0 1 0 0 0 17.06.2009FireFly Creation zmienia InpostFireFly odpowiada za pełen rebranding Inpostu - niezależnego operatora pocztowego (Grupa Integer.pl): od opracowania misji, wartości i strategii komunikacyjnej, po nową identyfikację wizualną wraz z nowym logo marki i kodyfikacją jej usług.
0 1 0 0 0 17.06.2009On Board PR wspiera TorkOn Board PR rozpoczęła realizację działań PR dla marki Tork z portfolio SCA Hygiene Products.
0 1 0 0 0 17.06.2009IQ Marketing dla marki KubuśTymbark (Grupa Maspex Wadowice) rozpoczął multibrandową promocję marek Kubuś, Kubuś Scool, Kubuś Play oraz Kubuś Waterr. Za opracowanie koncepcji, kreację oraz organizację promocji odpowiada agencja IQ Marketing.
0 1 0 0 0 17.06.2009Zielona Budka nowym klientem Konkret PRDo portfolio klientów Agencji Konkret PR dołączyła Zielona Budka. Podpisanie umowy z nowym Klientem zbiegło się w czasie ze zmianami w strategii firmy, które Zielona Budka wdraża we współpracy z Agencją Konkret PR.
0 1 0 0 0 17.06.2009TBWAPR dla Dworu KaliszkiAgencja TBWAPR rozpoczyna realizację projektu promującego Dwór Kaliszki. Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji i będzie realizować działania public relations przez najbliższe miesiące.
0 1 0 0 0 17.06.2009PPP Marketing z Ambient InfinityPPP Marketing, agencja mobile marketingowa podpisała umowę o współpracy z Ambient Infinity, dostawcą POS TV oraz producentem telewizyjnym.
0 1 0 0 0 16.06.2009„Zdrów jak ryba” – rusza kampania marki LisnerW czerwcu 2009 roku rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej marki Lisner pod hasłem "Zdrów jak ryba".
0 1 0 0 0 16.06.2009Nowy klient Interactive Intelligence w sektorze bankowymSystem komunikacyjny Customer Interaction Center firmy Interactive Intelligence zostanie wdrożony w ING Banku Śląskim. Rozwiązanie ma usprawnić obsługę klientów z całej Polski w centrum kontaktowym banku. Wdrożenie przeprowadzi partner Interactive Intelligence, ITD Polska.
0 1 0 0 0 16.06.2009dotPR dla Grupy FreshAgencja dotPR rozpoczęła działania dla Grupy Fresh. Zadaniem dotPR jest kształtowanie wizerunku firm wchodzących w skład Grupy zarówno w tradycyjnych, jak i tzw. nowych mediach.
0 1 0 0 0 16.06.2009Klub Brand Design dla studentów warszawskiej ASPZakończyła się pierwsza edycja programu, prowadzonego przez Klub Brand Design (Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR) dla studentów trzeciego roku wydziału Wzornictwa Przemysłowego warszawskiej ASP.