0 1 0 0 0 6.11.2009Nowy klient Smart Media GroupAgencja Smart Media odpowiada za opracowanie strategii komunikacji oraz realizację działań związanych z wprowadzeniem na polski rynek nowatorskiego serwisu telekomunikacyjnego Toolani.
0 1 0 0 0 6.11.2009Pan Pikto dla TÜV Rheinland Polska14. Tyle właśnie agencji public relations z całej Polski pokonał Pan Pikto w drodze po swój najnowszy kontrakt. Tym samym w portfolio katowickiej firmy znalazł się TÜV Rheinland Polska.
0 1 0 0 0 6.11.2009MPG International zwycięża w globalnym przetargu firmy ClarksDom mediowy MPG International, należący do holdingu mediowego Havas media, zwyciężył w globalnym przetargu brytyjskiego producenta obuwia Clarks.
1 1 0 0 0 6.11.2009Poznań w CNNPoznań rozpoczął kampanię reklamową w kanale telewizyjnym CNN International. widzowie CNN będą mogli 240 razy obejrzeć 30-sekundowy, wizerunkowy film skierowany do grup docelowych z całego świata.
1 1 0 0 0 6.11.2009Jak działa hipnoza Kota, czyli druga część kampanii reklamowej Netii2 listopada br. rozpoczęła się kolejna część kampanii reklamowej Netii.
0 1 0 0 3 6.11.2009Ruszyła kampania promocyjna województwa lubelskiego„Wyłącz napięcie, włącz zasilanie” – to hasło kampanii promocyjnej województwa lubelskiego. Uroczyście zainaugurował ją Marszałek Województwa Krzysztof Grabczuk, odsłaniając billboard przed siedzibą Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie 2 listopada o godz. 13.00.
0 1 0 0 0 5.11.2009Rusza świąteczna kampania marki Coca-ColaRozpoczyna się kolejna edycja świątecznej kampanii marki Coca-Cola. W 50 miejscach w całej Polsce staną specjalne świąteczne stoiska. Będzie w nich można kupić napoje z portfolio Coca-Coli i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie ze Świętym Mikołajem. Licytacja misiów na Zapunktowani.pl, świąteczna butelka coca-coli i okolicznościowa odsłona strony Coke.pl dopełnią gwiazdkowego nastroju.
0 1 0 0 0 5.11.2009L’Oréal Brandstorm 2010Biorąc udział w konkursie Brandstorm, organizowanym przez Grupę L’Oréal, studenci mają okazję sprawdzić się w roli brand managerów. W tym roku uczestnicy konkursu pracować będą nad marką Diesel. L’Oréal zapewnia im możliwość współpracy z agencją reklamową, oraz służy profesjonalną pomocą w trakcie realizacji projektu. Zadaniem studentów jest stworzenie nowych męskich perfum dla marki Diesel.
0 1 0 0 0 5.11.2009Nowość w ofercie Accor Services – zestaw kuponów rabatowych Beneficio ClubAccor Services wprowadza na polski rynek nowy produkt – zestaw kuponów rabatowych pod marką Beneficio Club. Promocje dostępne są dla użytkowników kuponów podarunkowych Ticket Compliments Premium i pozwalają im na zrealizowanie świątecznych zakupów w korzystniejszych cenach w kilkunastu ogólnopolskich sieciach detalicznych.
0 1 0 0 0 5.11.2009Usługi księgowe Bookkeeper.pl z kampanią reklamowąTrwa trzymiesięczna kampania wprowadzająca na rynek serwis Bookkeeper.pl, oferujący usługi księgowe on-line. Hasło działań brzmi „Odkryj lepszą stronę księgowości”.