0 1 0 0 0 15.05.2009Prime time także w internecieInternauci najchętniej zwracają uwagę na reklamę dopiero po godzinie 18 – wynika z badań percepcji reklam online. W przypadku przekazów reklamowych skierowanych do firm są one najskuteczniejsze w godzinach pracy: 10 – 17.
0 1 0 0 0 15.05.2009Sklep internetowy Zadowolenie.pl rezygnuje z POISklep internetowy Zadowolenie.pl, należący do sieci Mix Electronics, poinformował, że od połowy maja rezygnuje z wydawania produktów w Punktach Odbioru Internetowego. Zamiast tego wszystkie zamówienia będzie realizował obecnie tylko wysyłkowo. Klientów zainteresowanych odbiorem własnym zaprasza na witrynę mixelectronics.pl
0 1 0 0 0 14.05.2009Warsztaty „Web Usability”W dniach 18-19 czerwca, w Hotelu Jan III Sobieski, w Warszawie odbędzie się spotkanie dla managerów odpowiedzialnych za funkcjonalność serwisu www. Organizatorem warsztatów jest Blue Business Media – międzynarodowa firma szkoleniowa, specjalizująca się m.in. w tematyce e-marketingowej.
0 1 0 0 0 14.05.2009Raport Dynamic Markets – „Flexible Working 2009”Agencja badawczo-doradcza Dynamic Markets przeprowadziła na zlecenie firmy Avaya analizę europejskiego rynku pracy. Raport „Flexible Working 2009” odzwierciedla opinie ponad 3,500 pracowników z Francji, Hiszpanii, Rosji, Niemiec, Włoch i Wielkiej Brytanii.
0 2 0 0 0 14.05.2009Kampania „Młodzi w Łodzi”„Mniej buraków, więcej kapusty” – to jedno z haseł programu edukacyjno-promocyjnego „Młodzi w Łodzi”. Za koncept kreatywny i realizację już trzeciej odsłony programu odpowiedzialna jest agencja marketingu zintegrowanego Great Open House.
0 1 0 0 0 14.05.2009MMT Management dla Centrum im. Adama SmithaAgencja MMT Management podpisała umowę z Centrum im. Adama Smitha na obsługę z zakresu public relations.
0 1 0 0 0 14.05.2009PR Regionów na PomorzuCo do PR regionu mają: bursztyn, Paul Nipkow, Kalwaria Wejherowska i Mennonici? Odpowiedź na to i wiele innych pytań dotyczących promocji regionu znajdą uczestnicy pomorskiej edycji seminarium PR Regionów, która odbędzie się 20 maja br., na Politechnice Gdańskiej. Organizatorami konferencji są Wydział Zarządzania i Ekonomii PG oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations.
0 1 0 0 0 14.05.2009II edycja konkursu „Struktury, z którymi warto”Ruszyła kolejna edycja konkursu „Struktury, z którymi warto”, ogłoszonego w ramach ogólnopolskiego programu edukacyjnego prowadzonego przez Dom Maklerski BZ WBK SA. Celem inicjatywy jest zwiększenie świadomości społeczeństwa w zakresie produktów inwestycyjnych oferowanych w Polsce.
0 1 0 0 0 14.05.2009Kolejny krok w kierunku digitalizacji Grupy Euro RSCG PolandGrupa Euro RSCG Poland przejmuje 100% udziałów w spółce interaktywnej Digital One, która zmienia nazwę na Euro RSCG Digital. Stanowisko dyrektora zarządzającego spółki obejmuje Maciej Gontarz. Olgierd Cygan, współzałożyciel i dotychczasowy szef agencji skoncentruje się na nowych przedsięwzięciach, wspierając Grupę w strategicznych projektach. Marka Digital One pozostaje własnością jej twórcy.
0 1 0 0 1 14.05.2009Kampania „Środy z Orange”Od połowy kwietnia trwa kampania reklamowa towarzysząca wprowadzeniu w Polsce projektu „Środy z Orange”. Działania komunikacyjne objęły telewizję, prasę oraz internet. Kampania wsparta została również działaniami BTL w salonach sprzedaży Orange oraz kinach. Dodatkowo, spoty promujące „Środy z Orange” emitowane są przed seansami filmowymi w sieci kin Cinema City i Orange IMAX.