0 1 0 0 0 26.08.2009Śląski PROMES, czyli promocja ekonomii społecznej1 czerwca 2009 roku Stowarzyszenie Współpracy Regionalnej z Chorzowa rozpoczęło realizację projektu „Śląski PROMES, czyli promocja ekonomii społecznej”.Celem projektu jest promocja ekonomii społecznej oraz informowanie o jej głównych ideach mieszkańców województwa śląskiego poprzez prezentacje dobrych praktyk z obszaru gospodarki społecznej.
0 1 0 0 0 26.08.2009Piwo Harnaś Mocne nagrodzoneNowy wariant marki Harnaś z portfela Carlsberg Polska, Harnaś Mocne, został nagrodzony brązowym medalem w Ogólnopolskim Konsumenckim Konkursie Piw ”Chmielaki Krasnostawskie 2009”, w kategorii piwa jasne pełne mocne, o zawartości ekstraktu w brzeczce powyżej 14,1 ºBlg. Tym samym Harnaś Mocne, który zadebiutował na rynku dopiero w sierpniu tego roku, już zdobył swój pierwszy medal potwierdzający jego jakość i smak, przyznany przez konsumentów oceniających piwa podczas „Chmielaków Krasnostawskich”.
0 1 0 0 0 26.08.2009„Seminaria inspiracyjne”„Seminaria inspiracyjne” to zainicjowany przez Marketing Communication Academy cykl spotkań, które stanowić mają źródło inspiracji dla działań marketerów.
0 1 0 0 0 26.08.2009Paella – przebój FMCG 2009Paella - hiszpańskie danie gotowe firmy FRoSTA zostało uznane za mrożone danie gotowe przynoszące detalistom największe zyski.
0 1 0 0 0 25.08.2009Video e-learning innowacyjną metodą nauki języków obcychOd września rusza pierwsza w Polsce platforma szkoleniowa umożliwiająca interaktywną naukę języka angielskiego za pośrednictwem Internetu.
0 1 0 0 0 25.08.2009Wielki finał Filmowego Pościgu Lata na horyzoncieOstatni etap Filmowego Pościgu Lata trwa. W sobotę 29 sierpnia finaliści spotkają się w 17 kinach Cinema City w Polsce, aby ostatni raz w tym roku stanąć do walki o wycieczkę do Hollywood.
0 1 0 0 0 25.08.2009Już wkrótce rusza SOPHISTI TV – telewizja internetowaNa platformie SOPHISTI TV zobaczymy kilka programów , które prowadzone będą przez znane osoby. Celem stacji jest promocja mody, kultury, sztuki, filmu i muzyki oraz fotografii.
1 1 0 0 0 25.08.2009Just Ranigast MaxRozpoczęła się kolejna kampania lidera rynku leków na zgagę – marki Ranigast Max, należącej do firmy Polpharma.
0 1 0 0 0 25.08.2009Komiksowe ŚwiętokrzyskieRegionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego zaprezentowała komiks, który od września będzie promował region. Jest to kolejna, pionierska forma promocji, po jaką sięgnęło województwo w prowadzonej kampanii wizerunkowej.
0 1 0 0 0 25.08.2009Oddaj krew i dołącz do programu w Dobrej G®upie27 sierpnia br., na terenie EMPARK Mokotów Business Park, Krewniacy zorganizują pierwszą w Polsce zbiórkę krwi skierowaną do partnerów biznesowych. Celem tej akcji jest zachęcenie środowiska biznesowego do udziału w programie w Dobrej G®upie, którego ideą jest realizowanie działań społecznej odpowiedzialności biznesu.