0 1 0 0 0 7.09.2009Zbyszko ukarany za reklamę Veroni Mineral FitReklama Veroni Mineral Fit wprowadzała konsumentów w błąd – uznała Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Na producenta napoju – spółkę Zbyszko Company – została nałożona kara finansowa w wysokości ponad 240 tys. zł.
0 1 0 0 0 7.09.2009Fleishman-Hillard dla Software AG PolskaAgencja Fleishman-Hillard rozpoczęła współpracę z firmą informatyczną Software AG Polska.
0 1 0 0 0 7.09.2009„Jeden za wszystkie” – eurobank rozpoczął kampanię kredytu konsolidacyjnegoEurobank przygotował szeroką kampanię promującą kredyt konsolidacyjny. Kampania będzie obecna w TV, prasie oraz internecie. Za jej kreację odpowiada agencja DDB, media zaplanował i kupił Starcom. Potrwa do końca września.
0 1 0 0 0 7.09.2009Rusza kampania nowej szkoły tańca Agustina EgurroliRusza kampania nowej szkoły tańca Agustina Egurroli. Za kreację kampanii (w tym projekt logotypu, copywriting, kreację materiałów ATL i BTL oraz multimediów) odpowiada freelancerski team kreatywny: Konrad Piwowarczyk (senior copywriter) i Danuta Gibka (senior art director), wcześniej związani m.in. z Agencją SODA oraz Image Art (Piwowarczyk) i ze Studiem Opus B (potem Banah Group) czy Agencją Reklamową Xandu (Piwowarczyk, Gibka).
0 1 0 0 0 7.09.2009Geniusz marketinguNa polskim rynku księgarskim nakładem wydawnictwa Wolters Kluwer Polska ukazało się pierwsze wydanie „Geniusza marketingu” autorstwa Petera Fiska.
0 1 0 0 0 5.09.2009Philip Kotler w Polsce14 września 2009 r. w Hotelu Marriott w Warszawie odbędzie się spotkanie pt. „Czas chaosu – czas nowych możliwości – najnowsze koncepcje w obszarze marketingu i biznesu”. Poprowadzi je legenda marketingu, prof. Philip Kotler.
0 1 0 0 0 4.09.2009AMS i krakowski magistrat ogłaszają konkurs na zagospodarowanie Placu Wolnica w KrakowieDo 25 września można składać wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie na opracowanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznej zagospodarowania Placu Wolnica w Krakowie. Organizatorami konkursu są Gmina Miejska Kraków i lider rynku reklamy zewnętrznej, firma AMS SA.
0 1 0 0 0 4.09.2009MKiDN zaprasza do debaty o przyszłości mediówMinister Kultury i Dziedzictwa Narodowego Bogdan Zdrojewski zainicjował publiczną debatę na temat przyszłości rynku mediów w Polsce po 2013 roku. Konferencja pod nazwą Media 2.0 2013>> dotyczy zagadnień związanych ze zmianą naziemnego nadawania sygnału telewizyjnego z analogowego na cyfrowy. Wydarzenie organizowane przez Narodowy Instytut Audiowizualny odbędzie się 18 września 2009 roku w Sopocie.
0 1 0 0 0 4.09.2009Kampania „Moja Pierwsza Komórka” w warszawskim metrze1 września 2009 r. w warszawskim metrze ruszyła kampania pod hasłem przewodnim: „Twoja komórka to Twoja rozmowa, nie wszyscy wokół muszą ją słyszeć”.
0 1 0 0 0 4.09.2009LTM Communications z D&D InvestmentPoznańska agencja LTM Communications podpisała półroczny kontrakt na kompleksową obsługę public relations z firmą D&D Investment, która w stolicy Wielkopolski realizuje reprezentacyjny apartamentowiec o nazwie Czartoria.