa we wszystkich sieciach komórkowychNumer 118 118 jest dostępny we wszystkich sieciach komórkowych, czyli w Plusie, Orange, Play a teraz także w Erze.