0 1 0 0 0 4.02.2010IQ Marketing dla marki DoveW ramach akcji Akademia Prawdziwego Piękna Dove realizowanej przez firmę Unilever Polska rozpoczęła się promocja konsumencka produktów marki Dove.
0 1 0 0 0 4.02.2010dotPR dla WalutomatuAgencja dotPR rozpoczęła współpracę z serwisem Walutomat.pl. Do zadań agencji należy nawiązanie relacji z mediami oraz budowa widoczności serwisu w Internecie.
0 1 0 0 0 4.02.2010Targowy sukces PIAPTylko 14 m2 stoiska i aż ponad 400 gości targowych. Prawie drugie tyle na imprezie Monte Carlo 2010. 15 000 rozdanych deklaracji, kilkaset gadżetów, 2 billboardy oraz nowi członkowie. Tak w liczbach Polska Izba Artykułów Promocyjnych podsumowuje targi RemaDays 2010.
0 1 0 0 0 4.02.2010Konferencja „Sport Marketing Promotion”Przedstawiciele sportu, biznesu i mediów wzięli udział w II edycji konferencji marketingu sportowego Sport Marketing Promotion, która odbyła się 28 i 29. stycznia w Toruniu.
0 1 0 0 0 4.02.2010Supermedia Interactive zmienia siedzibęSupermedia Interactive zmienia adres. Od poniedziałku 8 lutego siedziba spółki zostaje przeniesiona na ul. Jubilerską 10.
0 1 0 0 0 4.02.2010Impactor – Czarny Rynek Wiedzy MarketingowejCzarny Rynek Wiedzy Marketingowej to oparte na idei speed dating bezpłatne spotkania z ekspertami z branży marketingowej i reklamowej. Wiedzą dzielą się ci, którzy rządzą w przemyśle marketingowym. Każdy z przyjmujących przy stolikach ekspertów w prywatnej rozmowie udzieli słuchaczowi konsultacji w ramach swojej fachowej wiedzy.
0 1 0 0 0 4.02.2010„Teraz poznaj jej męskie oblicze” – premiera kalendarza Filharmonii WrocławskiejFilharmonia Wrocławska przygotowała specjalny kalendarz na 2010 rok. Na dwunastu stylowych zdjęciach oglądać można muzyków związanych z Instytucją.
0 1 0 0 0 4.02.2010Swiift dla Procter&GambleW styczniu rozpoczęła się akcja „Monetki”, czyli „XXL opakowanie = zawsze taniej”. Projekt przygotowany został przez Swiift dla marek Procter&Gamble.
0 1 0 0 0 4.02.2010Wirtualny świat adidas OriginalsAdidas Originals stworzył wirtualny świat 3D, adidas Originals Neighborhood, będący uzupełnieniem linii butów sportowych adidas Originals Augmented Reality (AR) Game Pack.
1 1 0 0 0 4.02.2010Superligowa kampania z Tomaszem KotemOd 1 lutego br. klienci indywidualni i firmy będą mogli skorzystać z nowej oferty Netii – Internet SuperLiga. Towarzyszy jej piłkarska kampania reklamowa, w której główną rolę zagrał Tomasz Kot.