0 1 0 0 0 22.06.2009PepsiCo wspólnie z Great Open HouseAgencja marketingu zintegrowanego Great Open House (GOH) na zlecenie swojego nowego klienta – Pepsi-Cola General Bottlers Poland przygotowała i zrealizowała szereg letnich aktywności dla marki Lipton Green Apple Ice Tea.
0 1 0 0 0 22.06.2009Mieszkańcy reklamują osiedleNickel Development, znany w Wielkopolsce deweloper, wprowadził nową akcję marketingową. Tym razem promuje osiedle Księżnej Dąbrówki głosami samych mieszkańców.
0 1 0 0 0 22.06.2009Virako nagrodzone za promocję ŁodziVirako, łódzki deweloper powierzchni biurowych, otrzymał specjalne wyróżnienie w konkursie „Łódź Proponuje – Innowacyjni i Kreatywni.” Firmę nagrodzono za wkład w promocję Łodzi jako miasta, w którym warto inwestować. Konkurs, organizowany przez Urząd Miasta, ma na celu promowanie twórczych i innowacyjnych postaw w biznesie.
0 1 0 0 0 22.06.2009Samsung inspiruje sztukęIves Behar, wspólnie z Samsung Electronics, tworzy niecodzienną instalację podkreślającą magię technologii LED.
0 1 0 0 0 22.06.2009Koszykarski rekord Guinnessa pobityPróba pobicia jednego z Guinness World RecordsTM, w kategorii „Najwięcej osób jednocześnie kozłujących piłkę do koszykówki”, zakończyła się sukcesem. 17 czerwca 2009 r. o godzinie 12:45 ponad 30 tysięcy osób - w głównej mierze dzieci i młodzieży - wzięło udział w ogólnopolskim wydarzeniu zainicjowanym przez agencje Effectica oraz Sport Media na zlecenie Polskiego Związku Koszykówki i Komitetu Organizacyjnego EuroBasket 2009 Poland.
0 1 0 0 0 22.06.2009Autostopowicze zachęcają kierowców do odwiedzania Lublina19 i 20 czerwca na drogach wylotowych siedmiu miast Polski - Król, Archanioł, Artysta, Diabeł i Marchewka łapali stopa „na Lublin”. W ten sposób Lublin kontynuuje swą ogólnopolską, nietypową kampanię promocyjną (autostopowicze pojawili się już 5 i 6 czerwca), obejmującą: Warszawę (4 pięcioosobowe teamy), Poznań (1 team), Kraków, Wrocław, Katowice, Łódź i Białystok (po 2 teamy).
0 1 0 0 0 22.06.2009Komisja Europejska ogłasza konkurs fotograficzny pod hasłem „Wyobraź sobie nowy świat”W ramach Europejskiego Roku Kreatywności i Innowacji (ERKiI) 2009 Komisja Europejska ogłosiła konkurs fotograficzny pt. „Wyobraź sobie nowy świat”. Swojej kreatywności mogą dać wyraz fotografowie z całej Unii Europejskiej – zarówno profesjonaliści, jak i amatorzy. Międzynarodowe jury wyłoni zwycięzców, którzy otrzymają nagrody w postaci sprzętu fotograficznego oraz wycieczek do miast europejskich.
0 1 0 0 0 22.06.2009Konferencja „Trendy Internetowe” na SGA 2009Już po raz drugi podczas poznańskiego Spotkania Grupy Allegro odbędzie się konferencja „Trendy Internetowe”. O bieżących wydarzeniach, trendach i rozwoju polskiego i światowego e-commerce opowiedzą najważniejsze postaci polskiego Internetu.
0 1 0 0 0 22.06.2009PRotony 2009 – zwycięzcy18 czerwca w restauracji BIO Porta 13, mieszczącej się w Warszawie przy ul. Chmielnej 13 A już po raz trzeci rozdano nagrody branży PR - PRotony 2009. Na ceremonię wręczenia nagród przybyło ponad 200 specjalistów aktywnie działających w public relations. Galę prowadził Artur Orzech, gwiazda radiowej Trójki.
0 1 0 0 0 20.06.2009Szef Revision3 w Lookr.tvLookr.tv rozpoczyna cykl wywiadów z najbardziej wpływowymi postaciami światowego Internetu. Jim Louderback CEO amerykańskiej telewizji internetowej Revision3 będzie gościem programu w Lookr.tv, 19 czerwca o godzinie 19:30.