0 1 0 0 0 8.04.2022Dane o wydatkach reklamowych w badaniu GemiusAdRealZ początkiem kwietnia cross-mediowe badanie GemiusAdReal wzbogacone zostało o informacje o poziomie wydatków reklamowych z uwzględnieniem typów i formatów reklam, na podstawie danych pochodzących z jednoźródłowego panelu badawczego.
0 1 0 0 0 7.04.2022Kongres Badaczy Rynku i Opinii zmienia się w Insummit Festiwal Insightów i Innowacji – call for papersPo ponad dwudziestu latach Kongres Badaczy przeszedł proces repozycjonowania i rebrandingu. Przekształcił się w Insummit Festiwal Insightów i Innowacji. Zmieniły się także formuła i lokalizacja wydarzenia. Na nowo zaprojektowana została otwarta platforma integrująca liczne branże dostawców i odbiorców wiedzy z zakresu human insight. Organizatorzy zachęcają do przesyłania propozycji wystąpień.
0 1 0 0 0 7.04.2022XI Łódź Jungle Web już 25 i 26 kwietniaStawiając pierwsze kroki w marketingu, zazwyczaj poszukujemy jak najwięcej informacji – o branży, aktualnościach czy też miejscach i wydarzeniach, z których możemy czerpać wiedzę. Jednym z nich jest Łódź Jungle Web – największa w Polsce organizowana w pełni przez studentów konferencja marketingowa.
1 1 0 0 0 7.04.2022Marka piwna stworzyła bota, który przekłada rozmowy w grach na język migowyPeruwiańska marka piwa Pilsen Callao i agencja Fahrenheit DDB postanowiły zapewnić niesłyszącym graczom takie same możliwości komunikacji w grach, jak osobom słyszącym. Wspólnie przygotowały bota, który tłumaczy głos na język migowy w czasie rzeczywistym.
2 1 0 0 0 7.04.2022Jak młodzi ludzie postrzegają równość w pracy – pokazuje to w spotach Rocketjobs.plPortal pracy Rocketjobs.pl wyemitował kolejne spoty w ramach kampanii o Generacji Z. Tym razem inicjuje dyskusję na temat dyskryminacji kobiet i osób LGBT w środowisku pracy. Akcji towarzyszy kampania bannerowa w Gazecie.pl.
0 9 0 0 0 7.04.2022Wyniki badania Mediapanel za marzec 2022 r.Mediapanel to badanie cross-mediowe obejmujące pasywny poziom konsumpcji Internetu, telewizji i radia. W jego skład wchodzi badanie Internetu współtworzone przez Gemius i PBI. Poniżej przedstawiono dane za marzec 2022 r.
1 1 0 0 0 7.04.2022Zbigniew Inglot twierdzi, że utracił kontrolę nad swoją firmą w RosjiZbigniew Inglot, właściciel polskiej firmy kosmetycznej Inglot, na łamach „Gazety Wyborczej” ujawnił, że utracił kontrolę nad swoją firmą w Rosji. Twierdzi, że obecnie znak towarowy na terenie tego kraju jest wykorzystywany bezprawnie.
0 1 0 0 0 7.04.2022Poprawa nastrojów w handlu. W kwietniu ma być jeszcze lepiej. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnegoWskaźnik nastroju handlu tradycyjnego (NHT) wzrósł w marcu o 14,4 pkt. Osiągnął poziom 46,7 pkt, mimo że był niższy od prognoz o 3,2 pkt. Prowadzący małe i średnie sklepy z optymizmem patrzą na kolejny miesiąc – wynika z marcowego badania M/platform.
1 2 0 0 0 7.04.2022Nowa Planeta Warka to już nie tylko męski światRok 2022 to nowe otwarcie dla marki Warka. Od teraz cała rodzina wareckich produktów będzie komunikowana wspólnie. Ma to udowadniać, że na Planecie Warka każdy odkryje rozrywkową stronę swojej natury.
2 12 0 0 0 7.04.2022Radosław Majdan robi to z Gosią. I opowiada o swojej definicji męskościMarka artykułów do pieczenia, sprzątania i przechowywania żywności Gosia rozpoczęła kampanię reklamową. Jej bohaterem został Radosław Majdan, piłkarz, a prywatnie mąż Małgorzaty Rozenek-Majdan, czyli Perfekcyjnej Pani Domu.