0 1 0 0 0 29.04.2010Dwie srebrne statuetki KTR dla agencji Grey WarszawaW najważniejszym polskim konkursie kreatywnym KTR 2010 agencja Grey Warszawa zdobyła dwie srebrne statuetki.
1 1 0 0 0 29.04.2010Kampania reklamowa MegaWarkiWe wtorek, 27 kwietnia, rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Warka.
0 1 0 0 0 29.04.2010San Markos z trzema nagrodami Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010Jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010 przyznało 3 nagrody projektowi „Kumpel z przeszłości. 1944 Live”, zrealizowanemu przez agencję reklamową San Markos (www.sanmarkos.pl). Projekt otrzymał dwie złote statuetki w kategorii Active Advertising i jedną w kategorii Media Interaktywne.
0 1 0 0 0 29.04.2010Citydeal.pl stawia na e-marketingNowy portal Citydeal.pl, umożliwiający grupowe zakupy zniżkowe przez Internet, wykorzystuje główne kanały marketingu on-line. Portal reklamuje się w najważniejszych serwisach społecznościowych i witrynach tematycznych. Planowane jest rozszerzenie kampanii na radio i telewizję.
0 1 0 0 0 29.04.2010Magazyn „Vice” już w Polsce16 kwietnia br. rozpoczęto w Polsce regularną dystrybucję darmowego magazynu lifestyle’owego „Vice”.
1 1 0 0 0 28.04.2010Ketchup prosto z krzaka – kampania reklamowa ketchupu PudliszkiWraz z rozpoczęciem sezonu na grillowe przyjęcia na świeżym powietrzu ruszyła kampania reklamowa ketchupu Pudliszki, zwracająca uwagę konsumentów na jego naturalny smak.
0 1 0 0 1 28.04.2010Przedstawiciele K2 zwycięzcami polskiej edycji konkursu Cannes Lions Young CreativesPraca przygotowana przez team przedstawicieli K2: Natalię Borkowską (senior graphics designer) i Łukasza Szczybelskiego (senior creative & copywriter) zwyciężyła w polskiej edycji konkursu Cannes Lions Young Creatives w kategorii Cyber. Zwycięski zespół reprezentować będzie Polskę w konkursie Young Creatives podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions, już w czerwcu br.
0 1 0 0 0 28.04.2010VanguardPR dla Ubezpieczenie.plAgencja VanguardPR (Grupa Adweb) poprowadzi działania wizerunkowe dla portalu Ubezpieczenie.pl. Właścicielem portalu jest grupa GrECo Direct, międzynarodowy lider sprzedaży polis komunikacyjnych, m.in. na rynkach węgierskim i czeskim.
0 1 0 0 0 28.04.2010Dreamage – jeden kontakt, wiele możliwościGrupa marketingowa Dreamage powstała z inicjatywy trzech firm – Artcore, Perfectto i Seisei. Każda z nich specjalizuje się w innej dziedzinie komunikacji marketingowej. Perfectto zajmuje się organizacją imprez i wydarzeń, Artcore produkcjami audiowizualnymi i grafiką, a Seisei działaniami public relations.
0 1 0 0 0 28.04.2010At Media rozpoczyna kampanię reklamowąDom sprzedaży At Media rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „Pozwól reklamie żyć w jej naturalnym środowisku”. Celem tegorocznej akcji jest zwrócenie uwagi reklamodawców na wysokie udziały w oglądalności kanałów tematycznych z portfolio brokera oraz efektywność działań reklamowych prowadzonych w mediach tematycznych.