0 1 0 0 0 22.07.2009Zagubione hostessy J&BPrzez całe wakacje w wybranych sklepach nad polskim morzem dla marki J&B prowadzona będzie akcja „Zagubione hostessy”.
0 1 0 0 0 22.07.2009Scholz & Friends Warszawa dla Pathways PolskaDział public relations agencji Scholz & Friends Warszawa rozpoczął współpracę z firmą szkoleniowo-konsultingową Pathways Polska.
0 1 0 0 0 22.07.2009Atlantic w ramionach DoveMarka Atlantic z kolekcją swych kostiumów kąpielowych została partnerem akcji Dove „Piękne ramiona” promującej antyprespiranty Dove HairMinimising, które powodują, że włoski pod pachami z czasem regularnego stosowania stają się mniej widoczne.
0 1 0 0 0 22.07.2009Apart stawia na product placementBadania prowadzone przez Pentagon Research pokazały, że product placement marki APART miał największą wartość spośród wszystkich marek, które promowały się w serialach emitowanych w czerwcu w stacji TVN.
0 1 0 0 0 22.07.2009Partner of Promotion finalistą International Stevie AwardPartner of Promotion została finalistą konkursu International Stevie Award w kategorii najlepsza kampania komunikacyjna w Europie. Firma została nagrodzona za działania prowadzone na rzecz Ministerstwa Środowiska w związku z 14. Konferencją ONZ w sprawie Zmian Klimatu - COP 14.
0 1 0 0 0 22.07.2009United PR pierwszą polską agencją roku 2009 w EuropieGłówna nagroda w międzynarodowym konkursie The International Business Awards przyznana została Agencji United PR przez czołowych przedstawicieli środowiska biznesowego. United PR uhonorowano tytułem Agencji Roku 2009 w Europie (Public Relations Agency of the Year in Europe). Uroczystość wręczenia statuetek odbędzie się 25 września w Nowym Jorku.
0 1 0 0 0 22.07.2009Sigma dla Grupy TAURONSigma International (Poland) wygrała przetarg na opracowanie strategii funkcjonalnej public relations i komunikacji dla Grupy TAURON.
0 1 0 0 0 22.07.2009Przetargi wygrane przez MetropolisMetropolis, firma specjalizująca się w planowaniu i zakupie mediów OOH, wygrała kolejne przetargi w ramach zamówień publicznych. W okresie od 1 sierpnia do 15 września br. realizować będzie dla Urzędu Miasta w Łodzi ogólnopolską kampanię promocyjną „Łódź jako gospodarz Mistrzostw Europy w 2009” (frontlighty 6x3). W postępowaniu obok Metropolis wzięła udział firma Ströer, której ofertę odrzucono z powodów formalnych.
0 1 0 0 0 22.07.2009Grupa Euro RSCG Poland podpisała umowę o współpracy z Akademią Leona KoźmińskiegoUmowa pomiędzy Grupą Euro RSCG Poland a Akademią Leona Koźmińskiego obejmuje współpracę przy strategicznych projektach dotyczących kształcenia liderów biznesu i rozwoju ich kariery.
0 1 0 0 0 22.07.2009Nowi Klienci Reklamowi IMSW ciągu minionego półrocza spółka Internet Media Services SA (IMS), specjalista w zakresie komunikacji marketingowej w miejscu sprzedaży, podjęła współpracę reklamową z kolejnymi klientami.