0 1 0 0 0 1.09.2010Nowa strategia Radia ZetRadio ZET odmienione wkracza w dwudziesty pierwszy rok życia. Zmieni się grupa docelowa, wizerunek i program stacji. Dotychczasowe logo zostanie nieznacznie zmodyfikowane. Nowe hasło stacji to „Czujesz i wiesz”.
0 1 0 0 0 1.09.2010Sugar & Spice PR wypromuje markę etno1 września Sugar & Spice Public Relations rozpoczyna współpracę z firmą Folkstar. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się działaniami z zakresu media relations i celebrieties relations dla nowej marki.
0 1 0 0 0 1.09.2010Trecom nowym klientem agencji Monday PROd września 2010 roku firma Trecom rozpoczęła współpracę z agencją Monday PR w zakresie działań PR oraz marketingowych. Trecom wdraża i integruje najnowocześniejsze technologie, tworzących infrastrukturę informatyczną przedsiębiorstw.
0 2 0 0 0 1.09.2010Wyraźne pogorszenie nastrojów konsumenckichW sierpniu Wskaźnik Optymizmu Konsumentów WOK zanotował największy spadek od ponad roku – o 4,2 pkt, osiągając wartość 92,6 pkt. Jego obecny poziom jest jednak wciąż wyższy niż najlepszy wynik z sierpnia 2009 r. (87,2 pkt).
0 1 0 0 0 1.09.2010Reklama wideo na stronach MTV Networks Polska w ofercie At MediaAt Media rozszerzyły ofertę reklamy wideo w Internecie. Do dotychczasowych witryn wydawanych przez Disney OnLine (disney.pl oraz disneyxd.pl) oraz AXN (axn.pl oraz axnscifi.pl) dołączyły strony MTV Networks Polska. Do tej pory w ofercie reklamy wideo znajdowała się jedna witryna tego nadawcy: strona internetowa kanału Nickelodeon (nick.com.pl).
1 1 0 0 0 1.09.2010Liberty Direct z nową kampaniąZ początkiem września startuje telewizyjna kampania Liberty Direct – ubezpieczyciela oferującego polisy przez internet i telefon. W nowym spocie Liberty Direct promuje pakiety z ubezpieczeniem Assistance gwarantującym pomoc w niespodziewanych sytuacjach na drodze.
0 1 0 0 0 1.09.2010Streetcom rekomenduje Smako-Łyk2500 kobiet z całej Polski otrzymało 45 tys. litrów Smako-Łyka w czterech smakach. Streetcom Polska prowadzi kampanię marketingu szeptanego dla firmy Żywiec Zdrój. Zaangażowanie ekspertek ma na celu budowanie znajomości produktów i więzi z marką poprzez informowanie, jak wydobyć smak potrawy, dobierając do niej napój.
0 1 0 0 0 1.09.2010Kampania Alei Handlowej pkt.plFirma pkt.pl we wrześniu rozpoczyna kampanię reklamową serwisu zakupowego www.alejahandlowa.pl. Reklamy internetowego pasażu handlowego pojawią się w najważniejszych stacjach radiowych, na ulicach polskich miast oraz w Internecie. Kampania potrwa od 1 września do 31 października,
0 1 0 0 0 1.09.2010Agencja reklamowa A Linea współpracuje z Metsa TissueAgencja reklamowa A Linea zrealizowała kolejny projekt dla firmy Metsa Tissue. Zadaniem agencji było opracowanie linii materiałów wspierających sprzedaż papierów toaletowych marki Mola z promocyjnej edycji - Amore Mola.
0 1 0 0 0 1.09.2010Najwięcej tytułów Superbrands dla marek alkoholowych trafiło do CEDCMiędzynarodowa organizacja Superbrands uznała marki: Bols, Żubrówka, Campari i Remy Martin za jedne z najsilniejszych w Polsce. Tak duża liczba wyróżnień jest rekordem wśród wszystkich firm alkoholowych działających na naszym rynku.