0 1 0 0 0 28.08.2009Pompidou wspiera kreatywnie pokaz Cannes Lions 2009Agencja Pompidou współpracuje jako support kreatywny przy tegorocznym pokazie reklam nagrodzonych na festiwalu Cannes Lions 2009.
0 1 0 0 0 28.08.20095 Stars Club Business Travel startuje z kampanią reklamowąZ początkiem września rusza kampania reklamowa firmy 5 Stars Club Business Travel. Potrwa ona do końca roku i obejmie swoim zasięgiem prasę, radio i internet.
0 1 0 0 0 28.08.2009Ekologiczna nominacja dla KompaniiKompania Piwowarska, największy polski producent piwa, znalazła się w elitarnym gronie firm nominowanych do ekologicznej nagrody Panteon Polskiej Ekologii. Konkurs ma za zadanie wyróżnić firmy i projekty działające na rzecz poprawy jakości środowiska naturalnego w Polsce.
0 1 0 0 0 28.08.2009Kultowe trampki Converse w ESCE RockESKA Rock i dystrybutor marki Converse, Amer Sport, podjęły promocyjną współpracę, w ramach której na polski rynek wprowadzana jest limitowana linia trampek ACDC.
0 1 0 0 0 28.08.2009DPD Polska wspiera Polską Akcję HumanitarnąOd czerwca 2009 roku DPD Polska wspiera Polską Akcję Humanitarną i jej Pajacyka, przewożąc charytatywnie dokumenty i materiały między lokalnymi oddziałami oraz do ośrodków objętych akcją.
0 1 0 0 0 28.08.2009Jet Line pracuje dla IKEAFirma reklamy wielkoformatowej Jet Line na zlecenie sklepu IKEA w Katowicach zrealizuje akcję promocyjną z wykorzystaniem JetBike ‘ów. Przez tydzień rowery reklamowe będą wspierać akcję promocyjną informującą o Nowym Katalogu IKEA 2010, którego bezpłatna dystrybucja do mieszkańców aglomeracji śląskiej potrwa od 24 sierpnia do 13 września 2009r.
0 1 0 0 0 28.08.2009Opoczno nadaje ton – rusza ogólnopolska kampania wizerunkowaNabiera rozpędu nowa kampania wizerunkowa Opoczno. Głównymi bohaterami są kolekcje - Snake, Linero, Jazz i Metalic. Hasło "Opoczno nadaje ton" towarzyszy czterem oryginalnym layoutom, przedstawiającym kobiety z instrumentami muzycznymi na tle płytek. Gra słów w czytelny sposób nawiązuje do gry na instrumentach, a jednocześnie sygnalizuje, że Opoczno dyktuje trendy w nowoczesnym wzornictwie płytek ceramicznych. - mówi Maciej Michalak, Dyrektor Marketingu firmy CERSANIT S.A, która jest właścicielem marki Opoczno.
0 1 0 0 0 28.08.2009„Świat czeka na Twoje odkrycia” – najnowsza kampania JanSportuNie musisz być Kolumbem, żeby mieć na koncie ciekawe odkrycia - z tego założenia wyszła agencja kkV lab, przygotowując najnowszą kampanię internetową dla marki JanSport pod hasłem "Świat czeka na Twoje odkrycia!".
0 1 0 0 0 28.08.2009Walk The Line dla NikonAgencja Walk The Line przygotowala kampanię reklamową wspierającą promocję lustrzanki cyfrowej Nikon D5000.
0 1 0 0 0 28.08.2009aPRopo – blog Agencji Prelite Public RelationsPo umieszczeniu archiwalnych numerów magazynu branżowego Piar.pl, oficjalna strona poznańskiej agencji Prelite Public Relations (www.prelite.pl) powiększyła się o kolejny element - firmowego bloga „aPRopo”. Będzie to kolejne źródło przydatnych informacji na temat nauki i praktyki Public Relations.