0 1 0 0 0 29.05.2009Communication Unlimited bliżej sztukiAgencja reklamowa Communication Unlimited przygotowuje specjalny program przeznaczony dla swoich pracowników – Long Lunch Edutaitment Tour.
0 1 0 0 0 29.05.2009Kampania „Ulubione marki już w Blue City”1 czerwca br. rusza kampania „Ulubione marki już w Blue City”, przygotowana przez Agencję Reklamową V&P, a wspierana PR-owo przez agencję AM Art.-Media.
0 1 0 0 0 29.05.2009Benhauer prowadzi kampanię internetową dla Otineo.comFirma Benhauer została wybrana do prowadzenia kampanii marketingowej w Internecie, towarzyszącej wprowadzaniu na polski rynek internetowy platformy Otineo.com. Wielokanałowy program współpracy obejmuje marketing w wyszukiwarkach, e-Public Relations oraz elementy marketingu społecznościowego.
0 1 0 0 0 29.05.2009Integrated Data Solutions Department w Euro RSCG Marketing HouseWraz z zakończeniem prac rozbudowujących kompetencje Działu Baz Danych Euro RSCG Marketing House, dział ten zmienia nazwę na Integrated Data Solutions Department.
0 1 0 0 0 29.05.2009Agencja Allegro wesprze projekty sponsoringowe PKN OrlenAgencja Allegro rozszerzyła zakres współpracy z PKN Orlen o obsługę komunikacyjną aktywności sponsoringowych Koncernu. Do zadań Agencji należeć będzie przygotowywanie oraz realizacja planów komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej projektów sponsorskich, w szczególności sponsoringu sportowego. Agencja Allegro stanowić będzie również biuro prasowe dla zespołu rajdowego Orlen Team.
0 1 0 0 0 29.05.2009Erotyzm z nutką kokieteriiRusza Kokieteria.pl - pierwszy firmowy blog o erotyce dla każdego.
0 1 0 0 0 29.05.2009Planet PR dla agencji SchulzW maju do grona klientów Planet PR dołączyła agencja reklamowa Schulz Sp. z o.o.
0 1 0 0 1 29.05.2009Wpływają skargi na reklamę Lay’s StrongKonsumenci zauważają, że reklama chipsów Lay’s Strong sugeruje spożywanie piwa. „Rada Reklamy otrzymała dwie skargi na reklamy Lay's Strong i prowadzi obecnie postępowanie w tej sprawie. Samo pojawienie się skarg nie oznacza jeszcze, że doszło do naruszenia przepisów Kodeksu Etyki Reklamy, jednak w przypadku gdy skargi zostaną podtrzymane, Komisja może wezwać do zaprzestania określonych działań reklamowych lub modyfikację reklamy „– wyjaśnia Marketingowi przy Kawie Konrad Drozdowski, Dyrektor Generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
0 1 0 0 0 28.05.2009„Na lato 3 Warki z jednej” – nowa kampania Grupy Żywiec1 czerwca startuje nowa kampania piwa Warka w 1,5-litrowym opakowaniu. Hasło kampanii to „Na lato 3 Warki z jednej”.
0 1 0 0 0 28.05.2009Nowa odsłona kampanii San Markos dla Galerii MaltaRuszyła druga odsłona kampanii „I love Malta”. Agencja reklamowa San Markos przygotowała specjalne, tematyczne kreacje promujące Galerię Malta w Poznaniu oraz organizowane przez nią rodzinne imprezy z okazji Dnia Matki i Dnia Dziecka.