0 1 0 0 0 23.07.2009Mocniejszy e-mail marketing w ofercie InsigniaInsignia zdecydowała się poszerzyć zakres oferowanych usług o kompleksowe działania e-mail marketingowe. Zadanie to agencja interaktywna postanowiła realizować poprzez partnerstwo z SARE. Obydwie firmy podpisały właśnie umowę o strategicznej partnerstwie w tym obszarze.
0 1 0 0 0 23.07.2009TP pomaga dzieciom z rodzin poszkodowanych w powodziachTelekomunikacja Polska pomaga dzieciom z rodzin poszkodowanych w niedawnych powodziach na terenie Małopolski, Dolnego Śląska i Opolszczyzny. We współpracy z Małopolskim i Dolnośląskim Urzędem Wojewódzkim TP przekazała dzieciom poszkodowanych karty telefoniczne, które mogą wykorzystać na rozmowy z bliskimi podczas letniego wypoczynku.
0 1 0 0 0 23.07.2009Sportowy duet – kontynuacja współpracy marki Piast z WKS Śląsk WrocławMarka Piast, z portfela Carlsberg Polska, pozostanie sponsorem WKS Śląsk Wrocław co najmniej do 2011 roku, na mocy przedłużonej na okres dwóch lat umowy sponsorskiej. W ramach wsparcia drużyny piłki nożnej wrocławskiego klubu, na czas nadchodzącego sezonu piłkarskiego, przygotowywane są wspólne – klubu i sponsora - akcje dla kibiców piłkarskiej drużyny.
0 1 0 0 0 23.07.2009Jeden dzień – całe życie. Dom dla Mirka„Jeden dzień – całe życie” – taki tytuł będzie nosić książka, którą wspólnie na serwisie NaSpolke.pl napiszą Internauci. Książka zostanie wydana pod koniec roku, a dochód z jej sprzedaży zostanie w całości przeznaczony na budowę domu dla niepełnosprawnego Mirka Jeznacha.
0 1 0 0 0 23.07.2009Budowanie zaczynamy od internetuW przestrzeni Internetu pojawił się nowy portal społecznościowy MyBudujemy.pl. Jest to platforma zrzeszająca prywatnych inwestorów, którzy szukają fachowych porad oraz możliwości wymiany doświadczeń związanych z każdym etapem budowy domu. Użytkownicy portalu mają możliwość zarejestrowania swojego profilu, łączenia się w grupy, zakładania galerii, prowadzenia blogów i wymiany doświadczeń związanych z ekipami budowlanymi.
0 1 0 0 0 23.07.2009G4S chroni pamięć o PowstaniuJuż w najbliższą sobotę odbędzie się XIX Bieg Powstania Warszawskiego. Partnerem wydarzenia jest firma G4S, która troszczyć się będzie o to, aby warszawiacy uczestniczący w tym wydarzeniu mieli zagwarantowany bezpieczny w niej udział.
0 1 0 0 0 23.07.2009Mobilna promocja A.plKierowcy stojący w warszawskich korkach mogą od niedawna odnieść z tego powodu korzyści. Wszystko dzięki delikatesom internetowym A.pl, które wprowadziły właśnie nową samochodową promocję.
0 1 0 0 0 23.07.2009Young & Rubicam twórcą trzydniowej akcji promocyjnej SaturnaY&R przygotowało trzydniową akcję promocyjną dla Saturna.
0 1 0 0 0 23.07.2009MARTIS dla ENERGA SAAgencja MARTIS wygrała przetarg na obsługę reklamową marki ENERGA, jednego z największych dostawcy energii elektrycznej w Polsce.
0 1 0 0 0 23.07.2009Jak zmierzyć emocje internautów?Czy możliwe jest zmierzenie emocji, jakie towarzyszą internautom w surfowaniu po sieci? Takiego wyzwania podjął się profesor Janusz Hołyst z Politechniki Warszawskiej wraz z ekspertami firmy Gemius i zespołem międzynarodowych naukowców. Zrozumienie procesu powstawania emocji oraz stworzenie algorytmu do automatycznego ich wykrywania może mieć przełomowe znaczenie dla osób zajmujących się budowaniem marki produktów i kształtowaniem pozytywnego wizerunku firm. Wykrywanie emocjonalnych konfliktów może okazać się niezwykle ciekawe dla dziennikarzy poszukujących kontrowersyjnych tematów. Zaś wiedza na temat tego, jak przewidzieć i załagodzić skutki wybuchów paniki w społecznościach internetowych może być nieoceniona dla lepszego i skuteczniejszego zarządzania ryzykiem.