0 1 0 0 0 16.04.2010„Hello Kitty Mini” – nowy tytuł Egmontu dla najmłodszychPismo „Hello Kitty Mini” zostało wprowadzone do sprzedaży 14 kwietnia. W odróżnieniu od wydawanego od października 2009 r. „Hello Kitty” – skierowane jest do dziewczynek w wieku od 3 do 6 lat, miłośniczek tytułowej postaci. Duża popularność marki pozwoliła na rozszerzenie grupy docelowej.
0 1 0 0 0 16.04.2010Direct Publishing Group i Mercedes 4MATIC dla Mercedes-Benz WarszawaDirect Publishing Group przygotował nowy magazyn „Mercedes 4MATIC”, adresowany do klientów salonu Mercedes-Benz Warszawa, miłośników trójramiennej gwiazdy i wszystkich fanów motoryzacji. Publikacja wydawana jest w cyklu kwartalnym, w nakładzie 4 tys. sztuk.
0 1 0 0 3 16.04.2010Mamastudio autorem identyfikacji wizualnej nowego banku w PolsceFM Bank zlecił opracowanie swej kompleksowej identyfikacji wizualnej agencji Mamastudio.
0 1 0 0 0 16.04.2010Warsztaty „Jak efektywnie wykorzystać Internet do promowania swojej firmy”Someday Interactive organizuje w Krakowie dwudniowe warsztaty na temat nowoczesnego marketingu w Internecie. Odbędą się one 21 i 22 kwietnia 2010 r.
0 1 0 0 0 16.04.2010Provident wybrał dom mediowy StarlinkOd maja 2010 roku za zakup mediów dla Providenta odpowiadać będzie Starlink, należący do grupy Starcom MediaVest.
1 1 0 0 0 16.04.2010„Zamień horror w bajkę” – kampania 1% Klubu Gaja„Zamień horror w bajkę” to hasło kampanii 1% Klubu Gaja.
0 1 0 0 0 16.04.2010Rusza V edycja konkursu „Libertas et Auxilium”Wzorem lat ubiegłych w konkursie dziennikarskim Libertas et Auxilium przyznane zostaną dwie równorzędne nagrody: w kategorii artykułów i audycji poświęconych problematyce ochrony konkurencji i konsumentów – o wartości 10 tys. złotych (brutto) każda. Dodatkowo zostanie wręczona Nagroda Jubileuszowa – 4 tys. złotych (brutto).
0 1 0 0 0 15.04.2010Times Square Public Relations z Programem VIP Najlepsze okna i drzwiKrakowska agencja Times Square Public Relations rozpoczęła współpracę z organizatorami Programu VIP Najlepsze okna i drzwi.
0 1 0 0 0 15.04.2010Polymus w zwycięskim konsorcjumOgłoszono wyniki przetargu na promocję polskiego mięsa w Azji i USA. Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego najwyżej oceniła ofertę konsorcjum, w którego skład weszły agencja reklamowa Polymus oraz agencja PR Partner of Promotion jako lider konsorcjum. Wartość projektu to 12 mln zł.
0 1 0 0 0 15.04.2010Bluerank dla czołówki niemieckich serwisów ogłoszeniowychAgencja search engine marketing Bluerank optymalizuje i pozycjonuje jeden z największych niemieckich portali ogłoszeniowych – markt.de.