0 1 0 0 0 23.06.2009Internet – przyszłość marketingu bezpośredniegoInternet od wielu lat stanowi nieocenioną pomoc w kampaniach marketingu bezpośredniego. Ostatnio zaczął wręcz wypierać na tym polu tradycyjne działania i sukcesywnie przejmować ich zadania. Tezę tę potwierdza doświadczenie wielu firm na polskim rynku. Skarbnica Narodowa, IMP, Prografix, Świat Książki, Acxiom Polska czy Yves Rocher to tylko nieliczni przedstawiciele tej grupy. Jak wykorzystali oni możliwości Internetu?
0 1 0 0 3 23.06.2009Wirusowy weekend w KrakowieW niedzielę 21 czerwca zakończył się I Ogólnopolski Festiwal Filmów Wirusowych VirNick 2009. Pierwsza edycja imprezy zakończyła się wczoraj w krakowskim kinie Kijów wręczeniem nagród. Jury miało twardy orzech do zgryzienia. Do ostatniego momentu trwały burzliwe dyskusje.
0 1 0 0 0 23.06.2009FuturePR dla AWR „Wprost”Wraz z początkiem czerwca agencja FuturePR należąca do grupy marketingowej BrainJuice Group nawiązała współpracę z Agencją Wydawniczo-Reklamową „Wprost”. FuturePR odpowiada za obsługę public i media relations tygodników „Wprost” oraz „Wprost Light”.
0 1 0 0 0 23.06.2009Show Service w stylu Art DecoAgencja eventowa Show Service wspierała pierwszą edycję Arena Design. Jest to nowy projekt Międzynarodowych Targów Poznańskich dedykowany tematyce współczesnego wzornictwa, projektowania przemysłowego i architektury.
0 1 0 0 0 23.06.2009CAM Media wyłącznym dostawcą wielkiego formatu dla StarcomuCAM Media będzie obsługiwał Starcom MediaVest w zakresie zakupu nośników reklamowych typu wielki format.
0 1 0 0 0 23.06.2009Agencja VMG z Poznania promuje europejskie mięso w USA i Korei Płd.Agencja Reklamowa VMG jest liderem konsorcjum firm, które realizują współfinansowany przez Unię Europejską projekt promocyjny „Stół pełen smaków”. Przedsięwzięcie to, opracowane przez UPEMI (Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego), ma na celu intensywną promocję mięsa europejskiego na rynkach USA i Korei Płd.
0 1 0 0 0 23.06.2009Gold Finance z system3.plSystem3.pl skoordynuje współpracę Gold Finance z portalami internetowymi w zakresie reklamy w sieci.
0 1 0 0 0 23.06.2009Redshoes dla Arrow PolandRedshoes Advertising Agency przygotowała program lojalnościowy dla firmy Arrow Poland SA, skierowany do aptek i hurtowni farmaceutycznych.
0 1 0 0 0 23.06.2009Rusza kampania hoteli Grupy OrbisGrupa Hotelowa Orbis rusza z intensywną kampanią reklamową na wakacje.
0 1 0 0 0 23.06.2009Autentika zaprasza na Dni Otwartego InternetuW dniach 22-26 czerwca odbywa się pierwsza edycja edukacyjnej akcji Dni Otwartego Internetu. Inicjatywa podjęta przez agencję interaktywną Autentika, ma na celu rozpowszechnienie rzetelnej wiedzy na temat szeroko rozumianego e-marketingu.