0 1 0 30.11.2022Oknoplast organizuje konkurs dla artystów, w którym należy twórczo wykorzystać okno28 listopada rozpoczął się międzynarodowy konkurs dla artystów, organizowany przez Grupę Oknoplast i Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK. Przedmiotem twórczości artystów ma być okno.
1 2 0 30.11.2022Kurier jak ninja w spocie GLS przed Black FridayW tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki wśród konsumentów e-commerce. W jej ramach kurier zyskał nowe oblicze. Stał się kurierem ninją. Niezawodnie, szybko i zwinnie dostarczającym zakupy upolowane w znany wszystkim czarny piątek.
1 3 0 30.11.2022TFI PZU zachęca, by zakładać u niego konta IKZE15 listopada rozpoczęła się kampania reklamowa dotycząca konta IKZE w TFI PZU. „Jednym sprytnym ruchem” – to hasło ma zapowiadać, że dzięki temu można zyskać trzy korzyści.
0 1 0 29.11.2022Kampania antypodróbkowa „Żyj oryginalnie”Rusza ogólnopolska kampania online Forum Konsumentów: „Żyj oryginalnie. Podrobione produkty. Podrobiony styl”. Akcja ma zwrócić uwagę na temat podróbek, zniechęcić do ich kupowania i zmotywować do zakupu produktów oryginalnych. Według oficjalnych danych nawet 20% Polaków kupuje podrobione produkty*. Według Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej 44% młodych Polaków celowo kupiło podróbkę, a 19% świadomie uzyskało dostęp do pirackich treści**.
0 1 0 29.11.2022Podsumowanie wyników kampanii edukacyjnej KP „Alkohol i samochód – to się nie rymuje”Koncept kampanii „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” bazował na najpopularniejszym w Polsce gatunku muzycznym, jakim jest rap. Do współpracy zaproszono Piotra Fronczewskiego i Piha, którzy wspólnie z internautami stworzyli utwór z prostym przekazem – nie prowadź pojazdu po alkoholu. W akcji wzięło udział Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego
0 6 0 29.11.2022Polski szczypiornista, Kamil Syprzak ambasadorem marki PumaKamil Syprzak, polski szczypiornista i reprezentant Paris Saint-Germain, został ambasadorem marki Puma.
0 2 0 29.11.2022Wysyłanie listów do Świętego Mikołaja i tramwaj z Mikołajem w Warszawie. Świąteczne atrakcje LegoTradycja pisania listów do Świętego Mikołaja jest długa i – co pokazują najnowsze wyniki badania agencji SW Research na zlecenie Grupy Lego – stale kultywowana. Aż 88% dzieci przygotowuje listy w okresie przedświątecznym. Rodzice i dziadkowie często jednak nie wiedzą, co zrobić z przygotowanymi przez dzieci listami.
0 2 0 29.11.2022Biało-czerwoni przechodzą na Ty. Tyskie będzie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej Marka Tyskie będzie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski na mocy umowy między Kompanią Piwowarską a Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Umowa obowiązująca od 1 stycznia 2023 r. została podpisana na cztery lata. Obejmuje dwa duże turnieje: Euro 2024 w Niemczech i Mundial 2026 w USA, Meksyku i Kanadzie.
0 1 0 29.11.2022Pizza Hut wybrała Cut The Mustard do obsługi rynków CEEAgencja Cut The Mustard, w wyniku wygranego przetargu, od września 2022 r. odpowiada za komunikację marki Pizza Hut w Polsce, Czechach, Słowacji i Węgrzech.
2 1 0 29.11.2022Matthew McConaughey w reklamie SalesforcePodczas rozgrywek NFL w tegoroczne Święto Dziękczynienia w USA (24 listopada) firma Salesforce oferująca oprogramowanie B2B promowała się spotem „Marsz”. Zagrał w nim Matthew McConaughey – aktor znany z wielu reklam, a także m.in. z roli charyzmatycznego szefa maklerów giełdowych w „Wilku z Wall Street”.