Espresso

18 marca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2010

Konferencja „Media Trendy” od tego roku w nowej formule

22 kwietnia w Warszawie, w Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczna edycja konferencji i konkursu Media Trendy. Nowością są trzy ścieżki tematyczne, które pozwolą lepiej skoncentrować się na specyficznych zagadnieniach. Pierwsze dwie dotyczą zmian w mediach i ich konsekwencji dla reklamodawców (innowacje w mediach) oraz innowacyjnego użycia mediów w reklamie (bardziej efektywny dobór mediów). W trzeciej zostaną zaprezentowane najciekawsze studia przypadku i rozwiązania stosowane przez media, reklamodawców i domy mediowe.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2010

DOWNload: Ignoruj wadę. Akceptuj człowieka

Agencja Publicis przygotowała kampanię internetową, której celem jest zwrócenie uwagi na problemy osób z zespołem Downa. Jej emisja nastąpi w Międzynarodowym Dniu Osób z Zespołem Downa, który przypada 21 marca. Kampania zatytułowana „Downloading” ma charakter charytatywny. Została zrealizowana na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Dzieci z Zespołem Downa „Bardziej Kochani”. Emisję reklam w swoich portalach sponsorują Gazeta.pl i O2.

17 marca 2010

Poprzednie Następne