0 1 0 0 0 9.09.2009Grupa Infor.pl uruchamia Multiscreen.TV – platformę video firmy ComticaComtica, należąca do notowanego na giełdzie One-2-One podpisała umowę z Grupą Infor.pl SA , dotyczącą wykorzystania interaktywnej platformy Multiscreen.TV. Rozwiązanie Comtica umożliwia zarządzanie treściami i reklamami video w serwisach internetowych Wydawnictwa.
0 1 0 0 0 9.09.2009Rusza kampania reklamowa – „SEAT Leon. Więcej wrażeń”6 września ruszyły wielokanałowe działania promujące nowego SEAT-a Leona. Najnowsza kampania reklamowa wykorzystywać będzie media tradycyjne oraz działania niestandardowe. Media zaplanował i zakupił Universal McCann.
0 1 0 0 0 9.09.2009Świat Młodych 2. Druga odsłona świata spoksów, hipstersów i galerianek, czyli jacy oni są w realu?„Świat Młodych” to największy w kraju program badawczy poświęcony młodym ludziom. Już w przyszłym tygodniu pojawi się raport z najnowszej edycji tego projektu. Druga odsłona badania ukazuje aktualny obraz młodego człowieka – wraz z otoczeniem, w jakim dojrzewa, wartościami, marzeniami, stosunkiem do świata oraz zachowaniami konsumpcyjnymi.
0 1 0 0 0 9.09.2009Grupa 3 dla marki CeresitAgencja reklamowa Grupa 3 przygotowała nową komunikację wizualną dla firmy Henkel.
0 1 0 0 0 9.09.2009Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę Rochstar GroupPartner of Promotion odpowiadać będzie za obsługę wszystkich spółek należących do grupy medialnej Rochstar.
0 1 0 0 0 9.09.2009IQ Marketing dla marki LiptonUnilever rozpoczął kampanię wprowadzającą na rynek cztery orientalne smaki herbat Lipton. Za kreację i realizację komunikacji 360-stopni odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing, która wygrała budżet w drodze przetargu oraz AtomClick, dział interaktywny agencji.
0 1 0 0 0 9.09.2009SARE i opiniac.com rozpoczęły współpracę w zakresie badania satysfakcji odbiorców newsletterówSARE i opiniac.com rozpoczęły współpracę partnerską. W jej rezultacie odbiorcy newsletterów SARE będą mogli oceniać treść oraz wyrazić swoją opinię na temat otrzymywanych mailingów.
1 1 0 0 0 9.09.2009„Rarka” Plusa – nowy spot z udziałem kabaretu Mumio7 września rusza pierwsza odsłona jesiennej kampanii reklamowej Plusa i MixPlusa z udziałem kabaretu Mumio. Kampania potrwa do 31 października, złoży się na nią kilka wersji spotów telewizyjnych, prasa, outdoor oraz obecność w radiu i internecie.
0 1 0 0 0 9.09.2009Okocim uruchamia „Strefy przyjemności Kibica”Marka Okocim, z portfela Carlsberg Polska, została partnerem tegorocznych Mistrzostw Europy w Koszykówce - EuroBasket 2009. Okocim, będąc oficjalnym piwem tegorocznego turnieju koszykarskiego, przygotował dla fanów koszykówki, w sześciu miastach rozgrywek, specjalne „Strefy przyjemności Kibica”, w których widzowie przez cały okres trwania turnieju – od 7 do 20 września – mogą oglądać relacje z koszykarskich rozgrywek.
1 1 0 0 0 9.09.2009Sonda: jak szukamy noclegów w Polsce?Firma IP tourism wraz z firmą Blue Vision Internet Marketing przeprowadziły na ulicach Sopotu sondę na temat sposobu szukania kwater/hoteli w Polsce.