0 1 0 0 0 25.08.2009Momentum Worldwide i Weber Shandwick wypromują VI Praskie Spotkania z Kulturą – „Wielokulturowa Praga”Urząd Dzielnicy Praga Północ oraz Dom Kultury PRAGA organizują VI Festiwal Ulicy Ząbkowskiej „Wielokulturowa Praga”. Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide i agencja PR Weber Shandwick będą wspierały miasto w promowaniu tego przedsięwzięcia.
0 1 0 0 0 25.08.2009Let’s slogoW 2011 roku obchodzona będzie 10. rocznica Międzynarodowego Roku Wolontariatu zorganizowanego przez ONZ. Europejski Rok Wolontariatu (EYV 2011) ma na celu uczczenie i wyróżnienie wolontariuszy i ich wkładu w rozwój społeczeństwa. Alians na rzecz Europejskiego Roku Wolontariatu 2011 (EYV ERW 2011) prowadzi konkurs „Let's Slogo” na logo i slogan, które zostaną wykorzystane w oficjalnej promocji, informacji i materiałach informacyjnych oraz zasobach EYV 2011. Logo i slogan będą graficznym symbolem EYV 2011 w całej Europie.
0 1 0 0 0 25.08.2009Egzo Group współpracuje z Hardwork CommunicationsAgencja Egzo Group wspiera PR-owo projekt „Christmas Gala“ partnerskiej agencji Hardwork Communications.
0 1 0 0 0 25.08.2009Wyniki Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2009Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius” - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za czerwiec 2009.
0 1 0 0 0 24.08.2009Cappuccino PR modeluje komunikację urządzenia Body Jet®Do grona klientów Cappuccino PR dołączyła firma Look Med Device - wyłączny przedstawiciel w Polsce producenta urządzenia Body Jet®, firmy Human Med.
0 1 0 0 0 24.08.2009DEM’a Promotion Polska dla marki MorlinyAgencja marketingu bezpośredniego DEM’a Promotion Polska zorganizowała akcję promocyjną dla lidera na rynku produktów mięsnych w Polsce – firmy Animex. Współpraca objęła produkty marki Morliny.
2 1 0 0 0 24.08.2009„Układanie glazury nie tylko dla orłów”24 sierpnia 2009 roku specjalistyczny sklep internetowy Lazienki24.pl za pośrednictwem serwisu Youtube zaprezentował internautom dwa filmiki instruktażowe prezentujące sposób układania glazury. Film powstał w dwóch wariantach: jeden z piękną kobietą, drugi z przystojnym mężczyzną.
0 1 0 0 0 24.08.2009Konkurs „Dbaj o zdrowie” rozstrzygniętyFilm „Słaby Rycerz” o Batmanie, który niedomaga na zdrowiu wygrał konkurs MillionYou.com na film promujący zdrowy styl życia. Jury nominowało 10 filmów, spośród których internauci wybrali zwycięzców. Konkurs ogłosił portal „Prywatne Zdrowie”, który zgodnie z zasadami MillionYou może wykorzystywać w swoich działaniach promocyjnych wszystkie zgłoszone filmy lub zawarte w nich pomysły.
0 1 0 0 0 24.08.2009Sport24.pl z World Cyber Games Polska 2009Sport24.pl został patronem medialnym polskiej edycji olimpiady World Cyber Games 2009. W ramach współpracy na portalu sport24.pl, pod adresem www.cybergames.sport24.pl powstała także specjalna sekcja poświęcona sportom elektronicznym.
0 1 0 0 0 24.08.2009Najnowszy Raport Ad.media za II kwartał 2009Według szacunków CR Media Consulting S.A. opublikowanych w najnowszym Ad.media Raporcie, przychody reklamowe mediów w ujęciu netto spadły w II kwartale 2009 roku o 20,9% względem roku poprzedniego. W całym pierwszym półroczu spadek wyniósł 16,6%.