0 1 0 0 0 7.09.2009Ciszewski PR współpracuje z AllegroAgencja Ciszewski Public Relations SA rozpoczyna obsługę public relations projektu alleMIASTO realizowanego przez serwis aukcyjny Allegro.
0 1 0 0 0 7.09.2009Łowcy.B w kampanii Media Markt16 września pod hasłem „Lepiej weź kurs na najniższe ceny” ruszy najnowsza kampania sieci Media Markt z udziałem kabaretu Łowcy.B.
0 1 0 0 0 7.09.2009Ruszyła kampania CH Wola Park1 września ruszyła kampania reklamowa CH Wola Park. Na warszawskich ulicach pojawiło się 26 nośników outdoor – cityboardów – komunikujących jubileusz centrum.
0 1 0 0 0 7.09.2009Equinox Polska dla X-Trade BrokersDom mediowy Equinox Polska rozpoczął współpracę z nowym klientem X-Trade Brokers Dom Maklerski SA.
0 1 0 0 0 7.09.2009iFoot – interaktywny wymiar reklamyW salonie Empik mieszczącym się w Domu Handlowym Renoma we Wrocławiu przy ul. Świdnickiej 40, dnia 22 września o godz. 16:00 odbędzie się konferencja na temat wykorzystania interaktywnych nośników reklamowych na rynku reklamy.
0 1 0 0 0 7.09.2009ZooM stworzył spot promujący odpowiedzialny zakup gierAgencja reklamowa ZooM Advertising przygotowała spot reklamowy dla Stowarzyszenia Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego (SPIDOR). Jego realizacja to element kampanii promującej europejski system klasyfikacji gier komputerowych (PEGI).
0 1 0 0 0 7.09.2009Eskadra Publica wspira akcję „Charytatywny SMS bez VAT”Z początkiem września Eskadra Publica rozpoczęła działania na rzecz inicjatywy „Charytatywny SMS bez VAT”. Do koalicji popierającej akcję należy 21 organizacji charytatywnych. Celem przedsięwzięcia jest nakłonienie Ministerstwa Finansów do zrezygnowania z 22-procentowego podatku od darowizn przekazywanych za pomocą wiadomości tekstowych.
0 1 0 0 0 7.09.2009Sampling w Profi-LinguaOd 15. września Szkoła Języków Obcych Profi-Lingua zaprasza do "degustacji" kursów ze swojej oferty.
0 1 0 0 0 7.09.2009Kobieca ekonomia (Harvard Business Review)M. J. Silverstein & K. Sayre, The Female Economy, "Harvard Business Review", wrzesień 2009Czy kobiety - jako specyficzna grupa konsumencka - są w dostatecznym stopniu zauważane przez marketerów? A jeśli już - gdzie przebiega granica (nierozsądnej) stereotypizacji?
0 1 0 0 0 7.09.2009Zbyszko ukarany za reklamę Veroni Mineral FitReklama Veroni Mineral Fit wprowadzała konsumentów w błąd – uznała Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Na producenta napoju – spółkę Zbyszko Company – została nałożona kara finansowa w wysokości ponad 240 tys. zł.