0 2 0 0 0 8.08.2010Wystartował portal Futu.plFutu.pl to platforma internetowa, która w nowoczesny, czytelny i przystępny sposób prezentuje najnowsze rozwiązania w designie, architekturze, modzie oraz kulturze.
0 1 0 0 0 7.08.2010Global Management Challenge – strategiczna symulacja biznesowaTrwa rejestracja uczestników (zespoły 3-5 osób) do XI polskiej edycji konkursu GMC Poland 2010. Potrwa do 20 października. Udział w programie mogą brać wszyscy zainteresowani rozwijaniem wiedzy z obszaru zarządzania, w tym: przedstawiciele firm (specjaliści, menedżerowie, analitycy), ale również studenci, którzy chcą sprawdzić swoje umiejętności.
0 2 0 0 0 7.08.2010Trwa akcja Coca-Cola i iplex.plW ramach akcji Coca-Cola i iplex.pl do końca września można wymieniać kody spod nakrętek promocyjnych jednolitrowych napojów na hity filmowe ze specjalnej kolekcji „Coca-Cola na iplex.pl”, obejmującej 80 tytułów.
0 2 0 0 2 7.08.2010Na spotkania – najchętniej do kawiarniMieszkańcy dużych miast coraz częściej odwiedzają kawiarnie. Wyniki badania zrealizowanego dla firmy Makro Cash&Carry pokazują, że przyciąga ich tam zarówno kawa, jak i możliwość spotkania się ze znajomymi
0 1 0 0 0 7.08.2010„Bądź Originals” – promocja marki AdidasW sierpniu na antenie radia Eska, podczas audycji Brit 40 uczestnicy akcji „Bądź Originals” będą mogli wygrać atrakcyjne nagrody. Na stronie eska.pl słuchacze muszą umieścić swoje najbardziej stylowe zdjęcie i zagłosować na liście Brit 40 na gwiazdę, która ma największy wpływ na ich styl. Otrzymują wtedy szansę na wygranie zestawów adidas Originals.
0 1 0 0 0 7.08.2010Fresh Brand Design dla GenesisFresh Brand Design odpowiada za stworzenie i wdrożenie nowego wizerunku marki w 2010 roku.
0 1 0 0 0 7.08.2010Kolejna odsłona kampanii wizerunkowej województwa małopolskiegoZ początkiem sierpnia ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej województwa małopolskiego pod hasłem „Małopolska – Smak Najlepszego”. Kampania ma na celu promocję regionu jako miejsca o wyjątkowym bogactwie walorów: turystycznych, kulturalnych, kulinarnych. Ma to odzwierciedlenie w komunikacie kampanii.
0 1 0 0 0 7.08.2010Classen i RuckZuck z Imago PRDo grona klientów agencji Imago Public Relations dołączyły Classen, producent podłóg, drzwi i materiałów wykończeniowych oraz RuckZuck – dystrybutor produktów marki Classen w Europie Środkowej i Wschodniej. Agencja skoordynuje działania komunikacyjne obu firm w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
0 1 0 0 0 7.08.2010Kampania reklamowa Comedy CentralW połowie sierpnia br. rozpocznie się kampania reklamowa stacji Comedy Central Polska, promująca 3 nowości programowe: seriale komediowe „Dwóch i pół”, „Californication 3” oraz „Sposób użycia 3”.
0 1 0 0 0 7.08.2010MPG wygrywa w przetargu FagorMastercookDom mediowy MPG zwyciężył w regionalnym przetargu na obsługę mediową FagorMastercook, znanego producenta sprzętu AGD w Polsce.