0 1 0 0 0 6.10.2010MConnection dla Urzędu Marszałkowskiego w ŁodziW październiku rozpoczęła się kampania informacyjna „Jesteś w centrum uwagi”, przygotowana dla Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi.
0 1 0 0 0 6.10.2010Trzeci wymiar miasta„Trzeci wymiar miasta” to tytuł nowej kampanii outdoorowej sieci wielomarkowej Sizeer. Główne przesłanie akcji, poza dosłownym zaproszeniem do zapoznania się z ofertą w 3D, ma zachęcić młodych klientów sieci do aktywności bez względu na warunki pogodowe.
0 1 0 0 0 6.10.2010Coca-Cola najlepszą marką spożywcząWizerunkowy prym na polskim rynku artykułów spożywczych wiedzie Coca-Cola. Doniesienia medialne na temat koncernu miały największy zasięg, a ich wartość wyniosła 215 milionów złotych – podał Press-Service Monitoring Mediów, który opublikował wyniki III edycji badania Top Marka.
0 1 0 0 0 6.10.2010Michał Kidała z Hypermedia zwycięzcą turnieju BizOn Golf Cup 2010W ostatnią niedzielę w Sobieniach Królewskich pod Warszawą odbył się turniej golfowy branży reklamy internetowej – BizOn Golf Cup 2010. Zwycięzcą został Michał Kidała z agencji Hypermedia (Isobar Polska).
1 1 0 0 0 6.10.2010Małaszyński jako fryzjer pomaga dzieciomPaweł Małaszyński w roli fryzjera wystąpił w spocie Akademii Przyszłości, programu pomocowego dla dzieci, które wychowują się w trudnych warunkach i mają przez to kłopoty w szkole. Reklamę „Fryzjer” emituje stacja TVN, a organizatorem kampanii jest Stowarzyszenie Wiosna.
0 1 0 0 0 6.10.2010Publink dla Vital VoicesAgencja Publink obsługuje, od września br., NGO Vital Voices Chapter Poland. Wcześniej organizacja nie korzystała ze wsparcia zewnętrznej agencji PR.
1 1 0 0 0 6.10.2010UPC rusza z kampanią promującą usługi dla biznesu (wideo)4 października ruszyła pierwsza kampania UPC promująca ofertę telekomunikacyjną skierowaną do klientów biznesowych. Obejmie ona Internet i telewizję. Kampania jest wsparciem wprowadzonej we wrześniu oferty promocyjnej, obejmującej pełen zakres nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, wspierających prowadzenie firmy.
0 1 0 0 0 6.10.2010Europa stawia na szklane opakowaniaWyniki badania zrealizowanego przez TNS na zlecenie FEVE (The European Container Glass Federation) w sierpniu br. dowodzą, że zdecydowana większość (88%) konsumentów w Europie chętniej wybiera produkty spożywcze w szkle niż w innych opakowaniach. Swój wybór respondenci argumentowali tym, że ich zdaniem opakowania szklane są zdrowsze.
1 1 0 0 1 5.10.2010Zintegrowana kampania Tchibo w Polsce i nie tylkoNa początku października rozpoczyna się zintegrowana kampania promująca koncept biznesowy sklepów Tchibo. Jej strategię i kreację przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa.
0 1 0 0 0 5.10.2010Systemy Bannergear w PolsceNa rynek polski wkraczają opatentowane systemy reklamy zewnętrznej umożliwiające bardzo szybką wymianę grafiki.