0 1 0 0 0 24.05.2010FunPR dla CCA Europe.plFunPR rozpoczęła współpracę z nowym klientem – firmą CCA Europe.pl, świadczącą usługi związane z realizacją informatycznych projektów bankowych.
0 1 0 0 0 24.05.2010Sales & More dla Tax CareTax Care, firma świadcząca usługi księgowe i doradztwa finansowego, nawiązała stałą współpracę z agencją mediową Sales & More. Agencja realizuje targetowaną kampanię reklamową w Internecie rozliczaną w modelu za efekt na terenie pięciu województw.
0 1 0 0 0 24.05.2010Nowa kampania reklamowa PszczółkiFabryka Cukierków „Pszczółka”, oddział Krajowej Spółki Cukrowej SA, rozpoczęła właśnie kolejną kampanię reklamową swoich produktów.
0 1 0 0 0 24.05.201020 maja rozpoczął działalność Klub Słuchaczy RMF CLlassicKlub zrzeszać będzie słuchaczy i miłośników marki oraz stanowić centrum informacji o nowych przedsięwzięciach radia, specjalnych akcjach promocyjnych, eventach, książkach, płytach i produktach polecanych przez RMF Classic.
0 1 0 0 0 24.05.2010Communication Unlimited dla KerrygoldAgencja reklamowa Communication Unlimited pozyskała nowego klienta - markę Kerrygold, producenta masła z Irlandii. Marka stworzona została przez Irish Dairy Board (IDB), organizację marketingową irlandzkiego przemysłu mleczarskiego. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Pierwszym efektem współpracy jest ogólnopolska kampania oraz konkurs „Do pełni smaku".
0 1 0 0 0 24.05.2010ITD Polska będzie modernizować Call Center w BOŚFirma ITD Polska wygrała przetarg na modernizację Call Center w Banku Ochrony Środowiska. Opracowana na potrzeby BOŚ koncepcja uwzględnia instalację systemu Customer Interaction Center (CIC) wersji 3.0 firmy Interactive Intelligence.
0 1 0 0 0 24.05.2010Chata Polska i Sales Link wysyłają na majówkęSales Link, będący częścią agencji marketingu zintegrowanego TequilaPolska, po raz kolejny realizuje akcję dla klientów Chaty Polskiej. Głównym nagrodami w zabawie „Majówka z Chatą Polską” są rodzinne wyjazdy do nadmorskiego kurortu. Koncepcję i mechanizm konkursu w całości zaprojektował Sales Link, który zajmie się także pełną obsługą akcji.
1 1 0 0 0 24.05.2010Wyniki badania IAB CreativeEx 2009IAB Polska oraz PricewaterhouseCoopes (PwC) ogłosiły wyniki badań realizowanych w ramach projektu IAB CreativeEx analizującego segment agencji kreatywnych. Mimo kryzysu obroty agencji wzrosły o 6,3% względem 2008 roku.
1 1 0 0 0 24.05.2010Grey Warszawa i Argonauts z nową kampanią Heineken oraz Open’er FestivalGrey Warszawa i sieciowa agencja interaktywna Argonauts są autorami nowej kampanii na rzecz marki Heineken oraz Open’er Festival. Kampania została stworzona dla kanałów ATL, POS i Digital. Dodatkowo, będzie przebiegać z wykorzystaniem niestandardowych form komunikacji. Reklamy autorstwa Grey Warszawa opierają się na koncepcji kreatywnej „Gotowy na festiwal?”, której celem jest podgrzewanie atmosfery oczekiwania na Open’er Festival. Z kolei Argonauts uruchomiła nową odsłonę polskiej strony Heineken. Jest ona odpowiedzią na trend coraz większej popularności mediów społecznościowych w sieci.
0 1 0 0 0 24.05.2010Direct Publishing Group przekształcone w spółkę akcyjnąW dniu 21 kwietnia 2010 r. firma Direct Publishing Group Sp. z o.o., lider w sektorze custom publishing, przekształciła się w spółkę akcyjną. Zmiana formy prawnej spółki jest wynikiem przyjętej strategii rozwoju firmy na następne 5 lat. Jej głównym założeniem jest zwiększenie udziałów na rynku polskim oraz pozyskanie rynków zachodnioeuropejskich.