0 1 0 0 1 23.07.2009ESKADRA Agencja Reklamowa realizuje Roadshow dla trzech marek Polkomtel S.A.Od 11 lipca do 22 sierpnia 2009 roku ESKADRA Agencja Reklamowa prowadzi wakacyjną akcję promocyjną dla Polkomtel S.A. - Trick Truck Plus. Roadshow marek 36i6, Simplus oraz Muzodajnia.pl odwiedza największe polskie miasta zapewniając ich mieszkańcom wirtualną oraz sportową rozrywkę. Specjalną atrakcją jest lowrider – jedyny w Polsce tańczący samochód.
0 1 0 0 0 23.07.2009PR Solutions o performance marketingu dla NovemNovem – jedna z największych firm działających na rynku performance marketingu w Polsce - podpisała umowę o współpracy z agencją PR Solutions.
0 1 0 0 0 23.07.2009Głębia wrażeń według Ballantine’sMarka Ballantine’s Finest już po raz kolejny przygotowała dla konsumentów odpoczywających nad polskim morzem cykl wakacyjnych imprez klubowych. „Głębia wrażeń“ to niecodzienne wydarzenie, z oryginalną oprawą wizualno-choreograficzną.
0 1 0 0 0 23.07.2009Filmy.pl, czyli NETMEDIA S.A. idzie do kinaJuż na jesieni ruszy serwis firmowy Filmy.pl – w pełni interaktywny, przyjazny dla użytkownika i nastawiony na przekazanie internautom jak największej ilości informacji. Portal nie tylko zgromadzi w sobie pokaźną bazę wiedzy o kinie, ale także pozwoli użytkownikom korzystać z niej w sposób ściśle dopasowany do ich potrzeb.
0 1 0 0 0 23.07.2009IQ Marketing dla marki AbsolutPod hasłem „ABSOLUT NO GRAVITY. Oderwij się od codzienności” rozpoczyna się letnia kampania promująca wódkę Absolut. Za opracowanie koncepcji, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.
0 1 0 0 0 23.07.2009Wakacyjne turnieje Cyberareny36i6Zespół Cybersport.pl wraz z marką 36i6 przygotował dla wszystkich miłośników gier komputerowych oraz elektronicznej rywalizacji wakacyjną niespodziankę. Już na początku sierpnia wystartują dwa otwarte turnieje w ramach projektu Cyberareny36i6. Gracze z całego kraju będą mogli zmierzyć się w jednym z najpopularniejszych tytułów FPS na świecie, grze Counter-Strike 1.6 oraz najnowszej odsłonie piłkarskiego symulatora zatytułowanego Pro Evolution Soccer 2009. Na najlepszych zawodników sierpniowych zmagań czekać będą atrakcyjne nagrody rzeczowe.
0 1 0 0 0 23.07.2009Odsprzedamwczasy.pl – nowy serwis turystycznyWystartował nowy serwis ogłoszeniowy www.odsprzedamwczasy.pl. Serwis jest darmową platformą internetową odsprzedaży ogłoszeń turystycznych. Skierowany jest do osób, które z różnych przyczyn losowych nie mogą skorzystać ze swoich rezerwacji.
0 1 0 0 0 23.07.2009Agencja Reklamowa Betlej & Partners wydobywa smak MK CafeKreatywna Agencja reklamowa Betlej&Partners współpracując od początku 2007 roku nad koncepcjami kreatywnymi z MK Cafe, zrealizowała kolejną kampanię dla tej marki. Celem obecnej kampanii wakacyjnej jest aktywizacja konsumentów poprzez zgłębienie tajników parzenia kawy najwyższej jakości podczas kursów parzenia w Szkole Mistrzów Kawy MK Cafe.
0 1 0 0 0 23.07.2009Adobe Creative Search 4 Ideas – publiczność wybiera swojego faworytaW konkursie graficznym Adobe Creative Search 4 Ideas zarejestrowało się już ponad pół tysiąca osób z całej Polski. Zgłoszone prace można oglądać i oceniać w nowo otwartej galerii konkursowej na stronie www.cs4ideas.pl.
0 1 0 0 0 23.07.2009Morele.net zaprasza do PoznaniaElektromarket internetowy Morele.net nadal inwestuje w sieć punktów odbioru osobistego. Od dzisiaj klienci sklepu mogą korzystać z nowego NetPunktu uruchomionego w Poznaniu. Tym samym Morele.net dysponuje już siecią jedenastu adresów w całej Polsce.