0 1 0 0 0 13.11.2009Rusza kolejna edycja akcji MultiBanku „Zysk godny polecenia”MultiBank rozpoczął kolejną edycję akcji „Zysk godny polecenia”. Klienci, którzy do 31 grudnia 2009 r. polecą swój bank znajomym, będą mogli skorzystać z 3-miesięcznej lokaty terminowej z oprocentowaniem 6,50% w skali roku.
0 1 0 0 0 13.11.2009Technolux wybiera GutPRFirma Technolux – częstochowski producent lamp do wnętrz mieszkalnych i obiektów publicznych – podpisała umowę na obsługę z zakresu media relations z wrocławską agencją GutPR.
0 1 0 0 0 13.11.2009Supremum Group rozpoczyna współpracę z Akwawit–BrascoAgencja reklamowa Supremum Group i Akwawit–Brasco SA podpisały umowę o współpracy.
0 1 0 0 0 13.11.2009Nowi członkowie PIAPHeadwear Stockists Group of Companies, Grupa INFOMAX, MM Brown Polska, Z.G.S Stefania Export-Import z Kalisza oraz Promo Gifts z Katowic to nowi członkowie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
0 1 0 0 0 13.11.2009Constans PR wspiera GPECAgencja Constans PR wygrała przetarg na obsługę public relations Gdańskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej.
0 1 0 0 0 13.11.2009„Ogicom Ekspert” – magazyn o biznesie w SieciJak skutecznie wykorzystywać Internet w działalności biznesowej i przede wszystkim – jak nie zginąć w wirtualnym świecie – na te pytania odpowiadają na łamach własnego kwartalnika specjaliści firmy Ogicom.
0 1 0 0 0 13.11.2009Startuje agencja KomunikadoNa rynku pojawiła się nowa agencja PR. Założycielką agencji Komunikado jest Agata Blady.
0 1 0 0 0 13.11.2009„Ad.media Raport”: spadek przychodów mediów reklamowychWedług szacunków CR Media Consulting SA opublikowanych w najnowszym „Ad.media Raporcie” przychody reklamowe mediów w ujęciu netto spadły w III kwartale 2009 roku o 15,9% względem roku poprzedniego. W okresie pierwszych trzech kwartałów spadek wyniósł 16,4%.
0 1 0 0 0 13.11.2009„Przerwa Na Reklamę Show” w PoznaniuAgencja Płodni.com rozpoczyna nowy cykl spotkań, pt. „Przerwa Na Reklamę Show”.
0 1 0 0 0 13.11.2009Kampania reklamowa marki KenwoodRozpoczyna się nowa kampania reklamowa marki Kenwood. Prowadzona będzie głównie w prasie (m.in. „Kuchnia”, „Sól i Pieprz”, „Moje Gotowanie”, „Wysokie Obcasy”) oraz na portalach internetowych (m.in. wielkiezarcie.pl, kobieta.pl, palcelizac.pl, kuchnia.tv).